Er det noen som leser disse gruppene lenger?

Gordon Spangelid

Det er noen der ute som har tatt til orde for å rydde litt opp i noen av
gruppene hva med å rydde opp i hele no.* og no.alt.*?

Gordon

Jan Ingvoldstad

On Fri, 11 Jul 2008 23:11:07 +0200, Gordon Spangelid <gor...@huff.hu> said:

> Det er noen der ute som har tatt til orde for å rydde litt opp i noen
> av gruppene hva med å rydde opp i hele no.* og no.alt.*?

Er ikke det enkleste bare at du slutter å lese news istedenfor å mase
på dette med ujevne mellomrom?
--
Pomme de terre savant
- Ifølge sikre kilder

Gordon Spangelid

Jan Ingvoldstad skrev:

> Er ikke det enkleste bare at du slutter å lese news istedenfor å mase
> på dette med ujevne mellomrom?

Lese news? Er det noe å lese her lenger? Hvor?

Message has been deleted

Thomas Skogestad

* Gordon Spangelid

| Det er noen der ute som har tatt til orde for å rydde litt opp i noen av
| gruppene hva med å rydde opp i hele no.* og no.alt.*?

Hva med å reversere hele den forrige store omorganiseringen? (Men beholde
eventuelle nye grupper og nye navn, f.eks. no.spraak. Eller hva med å innføre
norsk i gruppenavn fullt ut? no.språk.)

--
Thomas Skogestad

Tobias Brox

In no.usenet.admin Gordon Spangelid <gor...@huff.hu> wrote:
> Det er noen der ute som har tatt til orde for å rydde litt opp i noen av
> gruppene

Hm, har ikke fått det med meg?

> hva med å rydde opp i hele no.* og no.alt.*?

Det stiller jeg meg i utgangspunktet negativ til.

--
Tobias Brox, 69°42'N, 18°57'E

Jan Ingvoldstad

On Sat, 12 Jul 2008 21:53:52 +0000 (UTC), Tobias Brox <tob...@stud.cs.uit.no> said:

> Hm, har ikke fått det med meg?

Denne «noen» er Gordon, og han foreslår dette titt og ofte i et håp om
at noen i vanvare skulle finne på å gjøre det som en følge av gjentatt
suggesjon.

Odd Einar Aurbakken

Thomas Skogestad <barry...@gmail.com> writes:

Glimrende ide! Men f|rst m} du oppdatere et par RFC'er, samt skrive om
all news server programvare. Post igjen n}r det er gjort, s} vil sikkert
noen barnebarn ta seg av resten.

Btw, glad i .sig'en i dag...

--
[-oea]Pq "Urgency is merely a proof of insufficient planning"

Odd Einar Aurbakken

Jan Ingvoldstad <jani+n...@ifi.uio.no> writes:

> Denne «noen» er Gordon, og han foreslår dette titt og ofte i et håp om
> at noen i vanvare skulle finne på å gjøre det som en følge av gjentatt
> suggesjon.

Tid for en FAQ oppdatering?

Thomas Skogestad

* Odd Einar Aurbakken

| Glimrende ide! Men f|rst m} du oppdatere et par RFC'er,

Tillegg til RFC-er som mangler det:

«Det er tillatt med æøå i gruppenavn.»

| samt skrive om all news server programvare.

Hvis de ikke er i stand til å støtte dette så brukes de sikkert
til masseutsending av spam, og det er bare flott å bli kvitt dem.

--
Thomas Skogestad
no .sig today