Promocio del Wiki + motivacions personals

1 view

xato

Feb 20, 2011, 10:14:16 AM2/20/11
to nolesvotes-catalunya
Bon dia,
com podriem promocionar el wiki "No les Votes", i les reformes
electorals que s'estan proposant, per que hi arribin a una gran
majoria de la poblacio?
Sino arreglem aquesta situacio electoral durant la crisi, ni sortirem
de la crisi ni millorarem la situacio de 'dictadura de partits' que
existeix ara Espanya.

Tota democracia es va renovant, i la constitucio es reeditada cada 8,
10 o 15 anys. Des del 1978, la Constitucio Espanyola no ha tingut cap
millora. Estem vivint les consequencies d'un sistema que durant 33
anys no ha tingut cap mesura de control.

Procurem que les persones normals, i sense vinculacio politica,
liderem aquesta situacio.

Jo soc de la generacio d'universitaris que, al no poder desenvolupar
la meva professio a casa, he tingut que emigrar. Vull un futur millor
que no un pais corrupte i destrossat com a erencia pels meus fills.

Els que llegiu aquest email, tinc la certesa que teniu les mateixes
intencions. Crec que entre tots podem trobar la manera de publicitar
les intencions per la Reforma Electoral sutgerida per la plataforma
"Ciudadanos en Blanco": http://www.ciudadanosenblanco.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Fem publicitat dels negocis bruts dels Politics. Trenquem l'arrel dels
problemes solicitant una reforma electoral.

Salud,

xavier

Fer-BCN

Feb 22, 2011, 7:10:44 AM2/22/11
to nolesvotes-catalunya
Bones Xavier,

Para coordinarnos mejor y empezar a poner toda la información que
vayas recopilando y creas relevente, te aconsejo que la introduzcas en
las wikis de nolesvotes.org.

Wiki de Catalunya:
http://wiki.nolesvotes.org/wiki/Catalu%C3%B1a

o Wiki de Barcelona:
http://wiki.nolesvotes.org/wiki/Barcelona

Victor D.S.G.

Feb 22, 2011, 8:06:21 AM2/22/11
to nolesvotes...@googlegroups.com
¿Que os parecería la idea de crear unas octavillas y empezar a buzonear en nuestros propios barrios? Debemos empezar desde abajo para darlo a conocer a todos los ciudadanos.
--
Víctor Sainz
vic...@estupidafregona.net