Nu står verden ikke længere

Bertel Lund Hansen

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) skrev:

... noget, men det er ikke selve indlægget der er interessant.
Det er derimod signaturen:

> --
> Software Engineer
> E-mail: mailto:newa...@rump.dk
> WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Tre linjer! Men det har også taget - ja hvad? 15 år?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Svend Erik Jensen

On Fri, 13 Apr 2007 17:58:37 +0200, Bertel Lund Hansen wrote in
nordunet.talk.skandinaviska
<19of7hnub0ycx$.1oi3009u...@40tude.net>:

>Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) skrev:
>
>... noget, men det er ikke selve indlægget der er interessant.
>Det er derimod signaturen:

>Tre linjer! Men det har også taget - ja hvad? 15 år?

Ohhhhhh, det er da rigtigt. Mon ikke det er en fejl?
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Thomas Overgaard

Bertel Lund Hansen wrote :

> Tre linjer!

Du har faktisk fejret en lignende begivenhed her i gruppen for en del år
siden:

> Men det har også taget - ja hvad? 15 år?

Nu har jeg selv kun været med de sidste ti år, men jeg kan da huske et
lille rim fra starten:
Og alle chatterne de råbte op i kor,
Leif Andrew Rump din signatur den er for stor.

Det var vist noget Moldau noget.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Bertel Lund Hansen

Thomas Overgaard skrev:

> Du har faktisk fejret en lignende begivenhed her i gruppen for
> en del år siden:

Min hukommelse er ikke hvad den har været, men det har den fordel
at jeg får så mange nye oplevelser og nye venner hver dag.

Svend Erik Jensen

On Sat, 14 Apr 2007 07:34:44 +0200, Bertel Lund Hansen wrote in
<fgyf3sc1zdsc$.1nhvbb5zpfh2g$.d...@40tude.net>:

>Min hukommelse er ikke hvad den har været, men det har den fordel
>at jeg får så mange nye oplevelser og nye venner hver dag.

Ja, jeg skulle også mindes om Tønnesens alter ego før det faldt på
plads.

Iøvrigt er det pudsigt at der stadig er kunder i denne gruppe, og hvor
hurtigt der kommer respons på aktivitet.

Kjetil Torgrim Homme

[Svend Erik Jensen]:

> Iøvrigt er det pudsigt at der stadig er kunder i denne gruppe, og
> hvor hurtigt der kommer respons på aktivitet.

ja, kan ikkje hugse å ha sett meldingar her på fleire år, snodig
dette.
--
Kjetil T.

Thomas Overgaard

Svend Erik Jensen wrote :

> Iøvrigt er det pudsigt at der stadig er kunder i denne gruppe, og hvor
> hurtigt der kommer respons på aktivitet.

Jeg havde faktisk glemt at jeg abonnerede på gruppen. Min newsreader
viser kun grupperne når der er aktivitet.

Bertel Lund Hansen

Svend Erik Jensen skrev:

> Ja, jeg skulle også mindes om Tønnesens alter ego før det faldt på
> plads.

Hvad er det da?

> Iøvrigt er det pudsigt at der stadig er kunder i denne gruppe, og hvor
> hurtigt der kommer respons på aktivitet.

Jeg har med vilje undladt at afmelde gruppen. Det samme er nok
tilfældet med andre. Det er jo en slags fristed hvor jeg kan
skrive noget som ville give ballade i de andre grupper (der skal
efterhånden ikke så meget til).

Svend Erik Jensen

On Sun, 15 Apr 2007 21:38:54 +0200, Bertel Lund Hansen wrote in
<14c5wr3aera3r$.cq8djlp0...@40tude.net>:

>Hvad er det da?

Hmmm, nu kommer jeg da i tvivl, var det ikke Jens Tønnesen der var "far"
til Moldau historierne?

> [...]
>tilfældet med andre. Det er jo en slags fristed hvor jeg kan
>skrive noget som ville give ballade i de andre grupper (der skal

Jeg har også beholdt den af samme årsag. Jo, kvaliteten af mange grupper
er gået noget ned i forhold til for få år siden. Usenet er blevet
folkeligt...

Bertel Lund Hansen

Svend Erik Jensen skrev:

> Hmmm, nu kommer jeg da i tvivl, var det ikke Jens Tønnesen der var "far"
> til Moldau historierne?

Jo jo. Jeg troede bare at du sigtede til noget helt andet.

> Jeg har også beholdt den af samme årsag. Jo, kvaliteten af mange grupper
> er gået noget ned i forhold til for få år siden. Usenet er blevet
> folkeligt...

Den betegnelse ville jeg faktisk ikke vælge fordi den for mig er
positiv, men du mener formodentlig bare at den bliver brugt af
alle mulige mennesker.

Jeg har stadig en overvægt af gode oplevelser, men mit killfilter
omfatter også 37 personer med forskellige niveauer hvor "springer
over ulæst" er minimum.

Per Abrahamsen

Svend Erik Jensen <adre...@er.invalid> writes:

> Jeg har også beholdt den af samme årsag. Jo, kvaliteten af mange grupper
> er gået noget ned i forhold til for få år siden. Usenet er blevet
> folkeligt...

Det skrev de gamle også da jeg begyndte... Dengang det var net.* og
mod.* var det meget bedre!

Mit indtryk er ikke at det er blevet folkeligt, tværtimod, at de unge
og energiske har søgt andetsteds hen. Tilbage er kooks og gamle bitre
mænd. I det mindste har spammerne stort set også opgivet Usenet, det
er så mange flere penge i mail.

Jeg følger med i et par webfora, kvaliteten er ikke noget at råbe
hurra for, og brugerfladen er elendigt, men de har en energi man ikke
finder på Usenet mere.

Svend Erik Jensen

On Mon, 16 Apr 2007 10:39:25 +0200, Bertel Lund Hansen wrote in
<1k1i6590xamoc.1l4r7vjaalpxg$.d...@40tude.net>:

>Jo jo. Jeg troede bare at du sigtede til noget helt andet.

Nåeh ok.

>Den betegnelse ville jeg faktisk ikke vælge fordi den for mig er
>positiv, men du mener formodentlig bare at den bliver brugt af
>alle mulige mennesker.

Mit folkeligt skulle egentligt have været i gåseøjne, men jeg er enig
med dig i at den store udbredelse er positivt.

Men ind imellem er der nu nogle der bare er for meget...

Svend Erik Jensen

On Mon, 16 Apr 2007 14:48:46 +0200, Per Abrahamsen wrote in
nordunet.talk.skandinaviska <rjps64l...@sheridan.dina.kvl.dk>:

> [...]

>og energiske har søgt andetsteds hen. Tilbage er kooks og gamle bitre
>mænd. I det mindste har spammerne stort set også opgivet Usenet, det

Det synes jeg nu er meget afhængigt af hvilke grupper man læser. Jeg
synes det passer fint med min gamle teori om "mene" og "vide" grupper
hvor de første er klart de værste.

>Jeg følger med i et par webfora, kvaliteten er ikke noget at råbe
>hurra for, og brugerfladen er elendigt, men de har en energi man ikke
>finder på Usenet mere.

Jeg følger et par engelsksprogede fora som jeg synes er udmærkede. De er
teknisk orienterede, så det kan være derfor. Man har sikkert forstået at
udbyttet er proportionelt med seriøsiteten.

phot...@pressefoto.dk

On 16 Apr., 14:48, Per Abrahamsen <per.abraham...@gmail.com> wrote:

> Svend Erik Jensen <adres...@er.invalid> writes:

> Tilbage er kooks og gamle bitre mænd.

Hej Bertel, Svend, Per og Thomas...

Det er rart at se, at I stadig er i live :-)

hilsen

Jens Tønnesen

--
Se mor: Helt uden signatur.

Thomas Overgaard

phot...@pressefoto.dk wrote :

> Det er rart at se, at I stadig er i live :-)

Du altstyrende! Findes du stadig?

Det er da vist ved at være nogle år siden du sidst viste dig her på
Usenet.

Bertel Lund Hansen

phot...@pressefoto.dk skrev:

> hilsen

> Jens Tønnesen

Jamen dog. Det er ellers længe siden.

Svend Erik Jensen

On 30 Apr 2007 11:42:09 -0700, phot...@pressefoto.dk wrote in
<1177958529.3...@l77g2000hsb.googlegroups.com>:

>Hej Bertel, Svend, Per og Thomas...
>
>Det er rart at se, at I stadig er i live :-)

Tak og i lige måde.

Jeg kan se du er vældig aktiv inden for dit fag, så der er jo nok
desværre ikke tid til at du kan fortsætte din forfatterkarriere :-)

Men det er nu rart ind imellem at støde på folk fra "way back when".

Toke Eskildsen

Svend Erik Jensen wrote:

> Men det er nu rart ind imellem at støde på folk fra "way back when".

<indledende hilsen>
<vittighed om alder>
<filosoferen over at rode op i fortiden>
<mindre rant om sædernes forfald>
<metavittighed>

[Smiley]
minusminusmellemrum
<selvrefererende signaturbeskrivelse>

Kjetil Torgrim Homme

[Toke Eskildsen]:

> <indledende hilsen>
> <vittighed om alder>
> <filosoferen over at rode op i fortiden>
> <mindre rant om sædernes forfald>
> <metavittighed>

dette minner meg om min favoritt frå bash.org,
http://www.bash.org/?23396

--
Kjetil T.

phot...@pressefoto.dk

On 30 Apr., 22:16, Thomas Overgaard <tho...@post2.tele.dk> wrote:

> Du altstyrende! Findes du stadig?

Nej. Dette er et robotsvar.

> Det er da vist ved at være nogle år siden du sidst viste dig her på
> Usenet.

Faktisk er jeg her heller ikke. Jeg læser og sender via Google Groups.
Så dybt er jeg sunket.

/Jens

--
Egentlig ikke en signatur.

Paw P Larsen

phot...@pressefoto.dk wrote:
> Faktisk er jeg her heller ikke. Jeg læser og sender via Google Groups.
> Så dybt er jeg sunket.

Men i det mindste skriver du ikke VEP'sk...