GSM text program?

Trond Kristiansen

Jeg har letet etter et program som lar meg sende gsm tekst meldinger til
min mobiltelfon. Jeg har prøvet ut et program som heter MacPager2.0 (i
dag fikk jeg versjon 2.1), men jeg får ikke dette helt til å fungere. Er
det noen som har noe erfaring med dette fra før?

Trond Kristiansen
t...@babbage.hibo.no
trond.kr...@hibo.no

Eirik Andreassen

In article <Trond.Kristiansen...@bonet.hibo.no> Trond.Kr...@hibo.no (Trond Kristiansen) writes:
>From: Trond.Kr...@hibo.no (Trond Kristiansen)
>Subject: GSM text program?
>Date: Wed, 24 Apr 1996 14:20:44 +0200

>Trond Kristiansen
>t...@babbage.hibo.no
>trond.kr...@hibo.no

Hvorfor kan du ikke bruke mail som alle andre???

telefo...@gsm-tekst.telemax.no
fungerer helt fint :-)

Eirik Andreassen

Herulf Skogheim

Er det gratis eller?
Herulf S. Skogheim
Hjemmeside: http://www.hifm.no/~df195hss/

Sigurd Kvernhusvik

U...@stud.hibo.no (Eirik Andreassen) wrote:

>Eirik Andreassen

Eg prøvde dette, men fekk feilmelding. Kan du gje eit eksempel på framgangsmåten?
Dette gjorde eg: 1234...@gsm-tekst.telemax.no (12345678 = telefonnr.)
Eudora 1.5.2, skreiv melding både-og/anten-eller i overskrift/meldingsfelt.
Feilmelding kvar gong.

Skal dette verka uavhengig av nettleverandør (Telenor/Netcom)?

Sigurd Kvernhusvik

Eirik Andreassen

In article <31834...@saturn.internet.no> sigu...@internet.no (Sigurd Kvernhusvik) writes:
>From: sigu...@internet.no (Sigurd Kvernhusvik)
>Subject: Re: GSM text program?
>Date: Sun, 28 Apr 1996 09:34:33 GMT

Jeg skrev min melding i (bruker pegasus mail for windows) subject feltet som
en test til meg selv . Naar meldingen kom frem hadde ogsaa .sig filen min
blidt sendt.

>Skal dette verka uavhengig av nettleverandør (Telenor/Netcom)?

Vet ikke men det er ikke sikkert at det fungerer for meldinger til Netcom (har
selv Telenor)
Kanskje de har laget en leif for meldinger til Netcom.... hmmm ....et
eksempel paa privat sensur????
Nei best aa ikke provosere for mye :-)

Eirik Andreassen

Simen Loken Haagenrud

>Vet ikke men det er ikke sikkert at det fungerer for meldinger til Netcom (har
>selv Telenor)

Har pr›vd b†de til Netcom og Telenor, og f†r ingen melding p† noen av
telefonene! Har pr›vd † sende b†de i subject og i "skrive"-feltet. Ingenting
skjer!

Simen

Reidar Hagen

U...@stud.hibo.no (Eirik Andreassen) wrote:

>Hvorfor kan du ikke bruke mail som alle andre???

>telefo...@gsm-tekst.telemax.no
>fungerer helt fint :-)

>Eirik Andreassen

Er det noen som vet hvordan man kooer frem til en Net Com telefon.

mvh
Reidar Hagen

Geir Hanssen

Eirik Andreassen wrote:

> [...]
> Nei best aa ikke provosere for mye :-)
>
> Eirik Andreassenprøv et firma som heter produktivdata, der før du et programm som kan
sende til netcom og telenor+ personsøker

Geir Hanssen

det.det heter produktivdata.www.prodat.no/pd/