tTiMe 0.33

1 view

Thierry Matthey

... online paamleding paa plass.

-Thierry

Sindre Jansson Haverstad

to Thierry Matthey
Kan dette brukes i nettverk (to pc'er), på småløp (ca. 100 deltagere)?
Eller egener Ttime seg kun til resultater bassert på dumping av mtr?

--

Sindre

Thierry Matthey

to Sindre Jansson Haverstad
Sindre Jansson Haverstad wrote:
> Kan dette brukes i nettverk (to pc'er), på småløp (ca. 100 deltagere)?

jeg mener at det skal fungere i nettverk, basert paa fildeling. du har
en PC som mottar/avleser innkommende loepere (leser databasen naar det
trengs) og en PC for endringer/etteranmeldinger/resultater (skriver &
leser databasen, kanskje en med MTR for online paamelding).

> Eller egener Ttime seg kun til resultater bassert på dumping av mtr?

tTiMe ble brukt under Natt-KM i Bergen i gaar kveld med online-sjekk av
koder og alt funket bra!

koder kan du lett importer fra OCAD course setting filer.

-thierry