Hvor mye/ofte/langt/lenge må man sykle før man kommer i
impotens-faresonen?
-"Er det en lege i rommet?"
Arne
> Noen flere enn meg som hørte på Opptur i morges?
Nope, men jeg aner hva de pratet om...
> Hvor mye/ofte/langt/lenge må man sykle før man kommer i
> impotens-faresonen?
Som en av de impotenssøkende ser-jeg-et-gruskorn-så-velter-jeg
roadiefreakene kan jeg iallfall si at du må sykle i over 20 timer i
strekk for å komme i faresonen.
Det som er viktig er å ha en sykkel som er satt opp riktig. Du
vil sitte på sitteknoklene i ræva. Ting som gjerne fører til at
du får vekten plassert der du ikke vil ha den er: Sete som peker
oppover, (Det skal være vannrett.) sete som er plassert for langt
bak, sete som er for mykt (fører til at trykket blir fordelt utover,
også dit du ikke vil ha det.) eller en sittestilling hvor hoftene
er "rullet fremover" i lange perioder av gangen.
> -"Er det en lege i rommet?"
Ikke lege.
--
[asbjxrn] [lLd25z*%ds1-100/sLlSdI%ds2-O/sSl1l2*PlL0<l]sl
21172310731916131628237117 3237142523312SSSLllxq
Av egen erfaring så mister jeg kontakten med Kåre Kølle etter ca 10
timer på
sykkelsetet. Han er med, men fullstending følelsesløs i 6-12 timer etter
Styrkeprøven. Hvor fort følelsen kommer tilbake er avhenging av hvor
mye"sitte" musklene er utviklet. Er det dårlig stelt med dem så trykkes
både nerverbaner og blodtilførsel sammen - og man kan bli både impotent
og bli følelsesløs for lengre perioder. Hadde en kollega som skulle
kjøre Trondheim-Oslo pga et veddemål. Han gjennomførte med minimalt med
trening , og som medførtet at han ble "offline" i et halvt år.
Hilsen
Frank (som er Online)
Det trur jeg er veldig individuelt, jeg hadde sykklet ca 300 mil før jeg
sykklet Trondheim - Oslo og har ikke hatt noe potensproblemer,men har
derimot ennå ikke full følighet(prikking) i tærene.
Noen der ute med samme problemet ?
Trond