>Hei,
>
>Jeg skal på service med min VW Golf hos Kjell Johansons Bil i Strømstad
>imorgen, men lurer på om det er noe å spare på med å vente med tankingen til
>jeg er i Sverige? Er bensinprisene billigere der? Eventuelt er det noen som
>vet hva de ligger på? Takk for raske svar :-)
Prisene der er vel fort ca 20% lavere enn her, etter å ha regnet med
valutafortjenesten, ihvertfall var det sånn rett før jul.
--
Kenneth
-85 Audi 80 GTE Quattro - Til salgs! Vil ha RWD..
-84 Chevrolet Corvette
-79 Chevy Shortvan G20 250
-85 BMW 518i (1/2)
> Er bensinprisene billigere der? Eventuelt er det noen som
> vet hva de ligger på? Takk for raske svar :-)
Fyllte 95 blyfri ved Morokulien i helga.
Pumpeprisen var 9,69 og etter Aftenpostens valutakalkulator blir det
omtrent NOK 7.74.
--
Pinnacle PCTV Pro TV-kort selges
http://www.gibud.no/Files/ObjectInfo.cfm?Id=139132
Vettke med bensinprisene, men fylte diesel der litt før jul for 6,50 nok.
fS