ENTREVISTA CATALUNYA RADIO

klaudia

to nolesvotes-catalunya
em demanen algu desde catalunya radio, del programa del fuentes, per
fer una entrevista junt amb democracia real ja! el dilluns a les 10
del mati.
qui vol venir? será post eleccions... aixi que hem d'anar amb el
discurs ben preparat...
heu de confirmar com mes aviat millor, si no es buscaran la vida per
trobar algu altre que hi vagi.
voluntaris/es???

Oriol18

to nolesvotes...@googlegroups.com
Dona, crec que hauríeu de ser algú de vosaltres (tu, Javier, David, etc) qui ho fes.

Javier Cuchí

2011/5/18 Oriol18 <orio...@gmail.com>

Dona, crec que hauríeu de ser algú de vosaltres (tu, Javier, David, etc) qui ho fes.

Si aquest 'Javier' (que, en català és 'Xavier') sóc jo, no hi compteu. No perquè no hi estigui disposat sinó perquè jo, als mitjans catalans, estic molt caracteritzat com a representant de l'Asociación de Internautas i la meva presència podria portar a confusions i mal rotllo. I ara les coses estan anant molt bé com per a complicar-les per una bestiesa.

Salutacions cordials.

--
Xavier Cuchí Burgos
cuchib...@internautas.org

Oriol18

to nolesvotes...@googlegroups.com
Disculpa, sí, em referia a tu, i per norma no tradueixo els noms i a més només recordava el nom que tens al mail. No era pas per ofendre ni res similar :)

Javier Cuchí

[...]

No. home, tampoc és tant com ofensa. La meva signatura sempre está en català o castellà, segons la llengua que utilitzo. L'identificador del correu-e només pot ser en una i com el castellà es la llengua de comunicació que utilitzo més habitualment (entorn Internautas, Hispalinux i tal)...

Salutacions cordials

David Arcos

to nolesvotes...@googlegroups.com
2011/5/18 Oriol18 <orio...@gmail.com>

Dona, crec que hauríeu de ser algú de vosaltres (tu, Javier, David, etc) qui ho fes.

Si ho dius per mi (soc l'unic David, no?), a aquesta hora estic treballant, ho tinc difícil.
Tampoc no voldria barrejar el meu activisme a pirata.cat amb la campanya #nolesvotes, és un punt per on podrien atacar

klaudia

to nolesvotes-catalunya
jo hi aniré com a representant de DRY, per tant no puc anar com a
nolesvotes, prou merdés mentals tinc ja entre aixo, pirates, malestars
i coses varies, acabaré amb un problema de multiple personalitat
jejejeje
per una vegada que ens donen la oportunitat de parlar en un mitja de
gran audiència no l'hauriem de desaprofitar, va, vinga, algu que
s'animi...
total, es post eleccions, ja no hi haurà tants problemes de
partidisme...

Oriol18

to nolesvotes...@googlegroups.com
Ho he estat pensant, i jo podria saltar-me les classes del matí per fer-ho, no m'importa, però sóc totalment inexpert pel que fa a entrevistes, i realment necessitaria del que diu la Clàudia, un discurs ben preparadet (evidentment no tipus rollo, sinó uns petits guions, dels quals la idea bàsica ja la podria tenir, com en el tema proabstenció, la bonica mentida que es va repetint) que hauríem de fer entre tots, o si més no, fer jo i que entre tots modifiquéssim i corregíssim, a més d'un anàlisi de la jornada electoral, si és el que volies dir.
A més, no sé fins a quin punt pot semblar-vos una bona idea que un noi de 18 anys com jo representi a una entrevista radiofònica a no els votis. Així doncs, si no hi ha cap inconvenient, jo m'hi ofereixo.

David Arcos

to nolesvotes...@googlegroups.com
Estic a favor de que vagis tu :)

Pensa que l'ideari de #nolesvotes és ben simple, i la única pregunta que fan és la de "votar en blanc".

Sort!