Fwd: VB: Lundakonferens om kvalitativa metoder i sept. 2012

Arni Sverrisson

to al...@sociology.su.se, nordic-vis...@googlegroups.com, audiov...@du.se
Hej, sprid gärna vidare, mycket spännande evenemang i lund (och påminnelse om en bra bok :). Med den vanliga ursäkten
/Arni

Hej alla

David Wästerfors bad mig att skicka ut inbjudan till konferens enligt nedan. Jag har tagit med dem som skrivit i vår metodbok Handbok i kvalitativa metoder + några till som jag tror kan vara intresserade och som kanske kan sprida det på sina institutioner.

Det ser mycket intressant ut!

Hälsar

Ola

Med vänlig hälsning