Noen som har noen idee? Har lett rundt på nettet, men finner enten
bare sorte, eller med festestativ (blir for stort og dominerende)?
--
Lars-Erik Østerud : http://www.osterud.name
B&W har en liten tass - LM1 som fås i hvitt. Kan denne passe ?
http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/smaastativ/bw_lm1_hoeyttalere_sort.htm
eller kanskje
http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/smaastativ/dali_elegance_hoeyttalere_soelv.htm
montert horisontalt.
mvh
Du er ikke den førswte som har tenkt på dette:
http://avforum.no/forum/hoyttalere/84966-hvite-bakhoyttalere.html
Kan se ut som Omnisatene er noe for deg?
TorH
Jeg tenkte også på å kjøpe noen hvite bil/marine høyttalere og felle
inn i veggen. Det hadde blitt minst synlig, men jeg vet ikke hvordan
det hadde blitt med vibrasjoner og klang (hele hulrommet i gipsveggen
hadde jo blitt "basskasse" :-) Noen som har prøvd noe sånt før?
> Jeg tenkte også på å kjøpe noen hvite bil/marine høyttalere og felle
> inn i veggen. Det hadde blitt minst synlig, men jeg vet ikke hvordan
> det hadde blitt med vibrasjoner og klang (hele hulrommet i gipsveggen
> hadde jo blitt "basskasse" :-) Noen som har prøvd noe sånt før?
Interessant, kanskje en ev. nabo bak den innfelte høytaleren vil komme
med noen kommentarer?
mvh
sm
Der Lars-Erik bor er det nok tett betong inn til naboen, og ikke en hul
stendervegg hvor han kan bygge inn en høyttaler. De trenger betongen som
beskyttelse hver gang naboene skyter(1) på hverandre. *duck and cover*
(1) <url:http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/05/531668.html>
Thomas B
--
Thomas Bjørseth
Mail: sp...@bjorseth.no
Neppe, siden veggen er mellom min stue og mitt soverom :-)
Å gjøre det mot en nabo ville jo også ødelegge brannveggen
> Der Lars-Erik bor er det nok tett betong inn til naboen, og ikke en hul
> stendervegg hvor han kan bygge inn en høyttaler. De trenger betongen som
You wish. Det er gips mot naboene også (dobbel plate på hver side med
bevegelig alu-stendere, godkjent, men ikke spes lyddempende...)