la5xx.ama...@gmail.com
unread,Sep 14, 2017, 6:42:38 AM9/14/17You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
onsdag 25. august 1999 09.00.00 UTC+2 skrev Trond Arne Mikalsen følgende:
> Jeg har fått enda en gammel radio som jeg ønsker å få lyd i. Problemet er at
> jeg har ingen koplingsskjema over den. Kretsene er ikke kompliserte og det
> er angitt hvilke radiorør som skal benyttes, men radioen er så gammel at den
> er beregnet på batteridrift. Så spørsmålet mitt er om noen kjenner til
> hvilken spenning det er behov for. Radioen er av typen Radionette
> Frihetssuper 2.
>
> Trond Arne
90V og 1,5 Volt