💬 Κυριακάτικο ...Nousletter από το NOESI.gr :)

NOESI.gr ✾

Jul 7, 2024, 2:56:38 PM (8 days ago) Jul 7
to NOESI.gr ...Nousletter
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες για την κατασκήνωση στον Άγιο Ανδρέα Αττικής (ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ)
Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ γνωστοποιεί τις ημερομηνίες των κατασκηνωτικών περιόδων στην Ε’ Παιδική Εξοχή του Αγίου Ανδρέα Αττικής, προκειμένου να λάβουν γνώση τα φυσικά πρόσωπα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα για άτομα με αναπηρίες στον συγκεκριμένο κατασκηνωτικό χώρο. Μάθετε περισσότερα.

Πρόσκληση για συνοδούς στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα 2024 στην Αττική
Το Σωματείο ΑμεΑ «Ο ΕΡΜΗΣ» προσκαλεί συνοδούς προκειμένου να απασχοληθούν στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα 2024, της Παvελλήvιας Ομοσπονδίας Σωματείωv Γovέωv και Κηδεμόvωv Ατόμωv με Αναπηρίες (Π.Ο.Σ.Κ.Α.μεΑ) στις εγκαταστάσεις του Αγίου Ανδρέα, στη Νέα Μάκρη Αττικής. Η κατασκηνωτική περίοδος θα ξεκινήσει το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουλίου και θα διαρκέσει 9 διανυκτερεύσεις. Η αμοιβή είναι 350 €. Μάθετε περισσότερα.

Υπεύθυνος για Ξενώνα Βραχείας Παραμονής ατόμων με νοητική αναπηρία
Ο Σύλλογος "ΠΕΤΑΓΜΑ" αναζητά Υπεύθυνο για Ξενώνα Βραχείας Παραμονής Ατόμων με Νοητική Αναπηρία. Ωράριο: part-time, Παρασκευή, Σάββατο ή Κυριακή. Απαραίτητα: προϋπηρεσία στο χώρο, δίπλωμα οδήγησης και οδηγική εμπειρία. Μάθετε περισσότερα.

Όλες οι θέσεις εργασίας εδώ: https://www.pronoise.org/jobs

Τα βιολόγια στο  NOESI.gr είναι προσωπικές εμπειρίες. Από αυτές μαθαίνουμε όσα και από την επιστημονική τεκμηριωμένη γνώση, που στο δικό μας ιστότοπο βρίσκεται στους Οδηγούς.

Σύνταξη θανόντος γονέα σε ενήλικο ΑμεΑ
Είμαι ετών 30 ΑμεΑ, με ποσοστό αναπηρίας 67 και άνω και παίρνω προνοιακό επίδομα και περνάω επιτροπή κάθε 3 χρόνια. Επίσης, είμαι ασφαλισμένη, πάνω στον πατέρα μου. Εάν ο πατέρας μου πεθάνει, θα μπορέσω να λάβω κάποιο μέρος από την σύνταξη του; Επίσης, τι ασφαλιστική ικανότητα θα έχω μετά; Διαβάστε το βιολόγιο.

Αναζήτηση οικογένειας με σύνδρομο Άσπεργκερ
Διαγνώστηκε μόλις πριν λίγες μέρες ο γιος μου 15 ετών (Α' Λυκείου) με Asperger. Αν υπάρχει κάποια οικογένεια που περνάει τα ίδια, ή κάποιος τέλος πάντων που μπορεί να με κατευθύνει με το θέμα γιατί πραγματικά είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα, και έχω πελαγώσει, και γιατί όχι να κάνουμε παρέα γενικότερα. Μένω Θεσσαλονίκη. Θα εκτιμούσα κάθε ψυχολογική συμπαράσταση. Προτείνετε κάτι.

Επιλεκτική αλαλία και περίεργη συμπεριφορά όταν είμαστε με άλλους
Έχω μια κορούλα 2 ετών, η οποία αναπτύσσεται εντελώς φυσιολογικά, μιλάει, είναι δραστήρια κλπ. Ωστόσο, έχουμε παρατηρήσει ότι όταν είμαστε με άλλους δεν μιλάει καθόλου κι επίσης συμπεριφέρεται σαν να ντρέπεται. Συγκεκριμένα, θέλει να είναι συνέχεια μαζί μας, δεν είναι καθόλου δραστήρια και κάποιες φορές κρύβει και το πρόσωπό της. Διαβάστε το βιολόγιο.

8,5 μηνών, ανησυχία για αυτισμό
Έχω μια κόρη 8.5 μηνών και από τότε που γέννησα με τρώνε οι σκέψεις ότι κάτι δεν πάει καλά και όσο περνάει ο καιρός νιώθω όλο και πιο σίγουρη! Γεννήθηκε στις 38 εβδομάδες φυσιολογικά αλλά χρησιμοποιήθηκε βεντούζα! Όταν γεννήθηκε μας είπαν όλα μια χαρά! Γέλασε στους δύο μήνες και κάτι παρακολουθούσε αντικείμενα και γενικά είχε πολύ καλή βλεμματική επαφή Αυτό που αρχικά με ανησυχούσε είναι ότι το μωρό δεν γυρνούσε στους ήχους..άρχισε να γυρνάει μετά τους 4 μήνες! (Κάναμε ωτοακουστικες όταν γεννήθηκε και επειδή ήμουν αγχωμένη κάναμε και στους 3 μήνες και τα αποτελέσματα ήταν μια χαρα)Μετά γύρω στους τρεις μήνες ενώ την έβαζα αρκετά μπρούμυτα δεν της άρεσε καθόλου οπότε την γυρνούσα! Διαβάστε το βιολόγιο.

Φάσμα αυτισμού: ερωτήσεις
Γεια σας θα ήθελα και εγώ κάνω κάποιες ερωτήσεις . Έχω ένα αγοράκι που σε λίγους μήνες θα γίνει 3. Γύρω στα 2,5 αρχίσαμε να πιστεύουμε πως κάτι δεν πάει καλά όποτε πήγαμε και σε αναπτυξιολογο όπου η διάγνωση ήταν ότι  παρουσιάζει ποιοτικές αποκλίσεις στην κοινωνική επικοινωνία του και στερεότυπες συμπεριφορές που αναλογούν σε χαρακτηριστικά κλινικού φάσματος αυτισμού . Η ανταπτυξιολόγος μου είπε ότι επειδή έχει τέλειο βλέμμα και οταν του μιλας σε κοιτάει είναι απο τα παιδια που θα το ξεπεράσουν εντελως. Πηγαίνουμε σε λογοθεραπεία και εργοθεραπεία και τα πάει πολύ καλά. Διαβάστε το βιολόγιο.

Ανάπτυξη φιλίας για τον γιο μου 17,5 ετών
Ο γιος μου 17,5 ετών είναι υψηλής λειτουργικότητας, πολύ καλό παιδί, ευαίσθητος με ενσυναίσθηση και πλήρως λειτουργικός. Η μόνη αδυναμία του δυσκολεύεται να κάνει φίλους παρόλο που προσπαθεί. Θα ήθελα να βρεθεί ένα αγόρι ή κορίτσι κοντά στην ηλικία του για να κάνουν παρέα. Διαβάστε το βιολόγιο.

Πώς να κόψω την πάνα στο παιδί μου 4,5 ετών με ΔΑΦ;
Έχω ένα γιο 4.5 ετών στο φάσμα του αυτισμού ..δε μιλάει ..προσπαθώ να βγάλουμε την πάνα ...πάμε στο μπάνιο έχουμε εικόνες με τη διαδικασία σκαλάκια και στεφανακι για τη λεκάνη ..το λέει όταν το κάνει στη πάνα κ όχι πριν ..πριν το κάνει γελάει και τρέχει. Όταν πάμε τουαλέτα δε κάνει τίποτα. Πώς μπορώ να τον βοηθήσω, που δε μου λεκτικοποιει το "θέλω κακά" κ.τ.λ., πάρα μόνο λερώνει ασυναίσθητα;;; Στο σχολείο, μου λένε να τη κόψω. Δείτε το βιολόγιο.

Όλα τα πρόσφατα βιολόγια εδώ: https://www.noesi.gr/featured

Ίδια περίπτωση εδώ...
Έτσι ήμουν και εγω οταν χρονισε!! Μονο που 14 μηνων το πηγαμε σε μια πολυ εμπειρη (και δυστυχως πανακριβη) παιδιατρο αναπτυξιολόγο που μας επιβεβαιωσε τους φοβους μας. 18 μηνων πια πηγαμε σε δημοσιο νοσοκομειο και πηραμε τη διαγνωση γιατι απο 18 μηνων και μετα τοτε τη δίνανε και ξεκινησαμε πρωιμη παρεμβαση. Μονο που εμας , αυτο που θορυβησε την παιδιατρο και ξεκινησαμε τις διαδικασιες, ηταν οτι δεν έχει βλεμματική επαφή και δεν γυριζε στο ονομα του, το ακουογραμμα που ειχαμε απο τη γεννηση ηταν ΟΚ. Διαβάστε τη συζήτηση.

Στον πρώτο παιδικό ήταν απαράδεκτοι
Αυτά που μου λέτε είναι ενθαρρυντικά.   το παν είναι η εξέλιξη του παιδιού και όχι η εκάστοτε διάγνωση.... Πράγματι και εγώ τα κάνω όλα αυτά που λέτε με το μικρό. Και όντως εχει ξεκλειδώσει το παιδί και έχει αρχίσει να εξερευνά όλους τους χώρους και να με ρωτά εξωλεκτικα πάντα τι είναι τι. Βέβαια δεν καθεται και τον κυνηγώ. Όμως προχθές ήμασταν στην παιδίατρο για εμβόλιο και αναπτυξιακό έλεγχο και ο μικρός δεν ανταπέδωσε ούτε χαμόγελο, ούτε αλληλεπίδρασε μαζι της. Διαβάστε τη συζήτηση.

Παιδοψυχίατρος ο κατάλληλος για διάγνωση αναπτυξιακής διαταραχής;
Ο παιδοψυχιατρος είναι ο κατάλληλος ειδικός για διάγνωση αναπτυξιακής διαταραχής. Αν είναι το κέντρο που πηγαίναμε και εμείς ακούστε με και φύγετε μακριά!!! μην εμπιστεύεστε τους παιδοψυχιάτρους των κέντρων να πάτε σε κάποιον άλλο. Όλα γίνονται για το χρήμα να ξέρετε δεν νοιάζονται για το παιδί. Διαβάστε τη συζήτηση.

Δελτίο Στάθμευσης ΑμεΑ στο gov.gr
Ξέρει κάποιος να μου πει τι χρειάζεται για να πάρω την καρτα; Και πού πρέπει να παω; Μάθετε περισσότερα.

Νόηση στο διαδίκτυο :)

Αξιοποιούμε την ψηφιακή πλατφόρμα του NOESI.gr ® ως πιστοποιημένος οργανισμός Powered by Google Workspace |
NOESI.gr ® Η ΝΟΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 9279501000. Τι είναι η νόηση στο διαδίκτυο; Δείτε: www.noesi.gr/about. Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα (E-mail) μαζί με τυχόν επισυναπτόμενα αρχεία προορίζεται μόνο για χρήση από τα άτομα στα οποία απευθύνεται (παραλήπτες). Εάν πιστεύετε ότι το μήνυμα αυτό έφτασε σε εσάς από λάθος, παρακαλούμε ενημερώστε τον αποστολέα του ή διαγράψτε το. Απαγορεύεται η αντιγραφή ή αναπαραγωγή του παρόντος μηνύματος από άλλα άτομα, που δεν έχουν προσδιοριστεί ως παραλήπτες του. Το περιεχόμενο του παρόντος μηνύματος περιέχει προσωπικές απόψεις του συντάκτη του. To NOESI.gr δεν υιοθετεί ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε υπόδειξη, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που τυχόν περιέχεται σε αυτό το μήνυμα, εκτός εάν δηλωθεί το αντίθετο από εξουσιοδοτημένο νόμιμο εκπρόσωπό του, ανεξαρτήτως του παρόντος.

NOESI.gr ✾

Jul 14, 2024, 1:32:54 PM (yesterday) Jul 14
to NOESI.gr ...Nousletter

 Χρήσιμη ανακοίνωση!

Από 11 Ιουλίου έως 1 Αυγούστου υποβάλλονται οι αιτήσεις για voucher σε ΚΔΑΠ ΑμεΑ, παιδικούς σταθμούς και ΚΔΑΠ για την περίοδο 2024-2025

Ενεργοποιήθηκε, με βάση το ΑΦΜ, η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων για τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων στο πρόγραμμα «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» της περιόδου 2024 - 2025. Δείτε αναλυτικά.

Αγγελία γονέα...

Ζητείται παράλληλη στήριξη περιοχή Μαρούσι

Ζητείται εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη σε αγόρι που βρίσκεται στο φάσμα και θα φοιτήσει στη Γ Δημοτικού σε δημόσιο σχολείο στο Μαρούσι. Ώρες απασχόλησης 08.15 με 13.15. Αποστολή βιογραφικού στην ηλεκτρονική διεύθυνση: βρείτε τη εδώ.

Προκήρυξη “Αμυμώνης”.

Ζητείται επαγγελματίας ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη

Ζητείται επαγγελματίας ειδικής αγωγής για να εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης εξάχρονου κοριτσιού με ολική απώλεια όρασης, σε τυπικό σχολικό πλαίσιο, από τον Σεπτέμβριο του 2024.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Γνώση και εμπειρία στη διδασκαλία της γραφής Braille

  • Καλή γνώση αγγλικών

Ωράριο: 5ήμερο / 8ωρο
Περιοχή: Χαϊδάρι
Σύμβαση αορίστου χρόνου
Αποστολή βιογραφικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση: βρείτε τη εδώ.

Για φοιτητές...

Πρόσκληση για σπουδαστές / φοιτητές που αναζητούν πλαίσιο Πρακτικής Άσκησης σε ΚΔΗΦ ή/και ΣΥΔ

Το Πανελλήνιο Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρίες "Ερμής", με άδεια λειτουργίας Κέντρου Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία (Κ.Δ.Η.Φ.) και Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (Σ.Υ.Δ.) προσκαλεί σπουδαστές και φοιτητές που επιθυμούν να ολοκληρώσουν, ως ασκούμενοι, το Πρόγραμμα της Πρακτικής τους Άσκησης, με εμπειρία (τουλάχιστον) σε ένα (1) από τα παρακάτω αντικείμενα, να υποβάλλουν αιτήσεις ενδιαφέροντος έως 31/07/2024. Μάθετε αναλυτικά εδώ.

 Οδηγοί και Άρθρα.

⚽ Οι “Οδηγοί” εμπεριέχουν την επιστημονική γνώση μας εδώ.

Οδηγός αισθητηριακής επιβίωσης για το καλοκαίρι - Διατίθεται δωρεάν

Ο οδηγός περιλαμβάνει πολύτιμες οδηγίες και συμβουλές, που θα βοηθήσουν τους γονείς που έχουν παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, να ανταπεξέλθουν στις αισθητηριακές προκλήσεις του καλοκαιριού.

 Βιολόγια.

♥ Κάθε νέο βιολόγιο στο noesi.gr είναι ένας γονιός που αναζητά συνοδοιπόρους!

Ερώτηση σχετικά με το παραπληγικό επίδομα

Παίρνω επίδομα παραπληγίας. Δικαιούμαι να εργαστώ ή θα διακοπεί το επίδομα; Απάντηση εδώ.

Περισσότερα για τα θέματα αυτά:
Επιδόματα | Εργασιακά θέματα

Ιδιωτική παράλληλη Α' Γυμνασίου "με την βία"

Έχω παιδί που βρίσκεται στο φάσμα του Αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας όπου του χρόνου θα φοιτήσει στην Α' Γυμνασίου σε τυπικό γυμνάσιο. Έχουμε περάσει ΚΕΔΔΥ και έχουμε πάρει απόφαση για φοίτηση σε τυπικό γυμνάσιο με Δημόσια Παράλληλη. Έχοντας άμεση ανάγκη την πλήρη στήριξη του παιδιού στα πρώτα του βήματα στο γυμνάσιο και την ένταξη του στο νέο περιβάλλον αποφασίσαμε να βάλουμε ιδιωτική παράλληλη την οποία ο σύλλογος διδασκόντων δεν εγκρίνει. Αλλαγή σχολείου δεν επιθυμούμε καθώς θα ήταν ακόμα χειρότερο για αυτόν να πάει σε άλλο σχολείο χωρίς τις παρέες και τους φίλους του. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

Περισσότερα για τα θέματα αυτά:
Παράλληλη Στήριξη: Θεωρία και πράξη

ΑμεΑ και εργασία, τι γίνεται με το επίδομα;

Έχω ένα γιο 21 χρόνων με αυτισμό.Έχουμε διάγνωση ΚΕΠΑ ισόβια. Για ψυχολογικούς λόγους, και επειδή θέλει να νιώθει χρήσιμος, θέλει να εργαστεί. Η ερώτηση μου είναι αν εργαστεί, χάνει το προνοιακο εισόδημα γνωρίζει κάποιος; Απάντηση εδώ.

Περισσότερα για τα θέματα αυτά:
Επιδόματα | Εργασιακά θέματα

Ρωτήστε μας!

► Γράψτε στο δικό σας: Βιολόγιο | Blog

♥ Θέλετε να γράψετε για εσάς, να ρωτήσετε κάτι προσωπικό; Μαθαίνουμε τα νέα των μελών μας στα ...βιολόγια και ακούμε τις απορίες τους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το τι είναι και πώς λειτουργούν τα βιολόγια του NOESI.gr στο άρθρο: Τι είναι τα βιολόγια;

Λογότυπο NOESI.gr.Βρίσκετε άρθρα για αυτό που σας ενδιαφέρει και αρχίζετε να διαβάζετε στο NOESI.gr.Συμβουλές από γονείς και ειδικούς, στα μοναδικά ''βιολόγια'' του NOESI.gr!Ανακαλύπτετε σιγά - σιγά ότι πίσω από τις ιστοσελίδες βρίσκονται άνθρωποι στο NOESI.gr.Και στο NOESI.gr ελπίζουμε ότι θα σας γνωρίσουμε από κοντά μια μέρα, εδώ θα βρείτε έναν συνοδοιπόρο!

Εκδότης: NOESI.gr | H Νόηση στο διαδίκτυο :)
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 14 Ιουλίου 2024
Τίτλος: 💬 Κυριακάτικο ...Nousletter από το NOESI.gr :)

NOESI.gr ® 2004 • Τι παρέχουμεΜπορώ να συνδράμω;