ISSOM-OCAD

Torbjørn Kravdal

Jeg holder på med et lite sprint-kart. Har lastet ned symboloppsett for
OCAD fra IOF map commission [1]. Er det noen som vet om det finnes en
norsk oversettelse av denne?

Jeg ser også at det er noen problemer med rekkefølgen på fargene i fila
fra IOF. Den tegner blant annet vann over veg. Noen som har gjort noen
rettinger på dette?

[1] <URL: http://lazarus.elte.hu/mc/index.html>

--
Torbjørn

Haavard Tveite

Torbjørn Kravdal wrote:
> Jeg holder på med et lite sprint-kart. Har lastet ned symboloppsett for
> OCAD fra IOF map commission [1]. Er det noen som vet om det finnes en
> norsk oversettelse av denne?

Kartutvalget har ikke laget noen oversettelse. Det er mulig
at Dag Amundsen (Kolbotn & Skimt) har gjort noe.

> Jeg ser også at det er noen problemer med rekkefølgen på fargene i fila
> fra IOF. Den tegner blant annet vann over veg. Noen som har gjort noen
> rettinger på dette?

Jeg skal melde tilbake til IOF MC om dette problemet.

--
Håvard Tveite
Department of Mathematical Sciences and Technology, UMB

Torbjørn Kravdal

Haavard Tveite skrev:

> Jeg skal melde tilbake til IOF MC om dette problemet.

Flott! Problemet jeg har oppdaget gjelder symbolene:

304.1, Impassable body of water
529.0, Paved area (urban)

--
Torbjørn