Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Det neste innen Snake-fi?

9 views
Skip to first unread message

Thomas Lundquist

unread,
Jun 6, 2011, 6:47:47 AM6/6/11
to

Denne magnetfyren må jo kunne tjene seg søkkrik på Hi-Fi-folk:

http://www.aftenposten.no/bolig/article4140663.ece


ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html

ar...@offenberg.no

unread,
Apr 22, 2015, 9:07:23 AM4/22/15
to
Dette er selvfølgelig svada, men det skal ikke sees bort fra at elektromagnetisk stråling kan påvirke et menneske. Det er faktisk bevist at Kraftig WI-Fi stråling kan påvirke planter. Derfor er jeg litt bekymret for nye EL-målere, som kan ha 100 ganger høyere stråling enn et normalt WI-FI system. Et annet problem er at i 2016 blir det antakeligvis påbudt å innføre EL-målere med dette!

Dag-Erling Smørgrav

unread,
Apr 22, 2015, 9:46:02 AM4/22/15
to
ar...@offenberg.no writes:
> Dette er selvfølgelig svada, men det skal ikke sees bort fra at
> elektromagnetisk stråling kan påvirke et menneske. Det er faktisk
> bevist at Kraftig WI-Fi stråling kan påvirke planter.

Nei, det er det ikke. Jeg får henvise til lege og forhenværende njuser
Pernille Nylehns blogg for nærmere detaljer:

https://perpelle.wordpress.com/2013/05/26/er-straling-fra-routere-skadelig-for-planter/
https://perpelle.wordpress.com/2013/06/05/er-straling-fra-routere-skadelig-for-planter-del-2/
https://perpelle.wordpress.com/2013/06/10/er-straling-fra-routere-skadelig-for-planter-del-3/
https://perpelle.wordpress.com/2013/06/19/straling-fra-router-og-solsikkefro-endelig-resultat/

DES
--
Dag-Erling Smørgrav - d...@des.no
0 new messages