Lada vitser

André Neufeld

Her er bare noen Lada vitser....

LADA: Laget Av Diverse Avfall

-Vet du hvofor Lada'n har varmetråder i bakruta?
-Fordi du ikke skal bli kald på henda når du dytter

-Vet du hvor mange som jobber på en Lada fabrikk?
-2 stykker. En som klipper og en som limer!

Anné Jorunn M. Leirtro

I forbindelse med biler så er mitt motto:

Bidra til sinnets munterhet, kjør 2CV!

Anne Jorunn

Lure tanker har lett for å spre seg, etter bare en kort tid sammen med
vise menn vil man kunne forstå en liten flik av den himmelske visdom!
- fritt etter "Julemysteriet" av Jostein Gaarder

Inge Lindland

to André Neufeld

André Neufeld wrote:

> [...]
> -Fordi du ikke skal bli kald på henda når du dytter
>
> -Vet du hvor mange som jobber på en Lada fabrikk?
> -2 stykker. En som klipper og en som limer!

FORD = Feil Og Reparasjoner Daglig
--
i...@pmddata.no
http://www.pmddata.no/brukere/il/

Nils Christian Framstad

André Neufeld wrote:

> [...]
> -Fordi du ikke skal bli kald på henda når du dytter
>
> -Vet du hvor mange som jobber på en Lada fabrikk?
> -2 stykker. En som klipper og en som limer!

Forskjellen på Lada og forkjølelse?

Forkjølelsen blir du kvitt på bare en uke

ncf

Terje Menkerud

On Sat, 28 Dec 1996 21:24:30 +0100 Inge Lindland <i...@pmddata.no> got
the knuckles right and wrote :

>FORD = Feil Og Reparasjoner Daglig

PONTIAC = Poor Old Nigger Think Its A Cadilac

Terje

Quote:
"Literature is mostly about having sex
and not much about having children.
Life is the other way round."
David Lodge

Nils Christian Framstad

Thomas Skauge wrote:

> LADAVITS:
>
> Du vet det at LADA ikke har speedometer men kalender.
> 0-100 Km/t fra januar til juni.
>
> Thomas

Jeg trodde at grunnen til at Ladaen hadde kalender der andre biler hadde
speedometer, var at den nullstilte hastigheten (det vil si, fikk
motorstopp) ved cirka 30.

ncf

SJ

In article <32DA8D...@everyday.no>, Heidi Haugan <dva0...@everyday.no> wrote:
>Q: Hva er forskjellen på en jøde og en pizza ???????????????
>

>A: Pizzaen skriker ikke ovnen .

Denne luktet det svidd av , but we love it

her er min OB vits

Q: Hvordan får man 50 jøder inn i en folkevogn ?

A: Man setter 2 foran 3 bak , og resten i askebegeret.

Sturle Fladmark

Her var det rikelig med jævla smakløse
idioter idag.

ov:

"It is said that the limbic system of the brain controls the four F's:
Feeding, Fighting, Fleeing, and Reproduction."

--
Scannerfôr:Ufrivillig kunde i svindelfirmaet Telenor.Echelon, Molok(.|.)
Xenu, Look Mommy: I'm SPAMMING.Gi landbruksmilliardene til våre syke).(

Hans Petter Nenseth

Pål Glad skrev:

>Da blir slike vitser mild sagt upassende! SORRY!!!!

Hvor går egentlig grensen her? Man vil selv med den uskyldigste vits
risikere å såre noen. Noen vitser egner seg absolutt i mørke barer med
høy promille, slik er det ikke her.
Nå var dette ikke heller noen vits, men en gåte. Jeg forsvarer den
heller ikke, selv om jeg lo første gang jeg hørte den.
* Hans Petter Nenseth * Alt for mange mennesker
* http://home.sol.no/hanspn/ * drømmer i farger og lever i svart-hvitt.
******************************

Hans Petter Nenseth

Sturle Fladmark skrev:

>Man spøker ikke med folk som sørger.

Ikke med grunnlaget de sørger for, kanskje. Men folk som sørger
trenger vel å muntres opp? Med en god historie, kanskje?
Rosen skjønte jeg ikke. Men det var kanskje heller ikke meningen?

Message has been deleted

Pål Glad

gun...@lords.com (SJ) skriver:
Brent barn lukter vondt!!
Ærlig talt, har du sett Holocaust?

Einar Wedoe

Kanskje du som er så klok og vet bedre enn de fleste kunne komme med ei
liste over emner og temaer som DU synes er passende å spøke med i
vitser.no.

Listen kan du sende til Kim Young Il eller noen av hans meningsfeller.
Beklager at du må reise så langt, men østblokken er det ikke stort igjen
av lengre, så skal du finne meningsfeller som i likhet med deg ønsker å
bestemme hva andre kan le av, så må du nok langt avgårde ja.

EW

Signatures takes too much time to read and especially they do when they
are very long and there are no point to them at all and people get
annoyed by never reaching to the end but still keep on reading because
there might be a point at the end but there rarely is !
http://www.sn.no/~ewedoe

Hans Petter Nenseth

Einar Wedoe skrev:

>Kanskje du som er så klok og vet bedre enn de fleste kunne komme med ei
>liste over emner og temaer som DU synes er passende å spøke med i
>vitser.no.

Hvordan er vitsene der, i forhold til her på no.vitser?

Nils Dagfinn Otterlei

han...@online.no (Hans Petter Nenseth) skriver:

Pål Glad

Kurt Drange Jensen <k...@sn.no> skriver:

> [snip]
>
> Utryddelsen da var, og er en tragedie. Både forfatteren av vitsen og jeg
> vet det. Men ærlig talt. Vi må få lov til å spøke med absolutt alt her i
> denne konferansen. Det er viktig å forstå humor, og å se det absurde i
> vitsene.
>

> ob.vits, Hørt om han som stammet sÅ fælt.En dag skulle han ringe opplysningen.
> "Opplysningen værsegod" Hvo hvo hvor m m mye ko ko ko koster det Å ringe til
> A A A A Amerika,spurte han. For deg er det nok billigere Å ta fly.
>
>Ha,ha!! NÅ lo jeg virkelig!!!!! :-)))

Pål Glad

Pål Glad <paal...@online.no> skriver:
Her er en jeg fant et eller annet sted på Internet for en
stund siden:

Cream cracker found in a:\
Delete children?
y/n.

Hans Petter Nenseth

Anders Hauge skrev:

>Man vitser med kristne, Sjefer, Satanister, Hinduer, Bill Gates, Paven,
>Nonner, Jehovas.... hvis du ikke tåler at vi vitser med jøder også, så er
>det _du_ som har et problem.....

Det er sikkert ikke noe problem for Sturle Fladmark at du vitser om
jøder. At du vitser om at en del millioner jøder ble drept (og måten
de ble drept på) under krigen kan derimot være svært sårende for
mange. Å sammenlikne dette med å vitse om Bill Gates forteller mye.

Hans Petter Nenseth

Anders Hauge skrev:

> [...]
>det _du_ som har et problem.....

Det er sikkert ikke noe problem for Sturle Fladmark at du vitser om

jøder. At du vitser om at en del millioner jøder ble drept under

Anders Hauge

Sturle Fladmark <stu...@post1.com> skrev i artikkelen
<1997011623...@nm17-11.ppp.sn.no>...

> [...]

Man vitser med kristne, Sjefer, Satanister, Hinduer, Bill Gates, Paven,

Nonner, Jehovas.... hvis du ikke tåler at vi vitser med jøder også, så er

OB: Mamma, mamma, alle på skolen mobber meg og sier jeg har så stort
hode.... Så, så gutten min. Gå nå ned i kjelleren og hent 20 Kg
poteter..... du kan bære dem i lua......

--
Anders Hauge
-----------

Gjertrud Pedersen

"Anders Hauge" <ande...@online.no> writes:
> OB: Mamma, mamma, alle på skolen mobber meg og sier jeg har så stort
> hode.... Så, så gutten min. Gå nå ned i kjelleren og hent 20 Kg
> poteter..... du kan bære dem i lua......

Er ikke den der litt for direkte? Hadde vært bedre med "(...) men ta
nå med deg lua ned i kjelleren og hent en 15-16 kilo poteter du"

Vitser i samme sjanger:

_ Mamma, mamma. De andre ungene på skolen mobber meg og sier jeg har så
store føtter!
- De bare tuller med deg gutten min. Gå og parker skoene dine i garsjen,
så skal vi spise middag.

- Mamma, mamma. De andre ungene på skolen mobber meg og sier jeg ser
ut som en varulv.
- De bare tuller med deg gutten min, men børst litt over ansiktet før
du kommer og spiser.

- Lege, lege, folk overser meg.
- _Neste_ sa jeg!
(Ok, så ble den laga en sen tirsdag)

- Pyskolog, pyskolog, alle sier at jeg bare lyger!
- Det tror jeg ikkeno på.

Ok, kom med fler!

-->Gjertrud
--
Når skal menn begynne å klage sin nød over at kvinner
ikke setter opp toalettsetet etter bruk?

SJ

Fint å se engasjerte folk som mener noe om det som legges ut her, selv mener
jeg at det er fælt lite man ikke kan le av.
Siden jeg var med på å starte denne debatten med en av vitsene som trigget det
hele, så kan vi prøve med en snillere type jødevits som ikke burde støte alt
for mange sarte sjeler. En jøde er i hvertfall omtalt.

Og så klarer jeg ikke helt å dy meg i dag heller da pluss en litt kraftigere
en, som jeg hørte forleden dag.

Gruvearbeiderne skulle til legesjekk, og en etter en kom de inn til legen.
Legen ble like overrasket hver gang, for alle hadde de en halvtygd tyggis
under forhuden. Han lurte veldig paa hvorfor de hadde tyggis under forhuden,
men det var ikke før det kom en som hadde TO tyggiser under forhuden at han
følte seg nødt til å spørre om årsaken. "Jeg har sett at flere av dere går
rundt med en tyggis under forhuden. Hva skal det være godt for?" spurte han.
"Jo, det er fordi det er det eneste stedet kullstøvet ikke slipper til. Vi er
nødt til å ha den der hvis den skal være tyggbar etter at skiftet er ferdig."
Svarte arbeideren. "Javel, men hvorfor har du to tyggiser?" ville han vite.
"Jeg passer på tyggisen til kameraten min, for han er jøde." svarte
arbeideren.

Og så en av den litt kraftigere typen :

Q: Hva het fotballaget til jødene i Auswich ?

A: Gasskameratene

Espen Berntsen

>-->Gjertrud
>--
>Når skal menn begynne å klage sin nød over at kvinner
>ikke setter opp toalettsetet etter bruk?

Det har jeg da gjort lenge.

ObVits1: Rødstrømper som vil ha fordeler og ingen ulemper. (Men de er
morsomme å diskutere med :-D)

ObVits2: Hvordan får man 5 elefanter inn i en bobble? 2 foran og 3 bak.

--

Name...@ask.himolde.no <> Nameless @ IRC <> http://www.himolde.no/~espen
If you think before you speak the other guy gets his joke in first.