👋 Αρχικός απολογισμός έργου για τις "Κατοικίες" του NOESI.gr

Editor-in-Chief at NOESI.gr (Angelo Koutoumanos)

to NOESI.gr ...Nousletter

Αγαπητοί όλοι,

Η ομάδα εργασίας που συγκροτεί το NOESI.gr, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του για την ίδρυση και λειτουργία Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης πανελλαδικά, βρίσκεται σε εξέλιξη. Παρακάτω, θα βρείτε έναν αρχικό απολογισμό του έργου μας, την πρώτη εβδομάδα.

1) Αιτήματα υποψηφίων ατόμων και οικογενειών για την ομάδα έργου: Βρίσκονται υπό διαχείριση τα αιτήματα οικογενειών, που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην ομάδα εργασίας (έργου). Προσδοκούμε να επιλέξουμε τριάντα (30) μέλη οικογενειών στην ομάδα εργασίας (έργου). Με την ολοκλήρωση των ραντεβού (διαδικτυακά) με όλα τα υποψήφια άτομα, η συγκρότηση της ομάδας θα δρομολογηθεί το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου. Σε εκείνο το διάστημα, θα συγκληθεί η πρώτη συνάντηση των μελών. Σε αυτήν, θα συμμετέχουν επίσης περίπου δέκα (10) επαγγελματίες με την ιδιότητα του Κοινωνικού Λειτουργού, οι οποίοι θα συντονίσουν την ομάδα εργασίας, τις υποομάδες έργου και την επικοινωνία με τους φορείς, στο πλαίσιο χαρτογράφησης των θέσεων για ωφελούμενα άτομα σε Στέγες (ΣΥΔ).

2) Επικοινωνία με φορείς με δομές ΣΥΔ για διαμόρφωση tool-kit: Δρομολογήθηκαν οι πρώτες επαφές με φορείς που λειτουργούν ΣΥΔ. Αναμένεται η αποστολή πρόσκλησης συμμετοχής στην πρωτοβουλία μας, σε επιλεγμένους φορείς, προκειμένου να συνδράμουν την διαμόρφωση ενός tool-kit (εργαλείου ίδρυσης και διαχείρισης Στεγών), το οποίο θα διατεθεί στο ευρύ κοινό.

3) Επικοινωνία με ιδιώτες που διαθέτουν πόρους για ΣΥΔ: Δρομολογούνται επικοινωνίες με ομάδες ατόμων και νεοσύστατους φορείς, που ενδιαφέρονται για την ίδρυση Στεγών ή τη λειτουργία προγραμμάτων σχετικών με την υποστηριζόμενη διαβίωση.

4) Επικαιροποίηση στοιχείων ΣΥΔ: Το αμέσως επόμενο διάστημα, εντός Νοεμβρίου, θα επικαιροποιηθούν εκτάκτως οι καταχωρήσεις δομών ΣΥΔ στον Οδηγό υπηρεσιών PRONOISE.ORG. Tip! Ως έχει, θα τις βρείτε στην ενότητα "Υποστηριζόμενη διαβίωση" με το γνώριμο σπιτάκι (εικονίδιο).

5) Μητρώο "Κατοικιών": Επικαιροποιήθηκαν όλα τα μέλη του "Μητρώου Κατοικιών" του NOESI.gr, το οποίο διατίθεται προς χρήση σε φορείς με κενές θέσεις ωφελουμένων ατόμων σε ΣΥΔ και σε άτομα, που διερευνούν την ανάπτυξη δράσεων, σχετικών με ΣΥΔ στην ευρύτερη περιοχή τους και αναζητούν άλλες διαθέσιμες οικογένειες.

6) Στόχοι ομάδας έργου: Καθορίστηκαν και τους διαθέτουμε, στο ηλεκτρονικό αρχείο παρακάτω, τους αρχικούς σκοπούς της πρωτοβουλίας του NOESI.gr για τις "Κατοικίες".

Αν σας ενδιαφέρει να συμμετέχετε σε αυτή την πρωτοβουλία, ως ενεργό - παραγωγικό μέλος, ή θέλετε να ενημερώνεστε σχετικά με την πρόοδο των εργασιών της, χρειάζεται να κλείσετε ένα ραντεβού από την πλατφόρμα εδώ μαζί μας (διαδικτυακά ή τηλεφωνικά) ή να συμπληρώσετε την αίτηση εδώ ως εκδήλωση ενδιαφέροντος για να λαμβάνετε τις σημαντικές ανακοινώσεις μας για τις "Κατοικίες".

Σας ευχαριστούμε, όλους όσοι έχετε επικοινωνήσει μαζί μας, σε αυτό το τόσο μικρό διάστημα. Αναγνωρίζουμε και προβληματιζόμαστε για τις τεράστιες ανάγκες, αγωνίες και προκλήσεις, που προκύπτουν με την αναζήτηση Στέγης, σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας, αλλά χαιρόμαστε ιδιαιτέρως με τις επαφές μας, με άτομα που θέλουν να συνδράμουν με τις όποιες δυνατότητές τους, σε μια συντονισμένη προσπάθεια με κοινωφελή σκοπό.

Ακολουθούν μερικές μαρτυρίες, που ευελπιστούμε ότι θα λειτουργήσουν ως κίνητρο και για άλλα άτομα.

Είμαι μητέρα ενός αυτιστικού λεβέντη 25 ετών και θέλω να μάθω ώστε να μπορώ να βοηθήσω παραπάνω το παιδί μου, πέθανε ο σύζυγος μου και είναι πιο δύσκολος ο αγώνας μου τώρα. Έχω θέληση και όραμα για συνεργασία, είμαι γονέας και γνωρίζω να διαχειριστώ καταστάσεις, δύναμη για το κοινό καλό.

Είμαι μονογονεϊκή οικογένεια, όπου ο πατέρας έχει πεθάνει. Έχω 2 παιδιά εκ των οποίων ο μεγάλος μου είναι στο φάσμα. Είναι 11 χρονών και έχει ποσοστό αναπηρίας 90%. Συμμετέχω στην ομάδα εργασίας ενεργά, έχοντας εμπειρία από την αναζήτηση Στέγης για τον γιο μου, τα τελευταία τουλάχιστον 5 χρόνια, παρά το νεαρό της ηλικίας τους, γνωρίζοντας πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί μία θέση σε ΣΥΔ για τον γιο μου.

Είμαι υπάλληλος ανεξάρτητης αρχής, με διοικητικά και ελεγκτικά καθήκοντα. Τα τελευταία 10 χρόνια αφιερώνω χρόνο στα κοινά, μέσω εθελοντικής εργασίας σε διάφορες θέσεις, σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, αναζητώντας παράλληλα να επιμορφώνομαι σε νέες δεξιότητες, που ενδυναμώνουν περαιτέρω τον ρόλο μου ως εθελοντής.

Όλα τα μέλη της ομάδας εργασίας για τις "Κατοικίες" του NOESI.gr εργάζονται εθελοντικά.

Με εκτίμηση,

FacebookTwitterLinkedinInstagram

Άγγελος Κουτουμάνος

Κοινωνικός Λειτουργός - Ιδρυτής NOESI.gr

editor-...@noesi.gr
6948986898
www.noesi.gr

NOESI.gr ® 2004 • Μπορώ να συνεισφέρω σε έναν καλό σκοπό;

Αξιοποιούμε την ψηφιακή πλατφόρμα του NOESI.gr ® ως πιστοποιημένος οργανισμός Powered by Google Workspace |
NOESI.gr ® Η ΝΟΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 9279501000. Τι είναι η νόηση στο διαδίκτυο; Δείτε: www.noesi.gr/about. Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα (E-mail) μαζί με τυχόν επισυναπτόμενα αρχεία προορίζεται μόνο για χρήση από τα άτομα στα οποία απευθύνεται (παραλήπτες). Εάν πιστεύετε ότι το μήνυμα αυτό έφτασε σε εσάς από λάθος, παρακαλούμε ενημερώστε τον αποστολέα του ή διαγράψτε το. Απαγορεύεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή του παρόντος μηνύματος από άλλα άτομα, που δεν έχουν προσδιοριστεί ως παραλήπτες του. Το περιεχόμενο του παρόντος μηνύματος περιέχει προσωπικές απόψεις του συντάκτη του. To NOESI.gr δεν υιοθετεί ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε υπόδειξη, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που τυχόν περιέχεται σε αυτό το μήνυμα, εκτός εάν δηλωθεί το αντίθετο από εξουσιοδοτημένο νόμιμο εκπρόσωπό του, ανεξαρτήτως του παρόντος.