Hvordan gikk kåffa-nyborg?

Jens Lohne Eftang

Ble det kamp i dag? og hvordan gikk kampen??

Geir H

Det var kamp i dag. KFUM stilte 12 mann (hvem?).
Kampen endte 1-3. KFUM vant første sett.

GeirH

Jens Lohne Eftang skrev i meldingen <79i072$gqf$1...@readme.online.no>...

Curt Kubon

Geir H <ge...@krik.no> skrev i artikkelen
<91832760...@ole.uninett.no>...

KFUM/Oslo:

Diagonal: Vegard Høidalen
Opplegger: Jon Grydeland
Kanter: Bård Inge Pettersen, Randulf Ødegård, Bjørn Fredrik Ingeborgrud
Midter: Simen Stokke, Ole Martin Kleivenes
Libero: Eirik Ronæss
På benken: Robert Larsen, Geir Mokstad, Ragnvald ?

Vegard imponerte meg og personlig synes jeg han er bedre innendørs nå enn
tidligere. Spesielt hoppservene hans er av internasjonal klasse.
Angrepsmessig har han også kommet seg, og han ble brukt mye på 3-meter fra
pos. 1. Han fikk som vanlig kort. Noe er altså som før...

Nyborg måtte slite i denne kampen og fikk ingenting gratis. Dårlig serving
og slett innstats i forsvar gjorde det vanskelig å ta poeng i starten av
kampen. Bra forsvarsjobbing fra Oslo's side, spesielt ved libero Ronæss,
frustrerte Nyborgspillerne. Det var egentlig bare Endre Synnevåg som vant
baller i store deler av kampen. Heldigvis kjører KFUM-gjengen en
amøbe-blokkstrategi som gjør det enkelt for en observant mostander å vinne
baller.

Det er veldig lenge siden KFUM/Oslo sist slo Nyborg. Like greit, spør du
meg...

Curt Kubon
Nyborg VBK

Erling Kvernevik

Curt Kubon wrote:

> Heldigvis kjører KFUM-gjengen en
> amøbe-blokkstrategi som gjør det enkelt for en observant mostander å vinne
> baller.

Interessant hva er amøbestrategi i blokk !

Erling