Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Etterlyser : Telefonbeskjed forslag

0 views
Skip to first unread message

Arve Rian

unread,
Feb 5, 1997, 3:00:00 AM2/5/97
to

"Jan B. Sørensen" <jan...@online.no> wrote:

>Har lett på nettet og også her i no.vitser etter gode svar på
>telefonsvareren.
>Kan vi ikke få opp en masse gode forslag her under denne posting.
>(og prøv da for en gang skyld å svare til riktig melding, så vi slipper
>ørten RE:....oppover i lista , som egentlig skulle vært her.)
>På forhånd takk til alle bidrag.

>Heng på og skriv inn

Hallo du har kommet til Cato Sahl Pedersen. Jeg kan ikke ta telefonen.


Arve


Refvem Pal Ommund

unread,
Feb 7, 1997, 3:00:00 AM2/7/97
to


Da jeg ringte en bekjent hørte jeg mye musikk i bakgrunnen og ham som sa
"Hei, bare vent litt jeg skal skru av musikken" litt etter forsvant
bakgrunnsmusikken og jeg hørte at han kom løpende tilbake til
"telefonen" han sa da: "Jeg er ikke hjemme nå, men legg gjerne igjen en
beskjed etter pipetonen"

Pål

Bjørn P. Landråk

unread,
Feb 14, 1997, 3:00:00 AM2/14/97
to

Arve Rian wrote:
>
> "Jan B. Sørensen" <jan...@online.no> wrote:
>
> >Har lett på nettet og også her i no.vitser etter gode svar på
> >telefonsvareren.
> >Kan vi ikke få opp en masse gode forslag her under denne posting.
> >(og prøv da for en gang skyld å svare til riktig melding, så vi slipper
> >ørten RE:....oppover i lista , som egentlig skulle vært her.)
> >På forhånd takk til alle bidrag.
>
> >Heng på og skriv inn
>
> Hallo du har kommet til Cato Sahl Pedersen. Jeg kan ikke ta telefonen.
>
> Arve

Hei Hei!

En kammerat av meg hadde følgende melding:
"Hei! Jeg heter Kristian, og jeg er alkoholiker. Men, jeg drikker ikke
lenger."

Og så går det jo ann å forlenge den litt:
"Jeg er ikke hjemme akkurat nå, da jeg er nede på super'n å kjøper
øl..."
Eller noe i den retningen...

BP
--
----------------------
Du har nå fått en mail fra:
BJØRN P. LANDRÅK
E-mail: lanb.het...@rogaland-f.kommune.no
Internet: http://www.stud.his.no/~torunn-l/bpl/
Mobil: (+47) 906 15 202
----------------------
"Work is for people who don`t know how to drink"
----------------------

Anne Lene Hvalen

unread,
Feb 15, 1997, 3:00:00 AM2/15/97
to

ar...@online.no (Arve Rian) writes:


> Hallo du har kommet til Cato Sahl Pedersen. Jeg kan ikke ta telefonen.


"...for jeg er alene hjemme akkurat naa.".

Saann var i alle fall den *jeg* hoerte..:)

obvits: Jagland


Alene
--
Common sense is not at all common.

Knut Erik Borgen

unread,
Feb 15, 1997, 3:00:00 AM2/15/97
to

Anne Lene Hvalen <anne...@idunn.hoyre.no> writes:

> > Hallo du har kommet til Cato Sahl Pedersen. Jeg kan ikke ta telefonen.
>
>
> "...for jeg er alene hjemme akkurat naa.".

Hadde det ikke vært bedre med "for jeg er ikke alene hjemme akkurat nå."?:)

--
K K K K
KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - KEB - K
E KEB E E KEB E E KEB E KEB E E (s)
KEB B KEB KEB B B KEB B B B KEB B

Kjell T Svindland

unread,
Feb 15, 1997, 3:00:00 AM2/15/97
to

In article <85bu9mo...@idunn.hoyre.no>, al...@ikke.no wrote:

>
> obvits: Jagland
>

Ennå større vits: ...

(for de som ikke la merke til det, står navnet på formannen i Høyre mellom
kolonet og de tre prikkene ;-)

--
Kjell T Svindland kje...@sn.no, kje...@ibg.uit.no
Tromsø, Norway http://home.sn.no/~kjellts/

- The past is a key to the future

0 new messages