ПІдготовка до вівторка...

podarok

to NoDictUa
Загалом на цих вихідних виключно маньяки активні в інтернеті. Всі інші
- "офісний планктон" - реально зможуть підтримати акцію лише в
вівторок після кількох чашок кави та чаю...

Тому НМД - варто дати трошки допінгу, підготувавши певний план дій,
щоб акція переросла у Вірусну.

Можливо є знайомі журналюги, можливо в когось в неопублікованому
висить стаття, яка вдарить по мозгам...

Загалом інструментарій підготовлений, створені групи, почали малювати
банери, почали републікацію статей в блогах, але цього мало.

Потрібен логотип акції(для тих же груп в соціалках), потрібне гасло,
щоб народ міг розклеювати на автомобілі, так як ми це робили під час
автопротесту ( http://avtoprotest.in.ua/ )

Загалом ніхто нікого примусити не зможе, тут спрацює виключно вміння
кожного. Вмієш малювати - малюй, вмієш писати - пиши, вмієш морду бити
- бий, вмієш критикувати - критикуй.

Klod

to NoDictUa

Я розсилки зробив по друзям та знайомим. Вони, в свою чергу - своїм
знайомим.
Гасло на автомобілі - то гарна ідея. Я думаю, щось таке коротке, але
зрозуміле=)