Σκοποί και στοχοθεσία ομάδας εργασίας πρωτοβουλίας για τις "Κατοικίες" NOESI.gr

Editor-in-Chief at NOESI.gr (Angelo Koutoumanos)

to NOESI.gr ...Nousletter

Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

Όπως ίσως γνωρίζετε η Νόηση στο διαδίκτυο (NOESI.gr), σε συνέχεια της χαρτογράφησης του τομέα της αναπηρίας και της έναρξης λειτουργίας της πλατφόρμας του Οδηγού υπηρεσιών PRONOISE.ORG για αναζήτηση υπηρεσιών για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, προχωρά στη συγκρότηση ομάδας εργασίας από οικογένειες, που ενδιαφέρονται για ΣΥΔ.

Η ομάδα εργασίας θα απαρτίζεται από περίπου τριάντα (30) άτομα - οικογένειες ατόμων με αναπηρία, από διάφορες περιοχές της Ελλάδας και θα συντονίζεται από Κοινωνικούς Λειτουργούς του Μητρώου ΚΛ Ελλάδας του NOESI.gr.

Σκοποί της ομάδας εργασίας (μεταξύ άλλων) είναι:

1) Να μελετηθούν και να αναδειχθούν τις ευκαιρίες μεταξύ οικογενειών, που έχουν την πρόθεση να ιδρύσουν ΣΥΔ αλλά δυσκολεύονται να ξεκινήσουν ή να δικτυωθούν κατάλληλα.

2) Να συγκροτηθεί ένα εργαλείο ίδρυσης και λειτουργίας ΣΥΔ (tool-kit).

3) Να εκπονηθεί μελέτη πανελλαδικής εμβέλειας για τις ΣΥΔ, αναδεικνύοντας τα κενά και υποβάλλοντας προτάσεις στους αρμόδιους φορείς. Μας ενδιαφέρουν ειδικότερα, ο αριθμός των διαθέσιμων ΣΥΔ και αντίστοιχα η δυναμικότητά τους (αριθμός ωφελουμένων ατόμων), παράλληλα με τη δυναμική των φορέων να ιδρύσουν νέες ΣΥΔ εντός της επόμενης πενταετίας, το προφίλ των ΑμεΑ που διαμένουν σε ΣΥΔ και, τέλος, το μέλλον των Οικοτροφείων στη χώρα μας, εν όψει του νέου Στρατηγικού Σχεδιασμού της Ε.Ε. για τις ΣΥΔ.

4) Να δικτυωθούν οι ενδιαφερόμενοι για ίδρυση ΣΥΔ, εντός μίας γεωγραφικής εμβέλειας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ώστε — στο μέτρο που αναλογεί σε Δήμους και Περιφέρειες — να διερευνηθούν οι δυνατότητες χρηματοδότησης τους κόστους ή διάθεσης ακινήτων για την ίδρυση ΣΥΔ στη γεωγραφική αρμοδιότητά τους. Παράλληλα, με την ενδυνάμωση των φορέων κοινωνικής φροντίδας ή νεοσύστατων νομικών προσώπων, να αναλάβουν τον συντονισμό και λειτουργία τους.

5) Τέλος, να ενδυναμωθούν οι οικογένειες, που μπορούν να δημιουργήσουν δομημένα προγράμματα μετάβασης σε ΣΥΔ (προσομοίωση Στέγης), δικτυώνοντας οικογένειες με κοινά προφίλ σε συγκεκριμένες περιοχές, όπου υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές απόψεις οικογενειών και επαγγελματιών για την πρόθεσή τους να συνδράμουν τους σκοπούς της πρωτοβουλίας αυτής, με τη συμμετοχή τους στην ομάδα εργασίας για τις “Κατοικίες”. Αν θέλετε να υποβάλλετε αίτημα συμμετοχής στην ομάδα εργασίας: Κλείστε ραντεβού με το NOESI.gr για να συζητήσουμε διαδικτυακά αρχικά, τη δυνατότητά σας να συνεισφέρετε ως μέλος της ομάδας. Επίσης, συμπληρώσετε την αίτηση εδώ ως εκδήλωση ενδιαφέροντος για να λαμβάνετε τις σημαντικές ανακοινώσεις μας για τις "Κατοικίες".

Είμαι καθηγήτρια πληροφορικής, στο σχολείο δουλεύουμε ομαδικά. Έχασα τον σύζυγό μου από καρκίνο το 2022. Ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα για τις "Κατοικίες", γιατί η ίδια έχω διαγνωστεί και βρίσκομαι σε θεραπεία για καρκίνο στο στήθος. Ενδιαφέρομαι για τον γιο μου 21 ετών, επιθυμώ να σχεδιάσω την μελλοντική του ζωή.

Έχω εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων εταιρειών σε διάφορους τομείς συμπεριλαμβανομένων των δημοσίων σχέσεων, marketing και ανάπτυξης. Αποφάσισα να παραιτηθώ τα τελευταία χρόνια προκειμένου να γίνω φροντίστρια του γιου μου. Πρόσφατα απέκτησα εμπειρία στην ίδρυση και έναρξη λειτουργίας ΣΥΔ - Διαμερίσματος στη Αττική. Η προσαρμογή των παιδιών μας σε μια ζωή περισσότερο ανεξάρτητη, με καλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων καθημερινής ζωής, μακριά από το υπερπροστατευτικό γονεϊκό περιβάλλον, είναι ιδανικό να γίνεται κοντά στα 22 έτη τους.

Είμαι ηθοποιός και εργάζομαι κυρίως στο θέατρο και σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Έχω σπουδάσει, παράλληλα, ΜΜΕ στο Πολιτικό Νομικής και έχω εργαστεί για 17 χρόνια στο ραδιόφωνο αρχικά ως δημοσιογράφος αλλά κυρίως ως παραγωγός μουσικών εκπομπών. Η έννοια της προσφοράς με κινητοποιεί. Με εμπνέει πάντα ο άνθρωπος, με ή χωρίς αναπηρία, η σχέση του με την κοινωνία και η μείωση των ανισοτήτων ως βασική προϋπόθεση για την ποιοτική του εξέλιξη.

Έχω αρκετές δεκαετίες στη διοίκηση στην βιομηχανία ως Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου. Για πολλά χρόνια διοικώ έναν χώρο στον οποίο μονίμως υπάρχουν ομάδες εργασίας, σε κάποιες από τις οποίες συμμετέχω κι εγώ. Σκοπεύω να ιδρύσω ΣΥΔ το αμέσως επόμενο διάστημα στην Αττική, στα νότια προάστια.

Είμαι μητέρα ενός αυτιστικού λεβέντη 25 ετών και θέλω να μάθω ώστε να μπορώ να βοηθήσω παραπάνω το παιδί μου, πέθανε ο σύζυγος μου και είναι πιο δύσκολος ο αγώνας μου τώρα. Έχω θέληση και όραμα για συνεργασία, είμαι γονέας και γνωρίζω να διαχειριστώ καταστάσεις, δύναμη για το κοινό καλό.

Είμαι μονογονεϊκή οικογένεια, όπου ο πατέρας έχει πεθάνει. Έχω 2 παιδιά εκ των οποίων ο μεγάλος μου είναι στο φάσμα. Είναι 11 χρονών και έχει ποσοστό αναπηρίας 90%. Συμμετέχω στην ομάδα εργασίας ενεργά, έχοντας εμπειρία από την αναζήτηση Στέγης για τον γιο μου, τα τελευταία τουλάχιστον 5 χρόνια, παρά το νεαρό της ηλικίας τους, γνωρίζοντας πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί μία θέση σε ΣΥΔ για τον γιο μου.

Είμαι υπάλληλος ανεξάρτητης αρχής, με διοικητικά και ελεγκτικά καθήκοντα. Τα τελευταία 10 χρόνια αφιερώνω χρόνο στα κοινά, μέσω εθελοντικής εργασίας σε διάφορες θέσεις, σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, αναζητώντας παράλληλα να επιμορφώνομαι σε νέες δεξιότητες, που ενδυναμώνουν περαιτέρω τον ρόλο μου ως εθελοντής.

Είμαστε  οι γονείς ενήλικης 27 ετών, στο φάσμα του αυτισμού 85% αναπηρία, μη λεκτική. Ενδιαφερόμαστε για τις ΣΥΔ. Διαθέτουμε ιδιόκτητο χώρο.

Θα με ενδιέφερε να συμμετάσχω στην πρωτοβουλία σχετικά με τις Κατοικίες, ως ενεργό - παραγωγικό μέλος. Είμαι αδερφή και γονέας αυτιστικών ατόμων. Ο αδερφός μου ήδη διαμένει σε μία στέγη σε νησί, τα τελευταία 3 περίπου χρόνια.

Με αφορά άμεσα, οτιδήποτε νέο αφορά τα παιδιά και ενήλικες με αναπηρίες!! Χαρά μου να  μπορώ να σας φανώ χρήσιμη!! Είμαι Πρόεδρος Συλλόγου Αυτιστικών.

Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, είμαστε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

FacebookTwitterLinkedinInstagram

Άγγελος Κουτουμάνος

Κοινωνικός Λειτουργός - Ιδρυτής NOESI.gr

editor-...@noesi.gr
6948986898
www.noesi.gr

NOESI.gr ® 2004 • Μπορώ να συνεισφέρω σε έναν καλό σκοπό;

Αξιοποιούμε την ψηφιακή πλατφόρμα του NOESI.gr ® ως πιστοποιημένος οργανισμός Powered by Google Workspace |
NOESI.gr ® Η ΝΟΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 9279501000. Τι είναι η νόηση στο διαδίκτυο; Δείτε: www.noesi.gr/about. Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα (E-mail) μαζί με τυχόν επισυναπτόμενα αρχεία προορίζεται μόνο για χρήση από τα άτομα στα οποία απευθύνεται (παραλήπτες). Εάν πιστεύετε ότι το μήνυμα αυτό έφτασε σε εσάς από λάθος, παρακαλούμε ενημερώστε τον αποστολέα του ή διαγράψτε το. Απαγορεύεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή του παρόντος μηνύματος από άλλα άτομα, που δεν έχουν προσδιοριστεί ως παραλήπτες του. Το περιεχόμενο του παρόντος μηνύματος περιέχει προσωπικές απόψεις του συντάκτη του. To NOESI.gr δεν υιοθετεί ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε υπόδειξη, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που τυχόν περιέχεται σε αυτό το μήνυμα, εκτός εάν δηλωθεί το αντίθετο από εξουσιοδοτημένο νόμιμο εκπρόσωπό του, ανεξαρτήτως του παρόντος.