Du kan varme opp navet.
JOH
Vil ikke navet utvide seg da, slik at det blir verre?
Uansett, jeg fikset det etterhvert. Ringte 2 kompiser som driver med bil.
Den ene mente det stort sett skulle presses for hånd. Han hadde vært borti
en gang at det ikke gikk, sa han. Han andre mente at det trengtes en god del
press. Han anbefalte meg å ta av dingsen som det hele står i (Hva heter det?
Det er spindel på svensk, men ikke på norsk) Jeg gjorde så, satte det hele
på benken, la på en passe kopp og slo til med hammeren. Etter hvert gled det
hele på plass og det var bare å banne hele dritten på plass igjen. Tut og
kjør.
Og/eller legge lageret i frysern over natta.
Bruk kort tid mellom du tar opp lageret av fryseren til du setter det
i navet.
-Per