הצעת 892 חוזרת לסדר היום...

1 view

Rimon Levy

to no892

הצעת חוק, פ/892  הוגשה ע"י חה"כ אמנון כהן בכנסת ה-17, בשבוע שעבר עלתה בקשה של חה"כ להחיל על ההצעה דין רציפות, ולבקשתו עבר הדיון לועדת כלכלה.

הרכב ועדת הכלכלה http://portal.knesset.gov.il/com3kalkala/he-IL/CommitteeMembersDetails.htm

Ehud Kenan – אהוד קינן

to no...@googlegroups.com
יש מועד לדיון?

--
Ehud Kenan
eh...@ehudk.com

2010/1/26 Rimon Levy <rimo...@gmail.com>

[...]

קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Blogger Coalition against Internet Censorship' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-no...@googlegroups.com.

Jonathan J. Klinger

to no...@googlegroups.com
רימון,

ככל הידוע לי ועדת שרים לענייני חקיקה דחתה את החלת דין הרציפות, לא?

יש דיון ביום 01.02.2010 על הנושא של סינון תכנים אצל אקוניס.

2010/1/26 Ehud Kenan – אהוד קינן <eke...@gmail.com>

--
Jonathan Joseph Klinger, LL.M, Attorney at Law;
| +972-52-3436436 | jonkl...@gmail.com | http://2jk.org/english | http://2jk.org/praxis |

Alex Sunekants

to no...@googlegroups.com, Ehud Kenan – אהוד קינן‎
לא נמאס להם???

Ehud Kenan – אהוד קינן wrote:
> [...]

> <mailto:no...@googlegroups.com>.

> כדי לבטל את המינוי שלך לקבוצה זו, שלח הודעת דוא"ל

Rimon Levy

to no...@googlegroups.com
משמעות החלטת ועדת השרים היא שהממשלה לא מגישה את ההצעה. הכנסת יכולה להחליט על החלת רציפות במנגנון משלה - אני לא ממש מבין
בתהליכי חקיקה , זה מה שידידיי המשפטנים הסבירו לי.
מזמן ידענו שיש בכוונתו של ח"כ אמנון כהן לנהוג כך - ובהתחשב בכך שהוא פרלמנטר מנוסה, אפשר להניח שאם הוא הגיש את הבקשה בעיתוי הנוכחי, זה בגלל שהוא יצר תנאים המטיבים לקידום הצעתו.

ethan

to Blogger Coalition against Internet Censorship
כנראה עכשיו שחוק דומה עבר באוסטרליה, מישהו שם נזכר בחוק הזה, וקלט שלא
נהיה הראשונים עם צנזורה בעולם המערבי.
איך לדעתכם ה-OECD יגיבו?

On Jan 26, 8:19 pm, Alex Sunekants <asuneka...@gmail.com> wrote:
> לא נמאס להם???
>
> Ehud Kenan – אהוד קינן wrote:> יש מועד לדיון?

Ehud Kenan – אהוד קינן

to no...@googlegroups.com
רכזת ועדת הכלכלה בכנסת אמרה לי הרגע שהדיון ביום שני הוא דיון כללי על תכנים, ולא על הצעת חוק ספציפית. ככל הידוע לה, ההצעה של אמנון כהן לא עברה רציפות.

אני מברר גם עם הכתב הפרלמנטרי שלנו מה המצב, אבל אם למישהו יש יותר מידע על הנושא - אשמח לשמוע.

--
Ehud Kenan
eh...@ehudk.com