Det er helt vanlig i hvertfall. Ikke at jeg helt ser logikken i at ting
skal mumses to ganger, men det har vel med at de gjør noe som i
utgangspunktet er verdiløst til noe med verdi.
Det skal nok være sånn, ja, men om de har oppgitt en pris og deretter legger
til momsen har man faktisk krav på å få lov til å betale den oppgitte
prisen. Moms skal være oppgitt når man oppgir priser til private.
--
mvh
Tore Wik