norge.no* jubilerer i år

Arne Midtbø

http://home.online.no/~vidaandr/news/norge.html

"(...) norge.* er i gang!

UNINETT stiller serverplass til rådighet, og helt på slutten av året
er hierarkiet i gang. Den første artikkelen postes 31. desember 1997
20:46:14 i norge.test av Steinar Haug. (...)"

--
Arne Midtbø
http://www.midtboe.net Blogg: http://www.arnemidtbo.blogs.no

No animals were harmed in the writing and/or production of this document.
-Except those that were eaten.

Steinar Haug

> [...]
> er hierarkiet i gang. Den første artikkelen postes 31. desember 1997
> 20:46:14 i norge.test av Steinar Haug. (...)"

Nå skal det jo også sies at Steinar Haug ikke har gjort noe med norge.*
på ganske lenge...

Steinar Haug, Nethelp consulting, sth...@nethelp.no

Odd Einar Aurbakken

Minne meg på at og om ett år fyller no.general 18. Party? [jeg trenger
advarsel i god tid] Evt. kan vi vente 2 år til.

--
[-oea]Pq "Urgency is merely a proof of insufficient planning"