Hilse på

Stian Aamodt

Hei !

Ser at det er rimelig dødt her nå, men jeg tenkte jeg skulle poste en
hilsen.

Jeg var jo aktiv når denne gruppen ble startet på 90 tallet.
For min del forlot jeg gruppen først og fremst fordi jeg følte at alle
diskusjoner var fullførte. Man viste hvor alle stod og det var lite å
tilføre/hente.

Det var morsomt og hyggelig å treffes real life på gocart treffene vi
hadde på Hauysmann og det andre 2 etasjers stedet.

Jeg vil oppfordre alle tidligere deltakere på ntb å gjøre det samme som
meg. Fyr i gang den gamle eller nye newsleseren og post en hilsen.

Håper alle lever vel.

Ærbødigst

Stian Aamodt

JA

* Stian Aamodt

> Fyr i gang den gamle eller nye newsleseren og post en hilsen.

Det er veldig beklagelig, men det norske newshierarkiet er på
nedadgående og døende. Dessverre.

Jeg savner News og det så til de grader. Men Agenten min har jeg
fremdeles, just in case, liksom :-)

--
Jan-Arild

Simen Malerbakken

Jeg savner også gjengen fra no.bil go ntb. så jeg opprettet denne https://www.facebook.com/groups/1709306642639156/?fref=ts
ok ikke helt samme format, men kanskje om vi alle kom tilbake kunne det fungere på samme måten...

micn...@gmail.com

fredag 30. januar 2015 01.15.33 UTC+1 skrev Stian Aamodt følgende:
> Jeg vil oppfordre alle tidligere deltakere på ntb å gjøre det samme som
> meg. Fyr i gang den gamle eller nye newsleseren og post en hilsen.

Dæven - begynner å bli en stund siden. Verken nettfora eller Face ble helt det samme som gode, gamle news; men gruppa til Simen på Face kan kanskje puste liv i gjengen igjen? :)

-Michael