Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Bensinpriser i Sverige

0 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

Kenneth

unread,
Jan 22, 2003, 6:18:27 AM1/22/03
to
On Wed, 22 Jan 2003 12:09:29 +0100, "S. Helleberg"
<gol...@tulling.com> wrote:

>Hei,
>
>Jeg skal på service med min VW Golf hos Kjell Johansons Bil i Strømstad
>imorgen, men lurer på om det er noe å spare på med å vente med tankingen til
>jeg er i Sverige? Er bensinprisene billigere der? Eventuelt er det noen som
>vet hva de ligger på? Takk for raske svar :-)

Prisene der er vel fort ca 20% lavere enn her, etter å ha regnet med
valutafortjenesten, ihvertfall var det sånn rett før jul.

--
Kenneth
-85 Audi 80 GTE Quattro - Til salgs! Vil ha RWD..
-84 Chevrolet Corvette
-79 Chevy Shortvan G20 250
-85 BMW 518i (1/2)

Frank T. Rambøl

unread,
Jan 22, 2003, 7:09:40 AM1/22/03
to
S. Hellebergs fingre fremførte følgende fornøyelige frase:

> Er bensinprisene billigere der? Eventuelt er det noen som
> vet hva de ligger på? Takk for raske svar :-)

Fyllte 95 blyfri ved Morokulien i helga.
Pumpeprisen var 9,69 og etter Aftenpostens valutakalkulator blir det
omtrent NOK 7.74.

--
Pinnacle PCTV Pro TV-kort selges
http://www.gibud.no/Files/ObjectInfo.cfm?Id=139132

Frode Strand

unread,
Jan 22, 2003, 9:41:23 AM1/22/03
to
"S. Helleberg" <gol...@tulling.com> wrote in message news:<b0lu29$qm3tt$1...@ID-157441.news.dfncis.de>...

> Hei,
>
> Jeg skal på service med min VW Golf hos Kjell Johansons Bil i Strømstad
> imorgen, men lurer på om det er noe å spare på med å vente med tankingen til
> jeg er i Sverige? Er bensinprisene billigere der? Eventuelt er det noen som

> vet hva de ligger på? Takk for raske svar :-)

Vettke med bensinprisene, men fylte diesel der litt før jul for 6,50 nok.

fS

0 new messages