Hvor er autodb i dag?

Håvard M T Midtkil

Jeg får ikke resolvet autodb i dag, den finnes visst ikke i
DNS-oppslagene jeg prøver på, ihvertfall.

Har www.autodb.no sagt takk for seg, eller er det bare en
dataansvarlig som ikke har gjort jobben sin godt nok?

mvh,
Håvard

Kjell-Bjarne pettersen

"Håvard M T Midtkil" <howar...@midtkil.no> wrote in message
Den falt ned utpå dagen, var ok i tidligere på dagen

Kjell P

Hans-Martin Haga

Ryktene sier at AutoDB er oppkjøpt av Motorbørsen og deretter nedlagt :-/

--

H.M.Haga
'98 Subaru Impreza GT | http://imprezadriver.com

Robert Fallan

"Hans-Martin Haga" <hmhaga...@c2i.net> skrev i melding

> Ryktene sier at AutoDB er oppkjøpt av Motorbørsen og deretter nedlagt :-/

Det er i allefall innmarri synd :-(
Auto DB var med sitt enkle og lettforståelig grensesnitt det beste
nettstedet ved kjøp og salg av kjøretøy / campingvogn på.

Robert

Frode Strand

Robert Fallan wrote:

http://www.opprop.no/opprop.php?id=autodb

opprop for å få autodb tilbake...

hvor dumme kan de være i motorbørsen, da? Ser ikke for meg at jeg kommer
til å kjøpe det bladet ever again før autodb er tilbake.

--
fS
'92 MB 300TD Turbo

Hans-Martin Haga

> hvor dumme kan de være i motorbørsen, da? Ser ikke for meg at jeg kommer
> til å kjøpe det bladet ever again før autodb er tilbake.

Hvis ryktene stemmer har Motorbørsen skutt seg selv i foten.
Betalingstjenester har aldri vært spesielt populært på Internett, så et
nytt og gratis alternativ til Motorbørsen vil nok dukke opp igjen. Tipper
diverse bilforhandlere har det samme ønsket.

Skulle likt å vite hvor mye båndbredde og serverkapasitet som var nødvendig
for å drifte Autodb :-)

Frode Strand

Hans-Martin Haga wrote:

> [...]
> nytt og gratis alternativ til Motorbørsen vil nok dukke opp igjen. Tipper
> diverse bilforhandlere har det samme ønsket.

tja.. qxl ble jo spådd nord og ned da de begynte å ta betalt, men det
ser da ut som de greier seg ganske bra, desverre. billisten.no er jo
ganske gratis, men den er omtrent like avansert som no.annonser.bil

> Skulle likt å vite hvor mye båndbredde og serverkapasitet som var nødvendig
> for å drifte Autodb :-)

De har vel skrytt en del av hvor mange sidevisninger de har pr. måned
eller noe sånt. Bare å begynne å regne det :-)

gunnarhansen

Frode Strand skrev:

>http://www.opprop.no/opprop.php?id=autodb
>
>opprop for å få autodb tilbake...

signert, som nr. 1005
--
]-[ansen
What's worse, ignorance or apathy?

Frode Strand

Anonym wrote:

> Mens andre rykter sier at også Noka Data AS sine websider er nede,
> samt at en eller annen DNS server sliter..
>
> Det er rykter jeg lagde for ca 1 min siden, og jeg har stor tro på at
> de er riktige.
Vi kan jo i hvertfall håpe det. motorborsen.no er også nede.

Message has been deleted

Frode Strand

Anonym wrote:

> motorborsen.no var oppe da jeg skrev forrige innlegg.
Jeg har sikkert prøvd 10 ganger de siste timene, og aldri fått den opp.

Message has been deleted

Tore Wik

"Frode Strand" <frstrand@nonono_broadpark.no> skrev i melding

> Jeg har sikkert prøvd 10 ganger de siste timene, og aldri fått den opp.

Da vil jeg anbefale at du begynner å kjøpe andre blader.
De på øverste hylle, med grå plast over det meste av forsiden pleier å
hjelpe:-/

mvh
Tore Wik

Torben Pedersen

"Robert Fallan" <robert...@spamblock.no> wrote in message news:<b3pYc.3761$g%5.4...@news2.e.nsc.no>...

Autodb hadde en glipp, det gikk ikke å søke på bl.a. Audi TT uten å få
treff på Audi QuaTTro.

.fcuk

Trond-Arve Hjelle

30 Aug 2004 05:08:23 -0700, skreiv torb...@online.no (Torben
Pedersen) :

>Autodb hadde en glipp, det gikk ikke å søke på bl.a. Audi TT uten å få
>treff på Audi QuaTTro.

Eller 900, når eg skøkte på det vart søket mitt invadert av 9000....
:( Men, Autodb.no var igrunnen ein grei tjeneste om en såg vekk ifrå
at søkemotoren ikkje var den mest avanserte.

--
Trond-Arve Hjelle
M91 SAAB 900 Turbo 16