Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Fan av gamle radioer

11 views
Skip to first unread message

la5xx.ama...@gmail.com

unread,
Sep 14, 2017, 6:42:38 AM9/14/17
to
onsdag 25. august 1999 09.00.00 UTC+2 skrev Trond Arne Mikalsen følgende:
> Jeg har fått enda en gammel radio som jeg ønsker å få lyd i. Problemet er at
> jeg har ingen koplingsskjema over den. Kretsene er ikke kompliserte og det
> er angitt hvilke radiorør som skal benyttes, men radioen er så gammel at den
> er beregnet på batteridrift. Så spørsmålet mitt er om noen kjenner til
> hvilken spenning det er behov for. Radioen er av typen Radionette
> Frihetssuper 2.
>
> Trond Arne

90V og 1,5 Volt
0 new messages