Stengun til salgs

Jens Johanssen

Har 10 stenguns for salg. Fant dem som gutt oppe i heia, men nå gidder jeg
ikke ha dem lenger. 5000 patroner fllger med, men de er nok for game til å
virke.

Hvis du vil bli med i trekningen om disse klenodiene, må du først gi så det
monnere i julegryta til frelsesARMEEN, det er spesielt viktig nå som norske
artister tisser på seg av redesel for å ikke være helt politisk korrekt, og
boikotter frelsesarmeen av den grunn at de håndhever et reglement som er 100
år gammelt.

HURRA, helt uten ironi, for at det finnes steder der raupuling av
likekjønnede fremdeles er tabu.

3x3 HURRA for frelsesarmeen !!!

Jens Johanssen

Poenget er selvsagt å gi i gryta selv om Armeen har visse standpunkte man
ikke er enig i.

Man kan jo snu spørsmålet på hodet, vedkommende offiser fortsatte å raupule
sin mannlige medboer i 16 år , vel vitende om armeens holdning til slikt
griseri.

At man da mister jobben, er ikke mer underlig enn at sjøansatte i
redningsselskapet mister jobbej hvsi de skyter på folk de skal redde,

"Jens Johanssen" <jj...@noamil.com> skrev i melding

Harald Andersen

"Jens Johanssen" <jj...@noamil.com>
wrote in message news:dmsjet$hme$1...@readme.uio.no...

Har nå puttet mange penger på gryta,
ser frem til å motta 1-2 stk. stenguns når nissen kommer på besøk ;-)

/HC

Erlend Meyer

Jens Johanssen:

> Hvis du vil bli med i trekningen om disse klenodiene, må du først gi
> så det monnere i julegryta til frelsesARMEEN

*FNYS*

Frelsesarmeen kan mishandle gitarer til månen detter ned, de får aldri
penger av meg.

Og uansett, hva i herrens navn skal man med slikt rakkelverk som Stengun
da? Konstruksjonen var allerede steinalderteknologi da den ble produsert
for 60 år siden.

--
Erlend Meyer

Tunge tanker uønsket

Jens Johanssen

Trodde det var kuule greier som kunne få folk til å gi litt i julegryta til
den eneste gjenlevende veldedige organisasjonen med visse prinsipper ?

Jeg har et par PanzerFaust under sengen, kunne det være noe ?

"Erlend Meyer" <"mitt"."navn"@gmail.com> skrev i melding

Erlend Meyer

Jens Johanssen:

> Jeg har et par PanzerFaust under sengen, kunne det være noe ?

Så absolutt, er neppe en gryte som overlever det.

saltvan...@gmail.com

du har vell ikke flere av disse liggende? :)