Re: News er død, igjen...

Gordon Spangelid

Arve Loktu wrote:
> Nå er det så lite innlegg at jeg har tydd til no.alt.jenteprat.
> Nå diskuteres lukt i klesskap og hvordan tilberede aboriginere.
>
> Ikke rart det blir lukt om de har dem i klesskapet, spør du meg.

Det er bare en ting å gjøre redusere antall grupper og kun la de
gruppene det er aktivitet på bli igjen.

no.fag.medisin,psykologi, n.s.helse.livstil,mf kunne feks bli no.helse

Bare en tanke.

Gordon

bjoe...@nfh.uit.no

Gordon Spangelid skrev:

en til:

no.helse
no.fag.helse
no.helse.jenteprat

Jan Ingvoldstad

On 3 Oct 2006 05:23:33 -0700, bjoe...@nfh.uit.no said:

> en til:

> no.helse
> no.fag.helse
> no.helse.jenteprat

Hva med no.no? Så slipper man slike plagsomme tanker.
--
brukergrensesnitt n1
1. skille som avskjærer brukeren fra å bruke en gjenstand, ofte en datamaskin.