Re: Fotball-EM på TV

1 view

Erik J. Helgesen

On Wed, 07 May 2008 11:09:56 +0200, Trond Michelsen
<trondmm...@crusaders.no> wrote:

>Auda. Jeg var visst så opptatt av å finne alternative kanaler for de
>kampene som Canal Digital har enerett på, at jeg helt glemte å nevne at
>de 19 andre kampene (altså den andre halvparten av gruppespillet, alle
>kvartfinaler, semifinaler og finalen) sendes på TV2. Det var ikke meningen.
>
>Alle de 31 kampene vil forresten også sendes i HD på Canal Digitals nett.

De som ikke har TV2 Sport og ikke ønsker å betale ekstra for å se
fotball-EM kan se alle kampene gratis på følgende steder (forutsatt at
man kan ta inn disse kanalene via parabol):

De tyske kanalene ARD og ZDF (13 øst Hotbird, 19 øst Astra) viser
alle kamper gratis:
http://sport.zdf.de/ZDFsport/inhalt/21/0,5676,7130197,00.html?dr=1

De britiske kanalene BBC og ITV (28 øst Astra) viser også alle
kamper gratis:
http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2008/04_april/23/euro2008_schedule.shtml
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/schedule_and_statistics/day_by_day/default.stm

Sjekk også her for å finne andre kanaler som sender kampene
(vanligvis mot betaling):
http://www.satfootball.com/

--
Erik

Darkness cannot drive out darkness, only light can do that.
Hate cannot drive out hate, only love can do that.
-- Martin Luther King, Jr.
Let a man overcome anger by love, evil by good,
the greedy by liberality, the liar by truth.
-- Buddha