Røyken Orienteringslag: Tilbakemeldinger ønskes

Martin Bekkelund

Hei,

Jeg har laget nytt nettsted for orienteringslaget, og ønsker i denne
anledning tilbakemeldinger.

Absolutt alle tilbakemeldinger ønskes hjertelig velkommen, enten det
gjelder design, kode, brukervennlighet, innhold, evt. feil(meldinger),
med mer.

FUT: no.it.tjenester.www.diverse

--

Martin Bekkelund, Røyken, Buskerud, Norway
http://www.bekkelund.net/ | http://www.dobbeltve.no/

The road to hell is paved with spacer gifs and nested tables

Frank Aasgård

to Martin Bekkelund
On 29.09.2006 14:57 Martin Bekkelund wrote:
> [...]
>
> Absolutt alle tilbakemeldinger ønskes hjertelig velkommen, enten det
> gjelder design, kode, brukervennlighet, innhold, evt. feil(meldinger),

Svarer her siden dette sikkert ikke er av interesse på www.diverse

En av tingene jeg er mest interessert i på andre klubbers websider er en
kartoversikt. Flere detaljer om kartene eller et oversiktskart hadde
vært fint. Et tips er å lage en tabell som vist her:

http://www.orientering.no/kart/register/klubbvis_detaljer.html#Roeyken_O-Lag

Der man kan se kartomrissene på de kart som er lagt inn i NOFs database.

PS: Det er lagt inn flere omriss enn det som vises på eksempelsida over.
Ta et søk herfra: http://www.orientering.no/kart/oversikt.html

Frank

Terje Mathisen

Frank Aasgård wrote:
> Der man kan se kartomrissene på de kart som er lagt inn i NOFs database.
>
> PS: Det er lagt inn flere omriss enn det som vises på eksempelsida over.
> Ta et søk herfra: http://www.orientering.no/kart/oversikt.html

Veldig bra!

Denne linken har jeg merket meg, det er åpenbare muligheter for å lage
lange gjennomgangs-stafetter mange steder på Østlandet! :-)

Terje

--
- <Terje.M...@hda.hydro.com>
"almost all programming can be viewed as an exercise in caching"

Martin Bekkelund

Frank Aasgård wrote:

> En av tingene jeg er mest interessert i på andre klubbers websider er en
> kartoversikt.

På den gamle websiden har vi dette, men jeg har ikke videreført den på
det nye nettstedet fordi jeg ønsker noe mer sexy enn det vi har i dag.
Kan dog love at det kommer. :-)

> Flere detaljer om kartene eller et oversiktskart hadde
> vært fint. Et tips er å lage en tabell som vist her:
>
> http://www.orientering.no/kart/register/klubbvis_detaljer.html#Roeyken_O-Lag

Jeg har en plan om en tabell, samt et kart basert på denne teknikken:

> Der man kan se kartomrissene på de kart som er lagt inn i NOFs database.

Dette så veldig bra ut.

Takk for tips! :-)