Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hvem er hvem paa no.sport.fotball

10 views
Skip to first unread message

Kristian A. Vaksdal

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!

Alle maa svare!


Navn:

Alder:

Bosted:

Favorittlag:

Favorittspiller(e):

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Hva er den beste kampen du har sett?

Hvor mye veier du?

Hva er den beste kampen du har sett live?

Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Hvilket lag har de fineste draktene?

Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Hvilke andre idretter interesserer deg?

Hvilke andre interesser har du?

Hva slags musikk/litteratur liker du?

Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?


.:Kristian:.
--
email: s844 at ii.uib.no | +
+ --+-- + +
+ + | I don't want to be judged
+ I would sooner be just blindly loved

Chris Erik Haugli

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A. Vaksdal) writes:

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!

Hmmm... Du kan vel ikke tvinge!! Jaja... Tar jo ikke så lang tid da...

> Navn:
Chris Erik Haugli
> Alder:
20
> Bosted:
Bjerka, mellom Mo og Mosjøen, men for tiden Trondheim.
> Favorittlag:
Liverpool (Tromsø, når kun den norske serien går)
> Favorittspiller(e):
Jamie Redknapp


> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Liverpool - Sunderland 2-0 (FA Cup finalen i 92??)

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Molde - Tromsø 2-0 (Husker ikke hvilket år, men måtte være på
begynnelsen av 90-tallet.


> Hva er den beste kampen du har sett?

Liverpool - Newcaste 4-3 (For to år siden??)
> Hvor mye veier du?
79 kg.

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Korgen - Mosjøen 1-0

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Lerkendal.

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

10-15 / 30-40

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Ingen kommentar!!!

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo.

> Hvilket lag har de fineste draktene?

L'Pool!

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Ja.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Tatt bort offside-regelen!

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

De fleste...

> Hvilke andre interesser har du?

Data.

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: Live, Weezer, Manic Street Preachers, Radiohead
Litteratur: Litt forskjellig (Leser for tiden Hobbiten)

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Nok dette.

chriseh
--
...og forøvrig mener jeg at HiST/idb burde hatt en egen linux-labb!!

Thomas Grønbech

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
Kristian A. Vaksdal wrote:

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!

Lenge siden sist? Jeg har vært her i snart tre år, og aldri sett noe
slikt. Kan svare, allikevel.

> Navn: Thomas Grønbech
>
> Alder: 22
>
> Bosted: Tromsø
>
> Favorittlag: Tromsø, Alta IF, QPR
>
> Favorittspiller(e): Zidane, Bergkamp, Rune Lange
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? Liverpools europacupseier i 83
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? Kan ikke svare.
>
> Hva er den beste kampen du har sett? Romania-Argentina i -94, Brasil-Nederland i -94 (husker disse i farta)
>
> Hvor mye veier du? Litt over 70 kg
>
> Hva er den beste kampen du har sett live? Tromsø-Brann 5-0
>
> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)? Lerkendal, ca 12000 på tribunen.
>
> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? Live ca 15-20, totalt - kanskje 70-90
>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Lazio
>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Umulig å svare
>
> Hvilket lag har de fineste draktene? Juventus
>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv? Har spilt, ble satt ut av kneskade. Var sentral midtbane på tampen av karrieren, etter å ha spilt keeper i begynnelsen.


>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Innførelse av yrkesdommere. Kan spillere tjene gode penger, så kan man
få profesjonelle dommere også.
>
> Hvilke andre idretter interesserer deg? Det aller meste
>
> Hvilke andre interesser har du? Studerer klassisk gitar ved Tromsø Musikkonservatorium. Synger i en barbershopkvartett ved navn "Mack 4"


>
> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: Sjostakovitsj, Bartok, Bach, Ravel innenfor "seriøs musikk"
Hører ellers mye på rock/punk (siste plata til Andrej Nebb
er bra.)
Litteratur:
Dag Solstad, Sigurd Hoel, Agnar Mykle, Thomas Mann, Tor Jonsson, Axel
Jenssen (for å nevne noen.)

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Yrkestittel: student.


mvh
Thomas

Fredrik Heggelund

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
> Navn:

Fredrik Heggelund

> Alder:

24 1/2 :-)

> Bosted:

Bergen

> Favorittlag:

Tromsø I.L.

> Favorittspiller(e):

Laget er viktigere enn alle spillerne.



> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

?



> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

TIL- ett eller annet lag på gamle Alfheim

> Hva er den beste kampen du har sett?

Umulig å si.

> Hvor mye veier du?
75-76 kilo



> Hva er den beste kampen du har sett live?

TIL - Zagreb

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Konsert: Wembley
Fotball: Highbury
Utenfor stadion: Anfield og Old Trafford!



> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Live i Bergen: bare 3-4 kamper på Brann Stadion, fikk med meg 2
TIL-kamper i tillegg.
Totalt: På TV? 50-100 i året.

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona.



> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Umulig å si.



> Hvilket lag har de fineste draktene?

Gutan.

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Har vært innbytter noen år som barn, nå er det bedriftfotball på meg.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Forby Manchester United.



> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Vintersport.

> Hvilke andre interesser har du?

Musikk/data.

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Litteratur: Donald Duck.
Musikk: Klassisk musikk, engelsk synthpop.

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Har du kjæreste?
Ja.
Kan du drikke øl?
Nei.
Vet du hvem Kongen er?
Ja.

Fredrik

Kristian A. Vaksdal

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
[Kristian A. Vaksdal]
:
:Alle maa svare!

OK, da!

:Navn:

Kristian Andreas Vaksdal

:Alder:

22

:Bosted:

Bergen

:Favorittlag:

Brann (og tidligere Stoke City, men dem gir jeg egentlig faen i naa)

:Favorittspiller(e):

Diego Maradona. Eller mener du av dagens spillere? I saa fall er det
Gabriel Batistuta (sp?).

:Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Frankrike-Brasil, VM '86

:Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Brann-Stroemmen, 1988. (1-0, scoring av Alte Thorvanger tror jeg)

:Hva er den beste kampen du har sett?

Vet ikke.

:Hvor mye veier du?

hehe...

:Hva er den beste kampen du har sett live?

Brann-LSK 4-1, semi 1995.

:Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Sikkert White Hart Lane.

:Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

7-8/30-35.

:Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Det er som oftest det beste italienske, => Lazio.

:Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo

:Hvilket lag har de fineste draktene?

Franske lag har ofte fine drakter. Ellers liker jeg Fiorentina sine lilla.

:Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

La opp da jeg var 17.

:Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Det kune vaert interessant aa proeve fotball uten
offside. Offside-doemmingen fungerer svaert daarlig, og uansett brukes
den mest til den saakalte offside-fellen, som jeg synes er sleip og
destruktiv.

Jeg skulle ogsaa oenske det var mindre penger i omloep innen fotballen.

:Hvilke andre idretter interesserer deg?

Alpint.

:Hvilke andre interesser har du?

Musikk, datamaskiner, litteratur, historie.

:Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: The Smiths, prog-rock, Santana, jazz. Av gitar-musikk er jeg
alt-etende.

Kristian A. Vaksdal

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

OK, da!

:Navn:

Kristian Andreas Vaksdal

:Alder:

22

:Bosted:

Bergen

:Favorittlag:

:Favorittspiller(e):

Frankrike-Brasil, VM '86

Vet ikke.

:Hvor mye veier du?

hehe...

Brann-LSK 4-1, semi 1995.

Sikkert White Hart Lane.

7-8/30-35.

Rivaldo

:Hvilke andre idretter interesserer deg?

Alpint.

:Hvilke andre interesser har du?

Musikk, datamaskiner, litteratur, historie.

:Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: The Smiths, prog-rock, Santana, jazz. Av gitar-musikk er jeg
alt-etende.

Litteratur: Leser mye science-fiction/fantasy, men ogsaa annet "mer
serioest". Mest engelsk.


Yrkestittel: Student. (Historie/matematikk :)

Kristian A. Vaksdal

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
[Thomas Gronbech]

:Kristian A. Vaksdal wrote:
:
:> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
:> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
:
:Lenge siden sist? Jeg har vaert her i snart tre aar, og aldri sett noe
:slikt.

Forrige (og eneste) gang var vel i 97, tror jeg.

Thomas Grønbech

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
Fredrik Heggelund wrote:

> Vet du hvem Kongen er?
> Ja.

Faktisk kunne jeg også ha svart 'ja' på dette spørsmålet!

Neste år i Jerusalem, Fredrik!

Thomas

Thomas Grønbech

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
Kristian A. Vaksdal wrote:

> Forrige (og eneste) gang var vel i 97, tror jeg.

På vårparten? Det kan isåfall forklare hvorfor jeg ikke fikk det med meg
(Ingen tilkopling)..

Thomas
Neste år i Jerusalem!

Henrik Bakken

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A. Vaksdal) writes:

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>

> Alle maa svare!

Ja, ja, masa.

> Navn:

Henrik Grindal Bakken

> Alder:

22

> Bosted:

Oslo for tida. Egentlig fra Skien.

> Favorittlag:

Odd, Wimbledon i England, (Aberdeen i Skottland.)

> Favorittspiller(e):

Alan Kimble, Jason Euell, Morten Fevang



> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Odd-Fredrikstad 5-1, Odd-keeper Ola Larsen scora på straffe.
Evt var det cupfinalen mellom Tromsø og LSK (4-1, et fuckings langt
skudd som gikk inn).


> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Åh. hum . Se forrige.

Første på TV var Tottenham-United. Tippekamp i 1984 eller 83.



> Hva er den beste kampen du har sett?

Hmm. Si det du. De to kampene mellom Manchester United og Wimbledon i
FA-cupen for et par år siden var jævlig bra, også har vi jo
'88-FA-cupfinalen da.

> Hvor mye veier du?

huh ? 75 kg elns.



> Hva er den beste kampen du har sett live?

Hmm. Odd-Stabæk i år. (3-2, hurra meg rundt)



> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Old Trafford.



> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

6-7 Oddekamper pluss et ukjent antall på TV. Har ikke Canal+, så det
blir ikke så vanvittig mange. Alle WFC-kamper pluss alle Odd-kamper
som går pluss endel Cola-cup på TV3 pluss CL pluss litt til.



> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Wimbledon. (Odd blir litt for tynne fortsatt)
Seriøst ? Manchester United eller Barcelona.



> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Al, Al, Super Alan Kimble.

Evt, uhm, denne Barca-fyren, eh, Rivaldo. Kanskje. Roy Keane er god
og.



> Hvilket lag har de fineste draktene?

Oddrane!Oddrane!Oddrane!

(Rosenborg go home, plagiater!)



> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Har spilt. Fra ca 7 til ca 16 år.



> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Sudden Death. Måtte djevelen spise de som fant det på.

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Basket, pluss masse andre.



> Hvilke andre interesser har du?

Data, Basket, Musikk, Film osv



> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Tom Waits, Punk, Sci-Fi pluss masse rart.



> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa
> det)?

Nei, dette får holde.

--
HEnrik
"And eternity, my friend, is a long, fucking time!" - Bad Religion
ftrw

David Storoy

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

Kristian A. Vaksdal skrev i meldingen ...
>Navn:

David Storøy

>Alder:

26 år.

>Bosted:

Sandnes

>Favorittlag:

Ikke noe spesielle. Men er svak for Norske landslaget og Rosenborg.Og lag i
England som har nordmenn på laget. Og er veldig spent på Viking - som er
fylkets beste lag som jeg bor i særlig pga Benny Lennartsson comeback i
laget.

>Favorittspiller(e):

Myggen. Ronny Johnsen. John Carew. Leonhardsen. m/flere (norske)

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

1981 - Norge-England 2-1. Jeg er ikke 100 % helt sikker.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Viking-Bryne 1-2 i 1982 - Viking vant forøvrig serien dette året.

>Hva er den beste kampen du har sett?

Brasil-Frankrike - en kamp som hadde alt. Og fy faen så irriterert og
skuffet jeg ble da Brasil røk ut atter en gang etter å ha spilt sambafotball
med Careca i spissen. :-(

>Hvor mye veier du?

:-) 70 kg.

>Hva er den beste kampen du har sett live?

Viking i det året de vant serien med Benny som trener. Jeg husker ikke en
spesiell kamp.

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Ullevål stadion - Norge-Nederland 1-1(EM-kvalik EM 96)

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

I år bare 1 gang med Viking. Neste år blir det helt sikkert noen fra
begynnelsen av - er veldig spent på Bennys comeback.

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Verdens beste klubblag i fjor var nok Manchester United(jeg rangerer det
utifra CL-mesterskapet deres). Pr i dag er nok Barcelona,Lazio blant annet
bedre enn Man U.

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Det er veldig vanskelig å si. Ingen som utpeker seg som den klart beste
iallefall.

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Ingen kommentar. Tenker ikke så mye på drakter når jeg ser fotball. :-)

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Spiller for Storklubben ROLF(SK ROLF) i 7 divisjon - keeper - se vår
hjemmeside - http://home.sol.no/~frodon

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Fjernet målene:-):-) Fra spøk til revolver: Fotballen bør få seg en
MÅLDOMMER. (Elitefotballen). Som ser dette ved å stå inne i målet:-)(Se det
via videokamera) kan avgjøre om ballen er inne eller ikke). Jeg sier dette
pga fotballen er så jevn nå på toppnivået at det ikke er alltid
rettferdigheten som seirer. Til det bedre for rettferdigheten?

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Synkronsvømming. Lassokasting. Innebandy.Vintersport. Friidrett. Håndball.

>Hvilke andre interesser har du?

Musikk,data(spill=Spiller diverse fotball spill a la Champ Manager til FIFA
2000 og Star Wars 1 - TPM osv),alternativ
medisin/terapi/filosofi/livssyn,yoga - meditasjon,humor,bygge Star Wars
lego.

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

Er veldig begeistret for
Didgeridoo-musikk,indianermusikk,rave,techno,ambient,dance,pop,rock,klassisk
,ballader og mye mer.

>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Hvordan tror du Norge gjør det i EM-sluttspillet i år 2000?

Jeg tror Norge vinner hele suppa. Superoptimisten i meg slår til. Og det er
faktisk realistisk også. Vi har såpass mange gode enkeltspillere som spiller
i topplag flere steder i Europa(inkl RBK) og en stil og system/formasjon som
kan være dødelig effektiv og underholdende å se på. Men jeg er godt fornøyd
om vi kommer til kvart-finalen. Men du verden så moro om vi slo til med
spill opp mot vår beste - da kan vi gjøre det helt store.

David

David Storoy

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

Henrik Bakken skrev i meldingen ...

>Alan Kimble, Jason Euell, Morten Fevang

Utradisjonelt å lese at du har en favorittspiller som ikke er god nok for 1
laget til Wimbledon. :-)

>> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
>

>Sudden Death. Måtte djevelen spise de som fant det på.

Hvorfor?Elsker du ekstraomganger?:-)

David

Nils Georg Skutle

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
Navn: Nils Georg Skutle

Alder: 20

Bosted: Trondheim (nesten i hvertfall)

Favorittlag: Rosenborg og Lincoln City

Favorittspiller(e): Zidane, Cruyff (senior), Maradona


Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Aner ikke..

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Husker ikke



Hva er den beste kampen du har sett?

Har sett så mange

Hvor mye veier du?
nok



Hva er den beste kampen du har sett live?

sikkert en eller annen Rosenborg kamp



Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Santiago Bernabeu



Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

10-20/30-40

Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona



Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Zidane eller Rivaldo

Hvilket lag har de fineste draktene?

Ajax

Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Ja selvfølgelig



Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Seeding systemet for Champions league

Hvilke andre idretter interesserer deg?

bl.a basket



Hvilke andre interesser har du?

Musikk Data

Hva slags musikk/litteratur liker du?

Pearl Jam, Bad Religion, Alice in Chains, Supergrass, Radiohead osv.

Trond Sollihaug

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
On 03 Dec 1999 17:34:50 +0100, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A.
Vaksdal) wrote:


>Navn:
Trond Sollihaug
>Alder:
36
>Bosted:
Stjørdal
>Favorittlag:
RBK
>Favorittspiller(e):
Erik Hoftun, Steve Heigway, Jan Åge Børseth, Rolf Åge Berg, Ian
Hutchinson, Peter Osgood.


>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Det husker jeg ikke :-/


>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Noe med Stjørdals-Blink


>Hva er den beste kampen du har sett?

Kristiansund - Stj/Blink 2 - 3 for opprykk til 2.div. Kr.sund ledet 2
- 0 ved pause.
>Hvor mye veier du?


>
>Hva er den beste kampen du har sett live?
>

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Olympiastadion i Barcelona (Espanyol - Real Madrid 1 - 0)


>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

25 (RBK hjemme + noen Stj.Blink kamper)/alt for mange


>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
Barcelona
>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Batistuta


>Hvilket lag har de fineste draktene?

Barcelona


>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Ja bedrift (vi taper og taper)


>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

>Hvilke andre idretter interesserer deg?
Spøker du?


>Hvilke andre interesser har du?

>Hva slags musikk/litteratur liker du?
Musikk: sgs altetende/Litt: Hamsun, Irving, Morgan Kane, Donald, osv


>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

- - - -
Trond S
Erat abhinc viginti annis hodie,
Centurio Piper catervam canere docebat.
- - - -

Bjørn Olav Folden

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
"Kristian A. Vaksdal" wrote:

>
> Alle maa svare!
>
> Navn: Bjørn Olav Folden
>
> Alder: 22 år
>
> Bosted: Trondheim (opprinnelig Malm)
>
> Favorittlag: Rosenborg og Liverpool
>
> Favorittspiller(e):
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? TIL-LSK i
> cupfinalen 1985
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? RBK-Stabæk
> 16.mai 1995
>
> Hva er den beste kampen du har sett? Romania-Argentina i USA-VM
>
> Hvor mye veier du? 75 kg
>
> Hva er den beste kampen du har sett live? RBK-Olympiakos i CL


>
> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

> Lerkendal
>
> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? 3-7


>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Barcelona
>

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Rivaldo
>
> Hvilket lag har de fineste draktene? RBK
>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv? Har spilt littegrann


>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

> Hvilke andre idretter interesserer deg? Ser all mulig sport
>
> Hvilke andre interesser har du? Data, TV
>
> Hva slags musikk/litteratur liker du? Alt mulig
>


--
Bjørn Olav Folden
Voll Studentby
Vegamot 1
A-12
7048 Trondheim

bjor...@stud.ntnu.no
http://www.stud.ntnu.no/~bjornfol/

Kai Charoen Bardal

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

Kristian A. Vaksdal skrev:

> Navn:
>

Kai Charoen Bardal

> Alder:
>

17

> Bosted:
>

Steinkjer

> Favorittlag:
>

Steinkjer FK

> Favorittspiller(e):
>

Kristian Tanem

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
>

Liverpool - Everton (heia på Everton fordi jeg likte blåfargen)

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
>

Oldboyskamp mellom Ogndal og Byafossen med Fattern i en lite flatterende
rolle.

> Hva er den beste kampen du har sett?
>

Leeds-Liverpool 4-5 (-91)

> Hvor mye veier du?
>

ca 64 kg

> Hva er den beste kampen du har sett live?
>

Rosenborg-Real Madrid 2-0 (-97)

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
>

Lerkendal

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
>

0-10

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
>

Rosenborg

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
>

Har hørt at Chris Erik er jævlig god.

> Hvilket lag har de fineste draktene?
>

Jentelaget til Byafossen (tror spillerne har en viss inflytelse på valget)

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
>

Ja og ja.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
>

Kondisjonstrening på dopinglista.

> Hvilke andre idretter interesserer deg?
>

Alt om jeg ikke må drive med det selv. Løping skal kun skje med ball.

> Hvilke andre interesser har du?
>

Jobber som støttekontakt, skriver i regionsavisa, er tillitselev, er med i
russerevy, er redaktør i russeavisa, spiller altfor ofte poker med gutta, er
litt for lite på sjekkern, spiser og sover altfor mye (mister farta av all
den søvnen).

> Hva slags musikk/litteratur liker du?
>

Oasis, Simon and Garfunkel, Smashing Pumpkins, Suede, Beatles etcWiesel,
Saabye, Rimbaud, Verne, Dickens, Welsh, Hornby etc

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
>

"Beste sjekketrix" ?? Nei veit ikke.


Junior

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
On 03 Dec 1999 17:34:50 +0100, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A.
Vaksdal) wrote:

>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Alle maa svare!
>
>

>Navn:

Cato Myrkaskog

>Alder:

25

>Bosted:

pt. Molde, opprinneleg fra Vik i Sogn

>Favorittlag:

Tottenham Hotspur

>Favorittspiller(e):

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

oi....... Vik mot Eid eller noko sånt i 3.div (gamle 4.div) for
uendeleg mange år sidan.......

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

sjå over.

>Hva er den beste kampen du har sett?

Frankrike - Brasil VM-86

>Hvor mye veier du?

underkant av 70 kg

>Hva er den beste kampen du har sett live?

Sogndal - Rosenborg 2-1 1998.

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Ullevaal

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

15-20

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Manchester United (spit!)

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Spurs

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

yep

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Hopp, motorsport (spes F1)

>Hvilke andre interesser har du?

data, litteratur

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

musikk: litt av kvart

litteratur: Clancy, Follett, Uris, W.Scott, W.Shakespeare, eh.. masse
igrunn......


Cato.My...@himolde.no
Rimo

Fredrik Heggelund

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

Hvem da?

Fredrik

Hans-Kristian Rognstad

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
On 03 Dec 1999 17:34:50 +0100, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A.
Vaksdal) wrote:

>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!

Jeg svarer på akkurat det jeg vil, jeg :-)

>Navn:
Hans-Kristian

>Alder:
Såvidt over tredve...

>Bosted:
Blærum

>Favorittlag:
Rosenborg

>Favorittspiller(e):
Hoftun, Derek, Steffen Iversen og Myggen av de norske.
Rivaldo, Vieri, Zidane og Overmars av de beste.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Norge-Danmark på Lerkendal stadion, 1973, tror jeg det var. Tror Norge
tapte 0-1 og husker at publikum ropte på Ivers til han kom en gang i
2.omgang.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Skulle vi se kamper i min barndom måtte vi se dem live :-)))

>Hva er den beste kampen du har sett?

Frankrike - Tyskland, semifinale i VM '82
>
>Hvor mye veier du?
Nei, vettu hva...


>
>Hva er den beste kampen du har sett live?

RBK-LSK 1-0, seriefinale '85


>
>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Se overfor :-)))


>
>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

RBKs kamper på Østlandet, noen hjemmekamper i Trondheim og en håndfull
landskamper.


>
>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona, uten tvil!


>
>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo, uten tvil!


>
>Hvilket lag har de fineste draktene?

RBK og Barcelona


>
>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Jeg spilte til jeg fikk prolaps som 18-åring. Var aldri noe stort
talent, var treg som en skilpadde.


>
>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Fjerne overgangsmarkedet.


>
>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Tja... Lite sportsinteressert, men langrenn og alpint er ok i påvente
av at fotballsesongen skal begynne igjen.
>


Per Annar Sandaune

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
In no.sport.fotball, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A. Vaksdal)
wrote:


Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!

Alle maa svare!


Navn:
Per Annar Sandaune

Alder:
30 (huff, nesten alle fotballspillere er nå yngre enn meg)

Bosted: Oslo

Favorittlag:
Rosenborg

Favorittspiller(e):
Maradona, Zico etc. (stort sett gamle helter!)

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Helt sikkert en tippekamp

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Må ha vært noe med Fram/Skatval

Hva er den beste kampen du har sett?

I særklasse: Kvartfinalen mellom Frankrike og Brasil i Mexico-VM

Hvor mye veier du?
95 kg?

Hva er den beste kampen du har sett live?

Må vel ha vært Rosenborg-Juventus (1-1) i CL 98/99

Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Stade Velodrome i Marseilles (Brasil-Norge i VM i fjor)
Stade Louis II i Monaco er imidlertid mer gedigent, selv om det ikke
tar så mye tilskuere (rundt 40.000?)

Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

10 på arena, 20 totalt? (har aldri regnet på det)

Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Sannsynligvis et søramerikansk lag.

Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Rivaldo

Hvilket lag har de fineste draktene?
Det argentinske landslaget!

Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Spilte guttefotball til jeg var 13, da musikken tok meg, spiller
ellers litt uorganisert med kompiser, både innendørs og utendørs

Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Fått andre lags ledere/trenere til å slutte å syte over at
Rosenborgs såkalte dobbeltmoral

Hvilke andre idretter interesserer deg?

Karate, langrenn, hopp, skøyter

Hvilke andre interesser har du?

Karate, musikk, bøker

Hva slags musikk/litteratur liker du?

Altetende - kjøper mest musikk som de ikke spiller på radioen
Biografier kan være morsomt, tegneserier er _veldig_ morsomt!

Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa
det)?

Var ikke dette nok?


Jan M.Sørensen

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
Ja. Det va no de da.
Kristian A. Vaksdal <s8...@admiral.ii.uib.no> skrev i
meldingsnyheter:VAKSDAL-v...@admiral.ii.uib.no...

>
> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>
>
> Navn:Jan Morten Sørensen
>
> Alder:21
>
> Bosted:Mo I Rana
>
> Favorittlag:Liverpool FC
>
> Favorittspiller(e):Camara og Redknapp
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?Det var vel en
Liverpoolkamp på slutten av 80-årene. Husker ikke hvilken.

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa
live?Rosenborg-Viking på Lerkendal for noen år siden.
>
> Hva er den beste kampen du har sett?Det må vel være LFC mot Newcastle. Den
første av de to kampene som endte 4-3 til LFC. Fy faen for noen kamper det
var.
>
> Hvor mye veier du?Ca.75 kg.
>
> Hva er den beste kampen du har sett live?Beklager. Den eneste kampen jeg
harsett live er den ovenfor+lokale lag. Jeg tror en av de lokale kampene var
den beste. Kanskje FK Langnes-Gruben 5-4 i år. Jeg spiller litt på
Langnes,menvar tilskuer på denne kampen. Etter første omgang ledet Gruben
4-1. I andre omgang var det bare ett lag på banen. Vi hadde også veldig
flaks i den kampen

>
> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Lerkendal
>
> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?live lokale 5.
Ellers alle som går på tv2+nrk+tvn og noen ganger Canal+
>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?Jeg vet noen ikke kommer til å
like dette svaret, men allikevel. LFC LFC LFC LFC LFC
>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?Tja, ikke Beckham den blæra
ihvertfall. Må vel være Kanu. Han er ihvertfall den med best teknikk synes
jeg. Han er også flink til å vise det, og flesteparten av gangene går det
bra.
>
> Hvilket lag har de fineste draktene?Enda et dumt spørsmål.LFC LFC LFC LFC.
De grønne bortedraktene synes jeg er fine. Spent på de nye draktene.
>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?Ja
>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?Alle
de elendige dommerne som finnes ute i landet. Det skulle vært straffbart å
dømme så dårlig som enkelte gjør. Til opplysning så vil jeg si at jeg har
vært dommer selv. Slttet i år i protest mot alle dommerne som dømte laget
jeg spiller på.
>
> Hvilke andre idretter interesserer deg?Damehåndball. (Lokal
damefotball).=)hehe. Ishockey. Landhockey. Men de vil aldri være i nærheten
av fotballinteressen min.
>
> Hvilke andre interesser har du?Data.
>
> Hva slags musikk/litteratur liker du?Herrejemini. Musikk hører jeg på
radioen, og bøker det leser jeg ikke. Såfremt det ikke er en skolebok.

>
> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
>
>
>
>
> .:Kristian:.

Brandy

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to

Navn: Bjørnar Olsen

Alder: 20

Bosted: Trondheim

Favorittlag: Rosenborg (hjemme) og Liverpool (utenlands)

Favorittspiller(e): Maradona og og har alltid digget Steve Bull

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? FA cup finalen
mellom Everton og LFC (var det i 85?)

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? RBK - Start
(NM semi)

Hva er den beste kampen du har sett? mange, mange, mange, mange

Hvor mye veier du? 75kg/n

Hva er den beste kampen du har sett live? Norge-Italia 2-1

Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)? Ullevål

Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? har sesongkort
på Lerkendal +cup + cl

Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Lazio

Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Rivaldo

Hvilket lag har de fineste draktene? Wolves

Spiller du, eller har spillt, fotball selv? Spilt, lagt opp pga sykdom

Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

dommerstanden

Hvilke andre idretter interesserer deg? alpint, friidrett (untatt laaaaange
løp)

Hvilke andre interesser har du? Politikk, musikk, film

Hva slags musikk/litteratur liker du? Rock'n roll og Krim, og Kane :-)

Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

hva diver du med?

Morten Hjellegjerde

unread,
Dec 3, 1999, 3:00:00 AM12/3/99
to
Kristian A. Vaksdal skrev i meldingen ...
>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Navn:


Morten Hjellegjerde

>Alder:


22

>Bosted:


Oslo

>Favorittlag:


Liverpool, Molde og Nederland foruten Norge selvfølgelig.

>Favorittspiller(e):


Davids, Redknapp og Rivaldo.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?


Tippekamp med Liverpool i 1984, husker ikke hvem de møtte.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?


Du mener utenom kamper der man så to lag febrilsk prøver å unngå nedrykk til
5. divisjon? Da må det være en seriekamp mellom Molde og Lillestrøm i
slutten av 80-tallet.

>Hva er den beste kampen du har sett?


Frankrike - Brasil 1-1 i VM 1986 er den aller beste. Liverpool - Newcastle
vol.1 som endte 4-3 var også utrolig bra.

>Hvor mye veier du?


72

>Hva er den beste kampen du har sett live?


Norge - Brasil 4-2 på Ullevaal.

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?


Blir vel Utpon Park hvor det var rundt 26000, snart blir det vel Ullevaal.

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?


Mindre nå enn før ettersom jeg ikke bor særlig nært Molde lenger, rundt
13-14 kamper i året, samtlige landskamper pluss noen Vålerenga kamper.

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?


Lazio

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?


Rivaldo

>Hvilket lag har de fineste draktene?


Liverpool selvfølgelig

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?


Har spilt fotball, la opp karrieren er ung alder for å satse på håndball,
håndballklubben gikk konkurs ett år etter.

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?


Profesjonelle dommere og innført et suspensjonssystem for dommere også, de
slipper altfor billig unna tabber og er mer eller mindre herre over sin egen
skjebne.

>Hvilke andre idretter interesserer deg?


Ski-idrett, ishockey, tennis, håndball, skøyter (skjønt hadde det ikke vært
for Søndrål så hadde det vært så mye å se)

>Hvilke andre interesser har du?


Film (samler), autografer (samler også, og nei, det er ikke som jeg går
sammen med småjentene og maser på at Anja Andersen skal signere, autografer
er faktisk big business i USA og noe helt annet enn det, bruker mye tid på å
finne folk som selger falske autografer), gå på arrangementer innen idrett
og musikk, spiller mye FIFA, NHL og CM.

>Hva slags musikk/litteratur liker du?


Alanis Morissette, Blur, R.E.M., Shania Twain, The Corrs og RHCP, med andre
ord stort sett altspisende.

Jeg leste boken fra Tomas Giertsen tok pirattaxi, det tok meg en halv time,
teller det? Jeg bruker også norsk-engelsk ordbok av og til.

Morten
ICQ: 21890466

"Nostalgia is okay but not what it used to be."

Geir Hongrø

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
"Kristian A. Vaksdal" wrote:

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>

> Alle maa svare!
>
> Navn:

Geir Hongrø

> Alder:

28

> Bosted:

Siggerud, Ski Kommune

> Favorittlag:

Vålerenga (pluss Man United, men først og fremst Vålerenga)

> Favorittspiller(e):

Ole Gunnar Solskjær

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Det må ha vært lenge siden. Aner ikke.

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Vålerenga-Start en gang i 1980. Jeg var helt uinteressert, var bare med mora
mi på lasset. :-)

> Hva er den beste kampen du har sett?

Tror muligens jeg stemmer for Brasil-Frankrike under Mexico-VM.

> Hvor mye veier du?

Alt for mye :-)

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Vålerenga-Rosenborg i 1983 var ganske mektig.

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Har vel ikke vært på noe større enn Ullevål.

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Alt for få egentlig. Rundt 10-15 sikkert.

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

I vår ville jeg svart Manchester United. Idag er det mulig Barcelona er
bedre.

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Zinedine Zidane. Med Rivaldo som en god nummer to.

> Hvilket lag har de fineste draktene?

Her er jeg programforplikta til å svare Enga! :-)

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Nei.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Fjerne offsideregelen.

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Som tilskuer er jeg interessert i alle "medieidretter", i hvert fall de der
nordmenn er med og hevder seg. Ellers er jeg jo en gammel friidrettsmann som
fremdeles er friidrettstrener, så det er klart at friidretten har en spesiell
plass i hjertet.

> Hvilke andre interesser har du?

Musikk er vel muligens nesten et "yrke", siden jeg studerer hovedfag i
musikk. Samler i hvert fall anselig mye plater. Ellers er jeg aktiv i
politikken ("seniormedlem" i Ski AUF) og krangler alt for mye i newsgrupper
på Internett. :-)

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Når det gjelder litteratur er jeg farlig svak for faglitteratur om musikk
:-), men Lars Saabye Christensen har jeg sansen for.

Når det gjelder musikk kunne jeg jo ha brukt gamlesignaturen min med alle
favorittartistene mine, men noen av dem er i hvert fall Genesis, Beatles,
Crowded House, Depeche Mode, Blur, XTC, Prefab Sprout, 10cc, Yes, Dodgy,
Supernaturals, Oasis, Merrymakers, Beach Boys, Byrds, Zombies og fryktelig
mange andre. :-)

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Jeg synes igrunnen dette var mer enn nok, jeg. :-)

--

Geir Hongrø

Visit my pop page:
http://home.sol.no/knhongro/Geir/pop/Pop.htm

Geir Heksem

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

Navn: Geir Heksem

Alder: 21

Bosted: Haltdalen(et sted i Sør-Trøndelag mellom Røros og Støren). For
tiden bor jeg på Ås

Favorittlag: Rosenborg

Favorittspiller(e): I Norge: myggen, Jan Derek Sørensen og Steffen Iversen.
I utlandet: Andrej Schewscenko(Ukraina),
Rivaldo(Brasil), Del Piero(Italia).

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? Husker fra da
Norge slo Italia 2-1 først på 80-tallet. Ellers fikk jeg med meg mange
kamper fra vm 86.


Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? En eller
annen Rosenborgkamp på lerkendal

Hva er den beste kampen du har sett? Norge-Brasil (4-2) var jo morsomt

Hvor mye veier du? 70 kg

Hva er den beste kampen du har sett live? Brann-Rosenborg (2-3..tror
jeg..) (semifinale i cupen 98)

Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)? Ullevål
stadion

Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? ca 10. Det
siste året har jeg sett kamper på Brann Stadion, Lerkendal, Ullevaal og
stadionen i Skien.

Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Det blir vel Barcelona.
Iallefall et lag fra Spania. Verdens beste lag kan nok være Argentina.

Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Rivaldo

Hvilket lag har de fineste draktene? Porto har stilige drakter

Spiller du, eller har spillt, fotball selv? Spillte fram til jeg var
16 år.

Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

mer humør blant spillere. Publikum vil se morsomme spillere. Spillere som
gir det lille ekstra, og som frir til publikum.

Hvilke andre idretter interesserer deg? Liker sport generelt.
Driver med orientering, og har også spillt bordtennis. Ellers ser jeg en del
på vinteridrett.

Hvilke andre interesser har du? Liker å være ute med venner. Ha det gøy
for å si det sånn :-) Ellers går det med en del tid til studier.

Hva slags musikk/litteratur liker du? liker all slags musikk. leser
ikke så mye, blir mest skolebøker, hvis det kan telles da.

Geir Olsen

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

>
> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>
>
> Navn:

Geir-M Olsen

> Alder:

30 og noe

> Bosted:

Stavanger og Kvænangen i N-Troms

> Favorittlag:

Tromsø & Man U

> Favorittspiller(e):

Rune Lange , Myggen , yip yap Stam

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Man U - Arsenal hvor en jævla krølltopp scorer Arsenal sitt vinnermål helt
på slutten, husker ikke hva han het. Har nok fortrengt navnet.

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Tror det var Tromsø - Liverpool

> Hva er den beste kampen du har sett?

Man U - Arsenal med Giggs sitt fantastiske mål som orgasmisk høydepunkt, den
kampen hadde alt!

> Hvor mye veier du?

+ - 90

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Indre Kvænangen IL - Skarp, Sluttresultat 0 - 1! Dette er ca 16-17 år siden
og resultatet var ikke fortjent. IKIL var da et 7 Div. lag og Skarp et 3
Div. lag.

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Alfheim


> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Før 6-7 live og altfor mange på skjermen!

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

I dag Man U, det har de jo bevist!

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

RIVALDO

> Hvilket lag har de fineste draktene?

Veit ikke

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Har spilt

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Profesjonelle dommere

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Baseball, Ishockey(NHL)

> Hvilke andre interesser har du?

Data, Musikk

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

All slags type musikk, untatt opera & jazz

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Tror du fikk det meste, JA!

Geir-M

Håvard Moe

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
On 03 Dec 1999 17:34:50 +0100, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A.
Vaksdal) wrote:

>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Alle maa svare!
>
>
>Navn:
>

Håvard Moe

>Alder:
>
Ehh... <telle på fingrane> ... 27!

>Bosted:
>
Kristiansand ("eksil"-Trønder)

>Favorittlag:
>
Rosenborg

>Favorittspiller(e):
>
Sverre Brandhaug (i sin tid), Boniek, Zico, Maradona, Rivaldo og
"Mester" Erik Hoftun!

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
>

EM '80...?

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
>

NOR/Meldal i 5./6. divisjon ein gong på 80-talet.

>Hva er den beste kampen du har sett?
>

Hm.. vanskeleg... må vere semi'n Frankrike - Vesttyskland i '82

>Hvor mye veier du?
>
Mer en nok...

>Hva er den beste kampen du har sett live?
>

hmmm... husker ikkje... :-(

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
>

Olympiastadion i München.

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
>

Live: for få, men har fått med meg eit par Start-kampar. Blir fleire
neste år, med Tippeliga på Stadion.

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
>

River Plate (som er suverene i Argentina i år)

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
>

Rivaldo

>Hvilket lag har de fineste draktene?
>

Rosenborg. og så har eg sans for Barca sine reklamefrie...

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
>

Veeldig lenge sia. Hadde eit tungt, frykta, skudd da eg gjekk på
barneskulen... ;-)

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
>

Pengemakta (t.d. i CL)

>Hvilke andre idretter interesserer deg?
>

Ski og skøyter (som tilskuer), dart (som utøver)

>Hvilke andre interesser har du?
>

Slektsgranskning mm

>Hva slags musikk/litteratur liker du?
>

Musikk: Alteter med fortid i Metal-miljø i indre Trøndelag...
Litt.: Mest krim (kan anbefale Lawrence Block på det sterkaste)


mvh

Håvard Moe
haavamoe krøllalfa online punktum no
Besøk slekta mi: http://home.sol.no/~havmoe

Håvard Moe

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

Elvis, sjølvsagt... man kva har han i Jerusalem å gjere?

Rune Eresberg

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
>Navn:
Rune Eresberg

>Alder:
21

>Bosted:
Kaupanger i Sogndal kommune

>Favorittlag:
Man Utd, Sogndal og Port Vale

>Favorittspiller(e):
Clayton Blackmore, CLAUDIO LOPEZ~!!, Keane og delvis Myggen

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Man Utd- Everton FA-cupfinale i 85.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Vanskeleg dette. Den eg hugsar best var kanskje Sogndal - Brann 2-0 seint på
åttitalet. Men eg veit eg har vore på kampar (lenge) før.

>Hva er den beste kampen du har sett?

Beste: Chelsea-Manchester United 0-5 (1.omgang)
Artigaste: Liverpool-Man Utd 0-1 (Fa-cup finale)
Norge-Brasil 2-1 (VM)
Man Utd-Bayern München 2-1 (CL finale)

>Hvor mye veier du?
I'm weighing in at a pumped, sizzled, cut and jakked 85 kg.

>Hva er den beste kampen du har sett live?

tja..... Ein av Sogndal-Brann 2-0 (88?), Bolton-Port Vale 3-1(99),
St.Pauli-Mainz 2-2 (99) eller Sogndal-Brann 2-1 (98)

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Old Trafford

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Mellom 20 og 30 live og totalt ca. 150.

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Umuleg å sei, men World Club Champions er Manchester United, so.....

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

CLAUDIO LOPEZ~!! er gud. Keane og Rivaldo er òg adekvate.

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Boca Juniors eller St.Pauli

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Spelte frå 7 til 17. Men då var det fint slutt.

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Holding i trøya = automatisk frispark/kort

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Hockey (Oilers), Basket (Lakers), Rugby League (Wigan), Cricket (Sri Lanka)
og sist, men ikkje minst: WRESTLING!!!

>Hvilke andre interesser har du?

Livsnyting

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: Bruce Springsteen, Therion, Nick Cave, RATM, Jean Michel Jarre,
Rammstein, Turbonegro, Dimmu og King Crimson.
Litteratur: "Animal Farm" er bra. "Blood, Tears and Sweatsocks" av Mick
Foley er òg kanonbok. Andre som anbefalast er; "Native Son" av Richard
Wright (nei, ikkje Ipswichkeeperen!), "Garpes of Wrath" av Steinbeck og
"Nice Work" av David Lodge.

>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Kor mange lik har du i skåpet? Men eg ville ikkje svart då sjølvsagt.....
Kva gjer du når det er tomt for dasspapir og du merkar det litt for seint?

--
I am Rune Eresberg - your - your new hero, your
party host and most importantly the most charismatic
poster to ever enter your computers via a newsgroup!
And for those of you who DO know me, well, all hail
the Ayatollah of Rock and Rollah!
http://home.stud.hisf.no/runeer/index.htm


Vegard Villmones

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
In article <5d7liw5...@colargol.tihlde.hist.no>, chr...@tihlde.org
says...

> > Hva er den beste kampen du har sett live?

> Korgen - Mosjøen 1-0

Dæven! Har de virkelig slått Mosjøen? Amazing.

--
VHV

"Smoking kills. If you're killed, you've
lost a very important part of your life."
-Brooke Shields

Vegard Villmones

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
In article <VAKSDAL-v...@admiral.ii.uib.no>,
s8...@admiral.ii.uib.no says...

>
> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>
>
> Navn:
Vegard Hundåla Villmones
>
> Alder:
20
> Bosted:
Tromsø, Nordens Paris, også det kaldeste helvete på jord. Den hvite
dritten renner ned her, og legger seg blant annet over bilen, det
klistrer seg fast til frontruta hver morgen, og 15 minutter må settes av
til å få vekk dritten fra fønsterene på bilen.

> Favorittlag:
Liverpool FC, TIL, Mosjøen IL, FCBayern.

> Favorittspiller(e):
Patrick Berger & Zvonimir Boban.

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

første hele kamp, Liverpool-Leeds muligens, eller Tottenham - Arsenal,
Spurs vant 3-1 i en cupkamp sesongen da Arsenal bare tapte 1 kamp i
ligaen. Spurs imponerte meg kraftig må jeg si.


> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Mosjøen IL - RBK , 0 - 10 (eller 0-11, eller noe)

> Hva er den beste kampen du har sett?

gruppespillet i fjor Bayern - Utd, og Utd - Bayern raver høyt der oppe.

> Hvor mye veier du?
85 kg.

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Tromsø - Odd :=)



> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
>

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

5-10 / 30-40

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Synd å si det, men det er nok muligens Scum med Lazio og Bayern i hælene.

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Zidane. Rivaldo ser ikke ut.


> Hvilket lag har de fineste draktene?

Chelsea har helt klart de styggeste, vanskelig å si hvem som har finest,
må vel bli Pool da.

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

lite

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Mongodommere må bort, og videodømming må til.


> Hvilke andre idretter interesserer deg?

tennis, alpint, langrenn.

> Hvilke andre interesser har du?

piker vin og sang :=)



> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Trance, Techno, britpop & Lene Marlin.


> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Det hadde passet seg å spørre etter høyden når du først spurte etter
vekta, for med bare vekta er det umulig å danne seg et bilde av hvordan
personen så ut etc.. blabla. nok om det. 190 cm.

--
VHV

"I married the first man I ever kissed.
When I tell this to my children,
they just about throw up."
-Barbara Bush

Vegard Villmones

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
In article <3847F9A5...@stud.hitos.no>, t...@stud.hitos.no says...

> Kristian A. Vaksdal wrote:
>
> > Forrige (og eneste) gang var vel i 97, tror jeg.
>
> På vårparten? Det kan isåfall forklare hvorfor jeg ikke fikk det med meg
> (Ingen tilkopling)..

Synes jeg husker jeg var her sist gang, høsten i fjor tror jeg, altså 98.

Vegard Villmones

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
From: vega...@stud.cs.uit.no (Vegard Villmones)
Subject: Re: Hvem er hvem paa no.sport.fotball
Newsgroups: no.sport.fotball

Highbury, ca 30-40.000, Arsenal - Swindon (I think 93, 94 el. 95).

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

ca 5 / ca 60 (under vm/em blir det fryktelig mange kamper på eurosport,
svensk, dansk tv)

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Synd å si det, men det er nok muligens the Scum med Lazio og Bayern i
hælene.

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Zidane. Rivaldo ser ikke ut.

> Hvilket lag har de fineste draktene?

Chelsea har helt klart de styggeste, vanskelig å si hvem som har finest,
må vel bli Pool da.

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

lite

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Mongodommere må bort, og videodømming må til.

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

tennis, alpint, langrenn.

> Hvilke andre interesser har du?

piker vin og sang :=)

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Trance, Techno, britpop & Lene Marlin.

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Det hadde passet seg å spørre etter høyden når du først spurte etter
vekta, for med bare vekta er det umulig å danne seg et bilde av hvordan
personen så ut etc.. blabla. nok om det. 190 cm.

--

Remi André Reiertsen

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

Navn:
Remi A.Reiertsen

Alder:
21

Bosted:
Os utenfor Bergen

Favorittlag:
Aston Villa & Brann

Favorittspiller(e):
Maradona,Lee Hendrie, Vassell.

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Aston Villa - Liverpool

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Husker ikke!

Hva er den beste kampen du har sett?

Brasil-Frankrike (VM86) Det er i allefall en av de beste kampene jeg har
sett!

Hvor mye veier du?
ca 75kg

Hva er den beste kampen du har sett live?

Vet ikke!

Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Har ikke peiling

Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

5-6 stykker

Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Kanskje Barcelona!

Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Zidane

Hvilket lag har de fineste draktene?
Aston Villa, det var derfor jeg begynte å heie på de da jeg var liten.
Og deres drakter er også blitt kåret flere ganger til de fineste i england!

Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Ja!

Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Vet ikke!

Hvilke andre idretter interesserer deg?

Basketball!

Hvilke andre interesser har du?

Musikk,Data,Film

Hva slags musikk/litteratur liker du?

Seigmen!
U2!
Rage Against The Machine
Radiohead
Rammstein
Faith No More
The Bates
Kent
Suede
Red Hot Chilli Peppers
Og mange andre band!

Yrkestittel:

Student (DPH)

Ole A. Vik

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
Geir Olsen wrote:
>
> > Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
>
> Man U - Arsenal hvor en jævla krølltopp scorer Arsenal sitt vinnermål helt
> på slutten, husker ikke hva han het. Har nok fortrengt navnet.
>

Det kan vi ikke godta :-) Mannen het Alan Sunderland og scora 3-2-målet
på overtid i Fa-cupfinalen i 79.


Ole A. Vik


Daniel Lindseth

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
On 03 Dec 1999 17:34:50 +0100, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A.
Vaksdal) wrote:

>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Alle maa svare!

Dette var vel litt drøyt..........

>
>Navn: Daniel Lindseth
>
>Alder: 29
>
>Bosted: Skjetten
>
>Favorittlag: Tromsø, Liverpool
>
>Favorittspiller(e): Har ingen spesielle, men en jeg fortiden har sansen for, og da mener jeg fotball messig er Jan Derek Sørensen.... Men eller så kommer jeg ikke utenom Pele og Maradona
>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? Husker ikke sikkert men det var med det lokale laget Nordlys i Karasjok
>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? Første a-lags kampen jeg spilte som 16 åring i 3-div og scorte et mål......
>
>Hva er den beste kampen du har sett? Brasil-Italia 4-1 (i 1970 men så den selvfølgelig på video), vm kampen mellom Brasil-Frankrike i 1986...
>
>Hvor mye veier du? 80
>
>Hva er den beste kampen du har sett live? Tromsø-Enga i 89 tror jeg det var, tromsø vant 4-1 i den kampen ble scora noen helt fantastisk mål, langskudet fra Erik Pedersen og målet til Lars Bohinen hvor han dribbla av halve tromsø laget før han scorte..... utrolig opplevelse....
>
>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)? Tja tror det må bli ol stadion i Munchen
>
>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? Fortiden blir det ikke mer enn kanskje 20-30
>
>Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Lazio med Liverpool på andre, Rosenborg og Tromsø på tredje.... :)
>
>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Tja det va ikke enkelt......
>
>Hvilket lag har de fineste draktene? Liverpool og Tromsø
>
>Spiller du, eller har spillt, fotball selv? jepp.... måte gi meg pga lyskestrekk i begge lyskene med ca et års mellomrom...... men spiller fortsatt litt five a side
>
>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert? Dommernes/linjemennenes tolkning av ofside regelen....
>
>Hvilke andre idretter interesserer deg? Boksing, Hockey, Langrenn, Skiskyting, Alpint, Skøyter....
>
>Hvilke andre interesser har du? Turer ut i naturen, teater, org.arb
>
>Hva slags musikk/litteratur liker du? Stortsett det meste
>
>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)? Synes det var nok......
>
>
Daniel Lindseth

Ole A. Vik

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
"Kristian A. Vaksdal" wrote:
>
> Navn:
Ole A. Vik
> Alder:
21
> Bosted:
Trondheim, fra Moelv
> Favorittlag:
Arsenal, Vål'enga, Ham-kam, Preston NE
> Favorittspiller(e):
Adams, Keown, Dixon, Bould, Winterburn

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Må ha vært Tromsø-LSK 4-1 (cupfinale en gang på åttitallet ?)

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
Norge: Husker ikke, England: Arsenal-Liverpool (1-0 Mars 94, siste gang
Arsenal slo Liverpool)

> Hva er den beste kampen du har sett?
>
> Hvor mye veier du?
noenogåtti

> Hva er den beste kampen du har sett live?
Enga-Brann 3-0 i cupen 97 var jævli artig

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Highbury (Mulig Hillsborough eller Råsunda er større)

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Roy Keane
> Hvilket lag har de fineste draktene?
Mjøndalen ;-)

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
Jepp, har spilt for Moelven, spiller for Høgskølen i Sør-Trøndelag sitt
bedriftslag Teknikerne - Avga ikke poeng i år !!!!

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
Få dommerne til å godta mer, ingenting er som ei knallhard takling

> Hvilke andre idretter interesserer deg?
Hockey, hopp, alpint, formel 1, hillclimbing :-), tennis, det meste
unntatt håndball

> Hvilke andre interesser har du?
>
> Hva slags musikk/litteratur liker du?
M: Faith No More, Morphine, David Bowie, Tori Amos, Iggy Pop, Marilyn
Manson, Alice In Chains, Gluecifer, Turboneger....
L: Nick Hornby et naturlig valg - har lest alle bøkene hans

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
>


Ole A. Vik

Snorre Torriseng

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
Kristian A. Vaksdal <s8...@admiral.ii.uib.no> wrote in message
news:VAKSDAL-v...@admiral.ii.uib.no...

>
> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>
>
> Navn:
Snorre Tørriseng
> Alder:
34
> Bosted:
Trondheim
> Favorittlag:
RBK ! (Spurs - Juventus)
> Favorittspiller(e):
E. Hoftun, S. Iversen, Rivaldo, G. Batistuta, (+ flere som har lagt opp)

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Vest Tyskland - Nederland (VM74)

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
Kamp på høyt nivå: RBK - Lillestrøm (Seriefinale 1985)

> Hva er den beste kampen du har sett?
Følelsesmessig: AC Milan - RBK (CL)/ Brasil - Norge (VM) / Dortmund - RBK
(CL)
> Hvor mye veier du?
Mindre og mindre

> Hva er den beste kampen du har sett live?
RBK - Spartak Moskva (CL 2-4)/ RBK - Olympiakos (CL 5-1)/ RBK - Juventus (CL
1-1)

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Ullevaal

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
15-20

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
Barcelona eller Lazio

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Rivaldo

> Hvilket lag har de fineste draktene?
De nye (sorte) bortedraktene til RBK er stilige + Juventus' hjemmedrakter

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
Fra lilleputt til jeg ble 24

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
Fjern alle friidrettsbaner rundt fotballarenaer !!!!

> Hvilke andre idretter interesserer deg?
Formel 1 (Jeg er en ekte Tifosi)

> Hvilke andre interesser har du?
Altfor mange til å ramse opp her

> Hva slags musikk/litteratur liker du?
Bettans Jul / Margit Sandemo, nei nå ble jeg litt lei ...

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
Feitt nok ...

:^)
--
Snorre Torriseng
FORZA ROSENBORG!!!
Trondheim - Norway


paal naess

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
>Navn:
ja

>Alder:
37

>Bosted:
Oslo

>Favorittlag:
Arsenal
(Lyn er den eneste klubben jeg har vært medlem av, følger dem ikke akkurat i
vått og tørt, men jubler når de rykker opp og griner litt når de rykker ned)

>Favorittspiller(e):
Gordon Banks, Alan Ball, Martin Chivers, Liam Brady, Pat Jennings, Kevin
Keegan, Peter Marinello, Charlie George, Odd Iversen, Pål Jacobsen, Marius
Tresor, Pele, Joe Jordan, Erik Thorstvedt, Ralf Edstrøm, Jesper Olsen,
Preben Elkjær, Gerd Muller, Paul Breitner, Johan Cruyff, Kniksen, Jackie
Charlton, Jostein Flo, Alan Smith, Ian Wright, Niall Quinn, George Best,
Gary Lineker, Platini, Six, Amy Taylor :O), Tony Adams, Bob Wilson, Yngvar
Andersen, Billy Bremner, Gordon McQueen, Tom Jacobsen, Rune Ottesen, Svein
Grøndalen, Lato, Ray Kennedy, Mickey Thomas x 2, Egil Olsen, ....hva *er*
det egentlig i denne RedBull'en?... Stan Bowles, Francis Lee, David
Fairclough, Mike Channon,

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

ingen aning. men jeg husker da tippekampene begynte i 69, & VM i 70.

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Lyn-Frigg (eller var det Frigg-Lyn)

>Hva er den beste kampen du har sett?

Min venn Altzheimer slår til igjen. Men jeg innbiller meg at jeg husker at
det var ganske spennende å sitte på Hamresanden Camping og se
Vest-Tyskland - Nederland i 1974.

>Hvor mye veier du?
nok.

>Hva er den beste kampen du har sett live?

enellerannen landskamp.

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Wembley

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

ikke mange live / de aller fleste som tv-sendes på dekoderfrie kanaler+noen
til når jeg har husket å betale UPC.

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

takket være TV3-mafiaen får man jo omtrent bare se ManU og RBK, skulle
gjerne sett litt mer spansk/italiensk. Realistisk må jeg vel innse at det
ikke er Arsenal, men de er nok ikke langt unna. Chelsea's stall imponerer
på papiret.

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

På en god dag er det vel ikke _så_ mange som matcher Bergkamp. Zola og
Batistuta har sine øyeblikk, de også.

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Arsenal

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

nei

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

-effektiv spilletid NÅ!!
-ettellerannet må gjøres med offside-regelen, men den bør ikke fjernes.
-(dessuten vil jeg gjerne se (rødt) kort til spillere som ikke er på egen
banehalvdel innen 30-40 sekunder etter en scoring. hater overdrevne
målseremonier.) (oi, det var jo tre ønsker på en gang, det. det går jo
ikke...)

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

golf, hockey, baseball

>Hvilke andre interesser har du?

musikk, data, flyhistorie, slektsgransking

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

ikke akkurat "P4-musikk".

>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Hat-lag:
ManU får et nytt poeng hver gang tv3 viser dem, formildende omstendighet har
hittil vært nordmenn med suksess der, dette er snart ikke lenger tilfelle,
så...
Hat-spiller(e):
"Assassine" Gentile, LeSutrepaveSaux, D.Wise, Hartson, N. "Razor" Ruddock,

Junior

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
On Sat, 04 Dec 1999 02:05:27 GMT, "Rune Eresberg"
<rune...@sf.telia.no> wrote:
>>Hva er den beste kampen du har sett live?
>tja..... Ein av Sogndal-Brann 2-0 (88?)

Den der Knut Christiansen skrudde inn korner direkte?? På Sogndal
stadion?

Genial kamp


Cato.My...@himolde.no
Rimo

Ivar Musum

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
> Navn:

Ivar Musum

> Alder:

25

> Bosted:

Oslo

> Favorittlag:

Tromsø (og Brentford (litt))

> Favorittspiller(e):

Bummen (snufs)

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Ingen anelse.

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Husker jeg var på Steinkjer-kamp på Gulbergaunet på slutten av
70/begynnelsen av 80-tallet. TIL så jeg første gang høsten 84 på Valhall
stadion.

> Hva er den beste kampen du har sett?

Tja, vet ikke...

> Hvor mye veier du?

Øker hver helg (Guinness er vel noe sånt som den mest kaloririke drikken i
verden) og er vel oppe i noenogåtti nå.

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Husker ikke.

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Hva er kapasiteten på Bislett? Det må vel være den. Ellers var jeg forresten
til stede da det ble satt tilskuerrekord på Alfheim (det var vel i
kvartfinalen mot Rosenborg rundt 1990)

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Varierer veldig. Vet i alle fall at jeg kommer til å være tilstede ved
sesongåpninga i Norge når VIF nok en gang skal bankes av TIL. Mulig at jeg
tar en tur til England og ser noe før det. På TV ser jeg det meste jeg
kommer over, men er ikke på puben hver gang det vises noe på Canal +/Sky
Sports.

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Lazio kanskje?

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Ingen anelse.

> Hvilket lag har de fineste draktene?

TIL sine nye er i alle fall finere enn de gamle, men finest...?

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

La opp da jeg var på topp (11 år gammel som spiller på Skarp sitt andrelag.)
Gjorde et lite come-back som 17-åring for klasselaget mitt i
skoleturneringa. Endte som toppscorer for laget mitt med ETT mål.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Fotball er allerede den beste sporten. Ser ingen grunn til å endre noe
særlig. Skal ikke ha noe amerikanisert tull, eller gjøre hva som helst får å
få flest mulig mål. Det er mye større glede i å se ett fotballag som scorer
det eneste målet i kampen, enn å se et håndballag score 10 ganger. Noe av
gleden ved et fotballmål er at det er en sjelden opplevelse, og noe man
venter på i spenning. Ikke som visse andre sporter der man blir overrasket
hvis man ikke scorer på 70 % av angrepene.

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Mye rart

> Hvilke andre interesser har du?

Musikk, øl og whisky.

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Litteratur: John Irving, Irvine Welsh, Nick Hornby m.m.

Musikk: Mye rart, bl. a. Radiohead, Motorpsycho, Mark Lanegan, Tool, Jeff
Buckley, men egentlig er jeg åpen for all mulig slags musikk. Hadde nettop
en "sterk opplevelse" da jeg så og hørte Oslo Filharmoniske Orkester spille
Grieg i Carnegie Hall i New York.

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Tja, vet ikke jeg vel...

Ivar


KnetH

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>


> Navn:
Sir Kenneth Myrberg


> Alder:
19 år (født. 04.06.1980) jeg er heldigvis ikke født på 70-tallet.

> Bosted:
Tromsø, nærmere bestemt Kroken!

> Favorittlag:
Liverpool, Tromsø og dem som vinner.

> Favorittspiller(e):

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

De røde mot de hvite.

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Kåfjord mot Oksfjord

> Hva er den beste kampen du har sett?

?

> Hvor mye veier du?
65 kg

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Tromsø - Chelsea Live at Alfheim

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Alfheim Stadion, de hadde 56462 TIL-skuere en kamp.

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

10 +/-2, / totalt ca 60-70

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona, de har iallefall potensialet.

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo

> Hvilket lag har de fineste draktene?

Autralias damelandslaglag

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

nei, no, nein.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Endre Manchester United til et Malaysisk lag

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Football, soccer, fussball, futeball, kunstløp på skøyter for kvinner,
vinteridrett, bandy. Og der det er finedamer.

> Hvilke andre interesser har du?

fotball, damer, musikk, data, fotball og damer

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Jeg liker sånn bra musikk som f.eks Oasis, Bad Religion, Rammstein o.s.v..
Sånn litteratur liker jeg Donald Duck, Tommy & Tigern o.s.v.

Sir Kenneth Myrberg

Chris Erik Haugli

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
Kai Charoen Bardal <cha...@online.no> writes:

> > Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
> >
>

> Har hørt at Chris Erik er jævlig god.

Takker!

Hmmm... Ikke hver dag man noen kaller meg verdens beste....
Når jeg tenker meg om har det vel aldri skjedd før!

Jeg kunne vel her kommet med en lang takketale, og sånnt, men nøyer
meg med å si:

Takk mor og far, for all støtte!

chriseh
--
...og forøvrig mener jeg at HiST/idb burde hatt en egen linux-labb!!

Chris Erik Haugli

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
vega...@stud.cs.uit.no (Vegard Villmones) writes:

> Dæven! Har de virkelig slått Mosjøen? Amazing.

Bent Inge utvist etter 10 min. Per Joar Hansen scoret selvmål. Over
400 på tribunen!! Korgen måtte vinne for ikke å rykke ned. Korgen
vant, men Mo tapte (like sensasjonelt) mot Sørfold, og Korgen måtte
ned.

Men for en kamp!

KnetH

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

> >Alder:
> >
> Ehh... <telle på fingrane> ... 27!

Hvor mange fingre har du egentlig?? kanskje du også brukte noen tær?


Sir Kenneth Myrberg

Ivar Musum

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
Nils Georg Skutle <nil...@stud.idb.hist.no> wrote in message
news:38480986...@stud.idb.hist.no...
> Navn: Nils Georg Skutle
>
> Alder: 20
>
> Bosted: Trondheim (nesten i hvertfall)
>
> Favorittlag: Rosenborg og Lincoln City

Ikke at det er min bisniss, men du er vel ikke i slekt med en annen Skutle
som også liker RBK?

Ivar

RUNE HAGEN

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

Kristian A. Vaksdal <s8...@admiral.ii.uib.no> skrev i
meldingsnyheter:VAKSDAL-v...@admiral.ii.uib.no...

>
> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>
>
> Navn:Rune Hagen
>
> Alder:24
>
> Bosted:Jevnaker
>
> Favorittlag:Man U og Norge
>
> Favorittspiller(e):Zidane


>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

> Man U - C.Palace i 1983?


> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

> Jevnaker if - Norwich


> Hva er den beste kampen du har sett?

> Argentina - Romania VM 94
> Hvor mye veier du?
> no comment


> Hva er den beste kampen du har sett live?

> Man U - Juventus 97 3 - 2 (Champions league)


> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

> Old Trafford


> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

> ca 15-20
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
> Man Utd


> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

> Rivaldo
> Hvilket lag har de fineste draktene?

> Man U


> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

> spilt til jeg var 15


> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

> innført rødt kort for forsøk på å filme seg til straffe


> Hvilke andre idretter interesserer deg?

> ingen


> Hvilke andre interesser har du?

> Musikk


> Hva slags musikk/litteratur liker du?

> J.Garbarek, John Williams, Pearl Jam, B.Adams, Mozart, Sibelius, Chopin


> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

> Hvordan er du til å tippe odds?
- Veldig flink
>
>
>
> .:Rune H

Fredrik Heggelund

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
KnetH wrote:
>
> > Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
> Alfheim Stadion, de hadde 56462 TIL-skuere en kamp.

Hø? 11.000 og noe er vel det meste som har vært der!?

Fredrik
-var der

Einar Sivertsen

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to

Kristian A. Vaksdal skrev i meldingen ...

>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Alle maa svare!
>
>
>Navn:
Einar Sivertsen
>
>Alder:
snart 15 (blir 16 om ca. 40 dager....)
>
>Bosted:
Hitra, øy i Sør-Trøndelag, ca. 120 km. fra Tr. heim
>
>Favorittlag:
Rosenborg og Man Utd
>
>Favorittspiller(e):
Bent Skammelsrud, André Bergdølmo, Erik Hoftun.

>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Hmm....kan være Man Utd - Man City for ca. 7-8 år siden...(??)

>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
RBK-Kongsvinger på Lerkendal i '92?

>
>Hva er den beste kampen du har sett?
RBK-Dortmund
>
>Hvor mye veier du?
69 kg.

>
>Hva er den beste kampen du har sett live?
Hmm....RBK-LSK i en cupkamp en gang....

>
>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Lerkendal.

>
>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
Med lokale lag (også som spiller): 20-30
"Storlag": ca. 5

>
>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
Barcelona

>
>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Rivaldo
>
>Hvilket lag har de fineste draktene?
Hmm...vet ikke!

>
>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
Ja, spiller selv.

>
>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
Hmm...ikke sikker...

>
>Hvilke andre idretter interesserer deg?
Nesten alle...ikke turn, kunstløp osv...

>
>Hvilke andre interesser har du?
Musikk, data...

>
>Hva slags musikk/litteratur liker du?
...variert...liker nestn alt, bortsett fra opera og svensktopp.......

>
>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
Nei...

Einar the Yz'


Håvard Moe

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
On Sat, 4 Dec 1999 18:52:22 +0100, "KnetH" <myr...@penis.com> wrote:

>
>
>> >Alder:
>> >
>> Ehh... <telle på fingrane> ... 27!
>
>Hvor mange fingre har du egentlig?? kanskje du også brukte noen tær?

Eg huska eg var over 20, da veittu... :-)

Geir Hongrø

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
Einar Sivertsen wrote:

> snart 15 (blir 16 om ca. 40 dager....)

Skjønte ikke helt logikken her, jeg. :-)

--

Geir Hongrø

Visit my pop page:
http://home.sol.no/knhongro/Geir/pop/Pop.htm

Einar Sivertsen

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to

Geir Hongrø skrev i meldingen <38498826...@online.no>...

>Einar Sivertsen wrote:
>
>> snart 15 (blir 16 om ca. 40 dager....)
>
>Skjønte ikke helt logikken her, jeg. :-)


Ooops.....sorry, skrivefeil...(mente snart 16)

...Einar, the Yz'


Sather

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to

>Navn:

Jørgen Sæther

>Alder:
23


>Bosted:
Trondheim


>Favorittlag:

AC Milan, Barcelona, kanskje Rosenborg??

>Favorittspiller(e):

Rivaldo

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Aner ikke...

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Rosenborg-Tromsø/eller Lillestrøm i en eller anne semifinale på Lerkendal på
slutten av 80-tallet


>Hva er den beste kampen du har sett?

Kanskje en av årets CL-kamper med Rosenborg...

>Hvor mye veier du?
84

>Hva er den beste kampen du har sett live?

Ingen er best, kanskje Rosenborg mot et-eller-annet 16.mai 95? Den var
sikkert dritbra, men som Russ og på den tiden selverklært fotballhater var
det lite aktuelt å følge veldig godt med. Rosenborg vant vel.....


>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Kjørte tog forbi Amsterdam Stadion. Den er DIGER! Lerkendal, er den største
jeg har vørt inne på :-)

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

to-tre

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Lazio

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo - INGEN i nærheten

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Barca?

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Spilte til sjuende eller åttende, kom ikke med på førstelaget til Byåsen, å
begynte med basket, en MYE mer interessant sport som jeg oxo ble bedre i :-)

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Damefotball, til å bli noe interessant

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Basketball, terrengsykkel, stort sett det meste annet til en viss grad.

>Hvilke andre interesser har du?

Data, jobb.....sykkel som "ikke sport", sex....masse annet


>Hva slags musikk/litteratur liker du?

Dream Theater, Public Enemy, masse rap + masse annet


>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Hvem vinner Robinson?

Tom Christensen

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
> Navn:

Tom Christensen
>
> Alder:

32

>
> Bosted:

Gjøvik

>
> Favorittlag:

Rbk, Liverpool.

> Favorittspiller(e):

Daglish, Ian Rush, Toshack, Brattbakk.

> Hva er den beste kampen du har sett?

Liverpool - Juventus 7-0 europa cup finale 1978.

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Fiorentina

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Gabriel Batistuta

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Endret offside regelen.

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Ishockey, Formel 1.

--
Icq # 10197382 - Http://members.xoom.com/tango_dec/

Kenneth Myrberg

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
> > > Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
> > Alfheim Stadion, de hadde 56462 TIL-skuere en kamp.
>
> Hø? 11.000 og noe er vel det meste som har vært der!?


Ok, da tok jeg visst leif igjen da :-)


Sir Kenneth Myrberg

Heine Polden

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
> Navn:

Heine Polden

> Alder:

27

> Bosted:

Möhlenpris

> Favorittlag:

Brann, Tottenham

> Favorittspiller(e):

Rivaldo, Svante Samuelsson

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Brann - Mjøndalen i cupen 1982

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Ditto

> Hva er den beste kampen du har sett?

Nederland - Brasil, 2 - 3, VM 1994.

> Hvor mye veier du?

95

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Brann - LSK, 4 - 1, Semifinale i cupen 1995

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Goodison Park (det er vel større enn White Hart Lane ?)

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Ca. 60.

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo

> Hvilket lag har de fineste draktene?

Barcelona

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Spiller spiss (på benken, stort sett) for KFUM-kameratene Bergen i 7.
divisjon.

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Hindre uverdige knefall for kapitalen (Eks. Reebok Stadium)

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Skiidrett er greit, men fotball overtar mer og mer plass oppe i hodet
mitt...

> Hvilke andre interesser har du?

Musikk, Mat (j.f. vekten...), etc...

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: R.E.M., Smashing Pumpkins, The Cardigans, Teenage
Fanclub, Radiohead, etc...
Litteratur: Hmm...har ikkje tatt meg tid til skjønnlitteratur på flere
år...av andre ting liker eg Larson, Dilbert og Dag Solstad
sine avdelinger i VM-bøkene.

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Du burde ha spurt hvor bredt eg har hoppet !


Heine

Sindre Brandsæter

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
>
> Navn: Sindre
>
> Alder: 22
>
> Bosted: Kongsberg(studerer i Trondheim)
>
> Favorittlag: Sampdoria, Spurs, LSK
>
> Favorittspiller(e): Rivaldo, Rui Costa, Ginola, Batistuta
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? Jeg husker iallefall cupfinaletapet mot TIL i 85?

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
>
> Hva er den beste kampen du har sett?

TV: Barcellona - Manu(faktisk) 3:3 i fjor
>
> Hvor mye veier du? 88

>
> Hva er den beste kampen du har sett live?
> Sampdoria - Milan 2:0 1991

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
>

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
8/80


>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

> Lazio

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
> Rivaldo

> Hvilket lag har de fineste draktene?

> Sampdoria, Lazio

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

> Mer eller mindre, spilte for Skrim i 4 divisjon!!

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

> Dårlige dommere

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

> Golf

> Hvilke andre interesser har du?

> Golf, ski, aksjer

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

> REM, Shania Twain

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

--
Sindre

"Det heter ikke flaks, men dyktighet.
Det heter ikke udyktighet, men uflaks"

Thomas Grønbech

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
Rune Eresberg wrote:

> Kva gjer du når det er tomt for dasspapir og du merkar det litt for seint?

Dette er et interessant spørsmål!

Thomas
nysgjerrig

Brandy

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to

Morten Hjellegjerde <fakt...@online.no> wrote in message
news:tNX14.2258$8Z4....@news1.online.no...

> Kristian A. Vaksdal skrev i meldingen ...
> >
> >Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> >saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
> >
> >Navn:
>
>
> Morten Hjellegjerde
>
> >Alder:
>
>
> 22
>
> >Bosted:
>
>
> Oslo
>
> >Favorittlag:
>
>
> Liverpool, Molde og Nederland foruten Norge selvfølgelig.
>
> >Favorittspiller(e):
>
>
> Davids, Redknapp og Rivaldo.

>
> >Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
>
>
> Tippekamp med Liverpool i 1984, husker ikke hvem de møtte.

>
> >Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
>
>
> Du mener utenom kamper der man så to lag febrilsk prøver å unngå nedrykk
til
> 5. divisjon? Da må det være en seriekamp mellom Molde og Lillestrøm i
> slutten av 80-tallet.

>
> >Hva er den beste kampen du har sett?
>
>
> Frankrike - Brasil 1-1 i VM 1986 er den aller beste. Liverpool - Newcastle
> vol.1 som endte 4-3 var også utrolig bra.
>
> >Hvor mye veier du?
>
>
> 72

>
> >Hva er den beste kampen du har sett live?
>
>
> Norge - Brasil 4-2 på Ullevaal.

>
> >Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
>
>
> Blir vel Utpon Park hvor det var rundt 26000, snart blir det vel Ullevaal.

>
> >Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
>
>
> Mindre nå enn før ettersom jeg ikke bor særlig nært Molde lenger, rundt
> 13-14 kamper i året, samtlige landskamper pluss noen Vålerenga kamper.

>
> >Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
>
>
> Lazio
>
> >Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
>
>
> Rivaldo
>
> >Hvilket lag har de fineste draktene?
>
>
> Liverpool selvfølgelig

>
> >Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
>
>
> Har spilt fotball, la opp karrieren er ung alder for å satse på håndball,
> håndballklubben gikk konkurs ett år etter.
>

Det var vel ikke det lureste du har gjort? hehe :)

--
Brandy
Same shit, new (w)rapping

Daniel Nygaard

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
> Navn:
Daniel Nygård

> Alder:
20

> Bosted:
Tromsø

> Favorittlag:
Tromsø, Aston Villa, (Wolwes)

> Favorittspiller(e):
Zidane, Trygvi Gudmundson og Roberto Baggio!


> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Husker ikke det er så lenge siden!


> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
Husker fremdeles ikke...

> Hva er den beste kampen du har sett?

TIL-Odd var angrepsfotball på av høykvalitet!!!!!

> Hvor mye veier du?
75



> Hva er den beste kampen du har sett live?

Det blir vel fremdeles TIL-Odd



> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Ullevål (Norge-Liverpool)

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

15/?

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
Lazio

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Den er vanskeli men Zidane er en av de bedre!



> Hvilket lag har de fineste draktene?

Aston Villa!!!!!!! hehe det var derfor jeg begynte å like dem!!!
Man utd var først mitt favoritt lag, men så vant dem så mye. Så
syntes jeg Aston Villa hadde fine drakter og de lå på andre plass.
Så da var det fritt fram! Kan ikke akkurat si meg enig nå at de
har fine drakter... :)



> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Jeg har spilt fotball!



> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Da vil jeg helt klart fikset ett lønstak for for fotballspillere. Som
alle klubbene kan matche i Norge!!!



> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Basket! Synes faktisk basket er mye morsommere enn fotball!
Der skjer det noe hele tiden! Så alle som er i tromsø
bør gå å se på TBBK spille! Det er verd 50-lappen!!! Belive me!

> Hvilke andre interesser har du?

Musikk og damerererererere



> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Av musikk hører jeg på listepop

Daniel

SeW

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to

"Kristian A. Vaksdal" wrote:

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>

> Alle maa svare!
>
> Navn:

Svein Erik Wahl ...SeW :) liten 'e' siden få bruker mellomnavnet.

>
> Alder:

32

>
> Bosted:

Trondheim

>
> Favorittlag:

Rosenborg og Leeds

>
> Favorittspiller(e):

Maradona

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Hmm. Sikkert noe fra VM i 74. Men husker spesiellt e-cupfinalen mellom Bayern
og Leeds i 75. Føltes urettferdig at Leeds tapte.

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Litt usikker. Muligens RBK mot Mjøndalen på Lerkendal i 78...79...80...

>
> Hva er den beste kampen du har sett?

VM 86 Frankrike - Brasil

>
> Hvor mye veier du?

Eh..(Pokker om jeg gidder å sjekke badevekten nå) 76-77 kg skulle jeg tro.

>
> Hva er den beste kampen du har sett live?

Kanskje CL kampen RBK - Milan. Kjipt resultat. Men ble imponert over Milan

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Lerkendal

>
> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

2-3 stk. (i grunn for lite)

>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Hadde kanskje svart Lazio for 10 dager siden. Dog etter 1-4 tapet for Roma er
jeg ikke sikker. Kanskje Man Utd eller de italienske topplagene. Barcelona
fx, synes jeg er oppskrytt.

>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Tja. Zidane og Rivaldo kanskje

>
> Hvilket lag har de fineste draktene?

I dont care :)

>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Spilte frem til juniorklassen. Nå bedriftsfotball.

>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Pass

>
> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Hmmmm....Sykling (spes Tour de France) alpint, langrenn, hopp, friidrett,
tennis. (mer interessert i det før)

>
> Hvilke andre interesser har du?

Data, Musikk, litteratur, parties! :)

>
> Hva slags musikk/litteratur liker du?

I "gamle dager" hardrock. Aldri hatt hockeysveis da, hehe. Svak for Marillion
(80 tallet) og Rush (70 tallet) Og AC/DC med Bon Scott. Nå til dags hører
jeg mye rart. Men har ikke sansen for techno og rap.
Angående litteratur har jeg lest endel av Ambjørnsen, Guillou og Follett
pluss mange flere. Orker ikke tenke gjennom. Men leser nok mest krim.

>
> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Hmmmm. Det må være hva i helv.....holdt Real Betis på med i dag?
Kjempehjemmelag som roter bort en 2-1 ledelse til 2-5 mot svake Espanyol. Den
svei på oddsen!
Real Madrid ble ydmyket i går. Desverre i grunn. Etter en sånn smell pleier
det å bli skjerpings i neste kamp......


SeW

Morten Hjellegjerde

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
Brandy skrev i meldingen

>> Har spilt fotball, la opp karrieren er ung alder for å satse på håndball,
>> håndballklubben gikk konkurs ett år etter.
>
>Det var vel ikke det lureste du har gjort? hehe :)


Shit happens vet du, håndballkarrieren ble noget kortere enn jeg regnet med.

Morten
ICQ: 21890466

"Nostalgia is okay but not what it used to be."

Per Steinar

unread,
Dec 5, 1999, 3:00:00 AM12/5/99
to
GUTTA, jeg er tilbake.
Har skifta, og blir nok ikke like aktiv som før'
Er nå blitt journalist på heltid, i en liten lokalavis i Vestfold, Øyene,
heter den.
Har ansvaret for sporten, men skriver om alt!

Så her kommer mine svar da

Navn:
Per Steinar Markussen

Alder:
34 - eldst?

Bosted:
Tjøme

Favorittlag:
Liverpool og Tromsø - og jeg kommer til å følge Helsingborg

Favorittspiller(e):
Bummen, Rune Lange, Michael Owen + all time: Bruce Gobbelaar

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Tippekamper på tidlig 70-tall, men e-cupen 77 mot Gladbach husker jeg som
første "memorerte "

Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Massevis av 4-7 div hjemme. Men første "storkamp": Mjølner mot Lyn ca 79. Og
BOIF mot Norwich ca samme tid.

Hva er den beste kampen du har sett?

Massevis, men Liverpool mot Everton i cupfinalen 86 /87 var glimende også
alle VM kampene med Gleditch i ekstase

Hvor mye veier du?
9 kilo mindre enn for fem uker siden: 89!

Hva er den beste kampen du har sett live?

TIL - LSK i cupfinalen 86, Norge Brasil på Ullevål 97,

Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Stamford Bridge

Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

Live 50 (jobb) TV ca 30-50 (blir for mye.......)

Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Brasil

Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Deler mellom Rivaldo og Michael Owen

Hvilket lag har de fineste draktene?

Celtic.

Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Ja, opp til nåværende 2. div. Nå i 6. med Tjøme

Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Absolutt intet . Behold en dommer!!!

Hvilke andre idretter interesserer deg?

Absolutt alle. Har spilt volleyball i første div. Følger sykkel og langrenn
tett nå, vi har i avisens område to utøvere i verdenstoppen. (Vet du hvem)

Hvilke andre interesser har du?

Musikk og familie

Hva slags musikk/litteratur liker du?

Hører på alt. Kjøper mye jazz. Spiller gittar.

Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

La oss journalister ha eneretten på slike dumme spørsmål!

Per Steinar
- på ære og samvittighet


Rune Eresberg

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Per Steinar skrev i meldingen <69A24.2656$I96.1...@juliett.dax.net>...

> Hvilke andre idretter interesserer deg?
>Absolutt alle. Har spilt volleyball i første div. Følger sykkel og langrenn
>tett nå, vi har i avisens område to utøvere i verdenstoppen. (Vet du hvem)


Espen Bjervig og Anders Aukland ?

--
I am Rune Eresberg - your - your new hero, your
party host and most importantly the most charismatic
poster to ever enter your computers via a newsgroup!
And for those of you who DO know me, well, all hail
the Ayatollah of Rock and Rollah!
http://home.stud.hisf.no/runeer/index.htm

Kenneth Myrberg

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
> > Favorittlag:
> Tromsø, Aston Villa, (Wolwes)

Det er bra du har Wolves i parantes, fordi du har skrevet Wolves leif.


> > Hvilke andre idretter interesserer deg?

> Basket! Synes faktisk basket er mye morsommere enn fotball!
> Der skjer det noe hele tiden! Så alle som er i tromsø
> bør gå å se på TBBK spille! Det er verd 50-lappen!!! Belive me!

Hvor spiller de hjemmekampene sine?? Jeg hørte engang at de nesten måtte
spille i Krokenhallen, men jeg ble skuffet når de ikke gjorde det.

Ivar Katmo

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Kan svare jeg også da....
>
>
> Navn:
Ivar Katmo
>
> Alder:
25
>
> Bosted:
Trondheim
>
> Favorittlag:
RBK
>
> Favorittspiller(e):
Bergdølmo kanskje, Sørensen

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Liverpoll - Tottenham

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
16.mai kamp 1985....RBK-husker faktisk ikke hvem de spilte mot, det jeg
husker var at det var alt for mye folk og at noen klatra opp i lysmasta.

>
> Hva er den beste kampen du har sett?

BayernM - RBK
>
> Hvor mye veier du?
77?


>
> Hva er den beste kampen du har sett live?

IFK-RBK kanskje....


>
> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Nya Ullevi, (Upton Park?), Lerkendal


>
> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

10-13


>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

RBK *hehe*


>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Carew? *hehe*


>
> Hvilket lag har de fineste draktene?

Ikke Mjøndalen ihvertfall


>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Nei...ikke så mye :-(


>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

TV-dømming av offside regelen


>
> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Alpint, friidrett (litt ihvertfall)


>
> Hvilke andre interesser har du?

Nja


>
> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Alt mulig


>
> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Vet ikke og jeg ville svart vet ikke.

Ivar

Hans-Kristian Rognstad

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
On Mon, 6 Dec 1999 12:12:09 +0100, "Ivar Katmo" <iva...@hotmail.com>
wrote:

>>
>> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
>16.mai kamp 1985....RBK-husker faktisk ikke hvem de spilte mot, det jeg
>husker var at det var alt for mye folk og at noen klatra opp i lysmasta.
>

Kampen gikk mot Bryne (RBK vant 2-0, tror jeg), og det var noen av
mine beste kompiser som satt i masta. Dommeren stoppet kampen,
speakeren ba dem pelle seg ned derfra og 25.000 tilskuere peip mot
dem. De har aldri vært høyere oppe, bokstavelig talt :-)

Karl Morten Dahl

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
On 3 Dec 1999, Kristian A. Vaksdal wrote:
>
> Navn:
Karl Morten Dahl

>
> Alder:
25
>
> Bosted:
Trondheim
>
> Favorittlag:
Strindheim, Rosenborg, West Ham
>
> Favorittspiller(e):
Det blir for dumt
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Usikkert

>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
1985, RBK-LSK 1-0

>
> Hva er den beste kampen du har sett?
Usikkert
>
> Hvor mye veier du?
80

>
> Hva er den beste kampen du har sett live?
RBK-Real Madrid på Lerkendal for et par år siden

>
> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Ullevaal/Lerkendal ikke vet jeg.

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

8/30


>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona


>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Umulig å ha noen formening om.


>
> Hvilket lag har de fineste draktene?

AC Milan


>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Ja


>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Slå ned strengere på bevisst nedklipping.


>
> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Alpint.

> Hvilke andre interesser har du?

Musikk.


>
> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Guided By Voices, Motorpsycho, Yo La Tengo, Built To Spill,
Dipsomaniacs - Erlend Loe mm


>
> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Ser du på Robinson?

Hoho

Karl M.

--

You in form of bear (?) swallowing man. Ceremonial
wine vessel; bronze, height 12 7/8". China. Shang
dynasty.

Karl-Aksel

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Kristian A. Vaksdal skrev i meldingen ...
:
:Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og

:saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
:
:Alle maa svare!
:
:
:Navn:
Karl-Aksel Skjæringrud:

:Alder:
26

:Bosted:
Oslo


:Favorittlag:
Everton og Rosenborg

:Favorittspiller(e):
Duncan Ferguson og Javier Saviola

:Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Wolves-Liverpool husker ikke når

:Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
Vålerenga-RBK 2-3 husker ikke når

:Hva er den beste kampen du har sett?
Norge-Brasil på ullevål

:Hvor mye veier du?
85

:Hva er den beste kampen du har sett live?
Norge-Brasil

:Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Ullevål

:Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
2

:Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
Lazio

:Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Batistuta

:Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
Nei

--
Karl-Aksel Skjæringrud

Tor Ove Gabrielsen

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
[Kristian A. Vaksdal]

>Navn:
Tor Ove Gabrielsen

>Alder:
35

>Bosted:
Asker

>Favorittlag:
Rosenborg / Arsenal

>Favorittspiller(e):
Sørensen, Hoftun, Adams, Overmars, Henry, Kanu

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

Sikkert en tippekamp mellom f.eks. Wolverhampton og Derby

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Tror det var Eid - Tornado

>Hva er den beste kampen du har sett?

Arsenal - Man Utd 3-2 i FA-cupfinalen 1979

>Hvor mye veier du?
0,46 kg pr cm

>Hva er den beste kampen du har sett live?

Rosenborg - Lillestrøm i seriefinale i 1985

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Highbury

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

1-2/30-35

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barca

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Rivaldo

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Utleira / Wolverhampton / Nederland
(Syns det er litt kult med oransje)

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Organisert fotball slutta jeg med på lilleputtnivå
Løkkefotball har jeg spilt i ca 30 år

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Flytta offsidegrensa nærmere 16-meteren

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Friidrett, vintersport

>Hvilke andre interesser har du?

Familie, telemark/snowboard, hytta, huset, hagen

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: Oasis, Suede, Smashing Pumpkins, Pearl Jam, Stevie Ray
Vaughan, Doors, 70-talls-Bowie, 70-talls-Queen, Cranberries,
80-talls-U2, Black Crowes, DumDum Boys, etc

Litteratur: Tom Wolfe, Ingvar Ambjønsen, Douglas Adams, etc

>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Meningen med livet?
42

--
tor ove gabrielsen

Thomas Grønbech

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Tor Ove Gabrielsen wrote:

> Meningen med livet?
> 42

Åssen i huleste fant du frem til spørsmålet?

Thomas

Vegard Villmones

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to

Svaret er jo 42, men hva var spm? Det er det ingen som vet nei! Men spm
var 6*7 !

--
VHV

"The perfect human being is all human beings
put together, it is a collective, it is all of
us together that make perfection."
--Socrates--

Tor Ove Gabrielsen

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
[Vegard Villmones]
>[Thomas Grønbech]
>>
>> [Tor Ove Gabrielsen]

>>
>> > Meningen med livet?
>> > 42
>>
>> Åssen i huleste fant du frem til spørsmålet?
>
>Svaret er jo 42, men hva var spm? Det er det ingen som vet nei! Men spm
>var 6*7 !

Hm. Er noe usikker på om dere skjønte det, da smiley'ene mangler...
Men tvilen kommer dere tilgode, begge to :-)

--
tor ove gabrielsen

wrekked

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
> Alle maa svare!
Ok, da..

> Navn: Ole R. Hammervold
(alias wrekked)

> Alder: 31
> Bosted: Oslo

> Favorittlag:
Manchester United Football Club har vært min favoritt over 20 år.
Rosenborg Ballklubb litt over 10.

> Favorittspiller(e):
Ryan Giggs

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

en eller annen tippekamp

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Steinkjer på Gulbergaunet Stadion.

> Hva er den beste kampen du har sett?

Førsteomgangen mellom Leeds og Blackburn for et par år
siden er det vanskelig å matche, men favorittkampen er den
hvor Giggs tok med seg ballen fra egen banehalvdel og scora
mot Arsenal. Den kampen hadde 'alt'.

> Hvor mye veier du?
Mellom 72 og 74 kg.

> Hva er den beste kampen du har sett live?

Manchester United - Tottenham

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Old Trafford

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

et par/10 mnd * 4 uker * 2 kamper skulle bli ca 80?!

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

MUFC

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

David Beckham

> Hvilket lag har de fineste draktene?

Lazio

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Bedriftsfotball

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

Bryr jeg meg ikke om

> Hvilke andre idretter interesserer deg?

Formel-1 er utrolig heftig.

> Hvilke andre interesser har du?

Kunst/Gitar/Biljard/Reising/Data

> Hva slags musikk/litteratur liker du?

Det meste faktisk, men helst populistisk alternativ musikk.
(Lo-Fidelity Allstars, underworld, Oasis, Pavement m.fl. og alt
av geniet Perry Farrel)
Erlend Loe er kul.

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Ingen behov for fler

Clas Rye

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to

Kristian A. Vaksdal skrev i meldingen ...
>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Alle maa svare!
>
>
>Navn: Clas Rye
>
>Alder: 17
>
>Bosted: Bergen
>
>Favorittlag: Brann, Newcastle
>
>Favorittspiller(e): Per Ove Ludvigsen, Alan Shearer

>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Brann-Viking 198?

>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
Det tror jeg må ha vært en eller annen Liverpoolkamp

>Hva er den beste kampen du har sett?

Brann-Lillestrøm 4-1 semifinalen i cupen 95.

>Hvor mye veier du?
HMMM.... Desverre for mye. 85 kg.

>Hva er den beste kampen du har sett live?

Norge-Brasil 2-1 i VM98. Tror jeg.

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Ullevaal.

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

40-60


>
>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Lazio

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

Zidane under tvil

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Synes faktisk Norwich City har ganske kule drakter

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Jeg spilte i Løv-Ham, en klubb som nå ligger i 2 divisjon

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

De norske utfluktene til utlande

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Basket, langrenn, friidrett.

>Hvilke andre interesser har du?

Musikk, data, skolelekser :-)

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

Liker hiphop/rap som Petter, Ken, Cypress Hill, osv.

Liker å lese Donald Duck

>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

Hva slags karakter jeg får på norskprøven????
kanskje 3,2 eller 1

>
>
>.:Kristian:.
>--
>email: s844 at ii.uib.no | +
> + --+-- + +
> + + | I don't want to be judged
> + I would sooner be just blindly loved

Nils Solum

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
> Navn:
Nils Henrik Solum
> Alder:
32
> Bosted:
Oslo
> Favorittlag:
Vål'enga, Ipswich og Athletic Bilbao
> Favorittspiller(e):
Liker mange; Julen Guerrero

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
Tyskland-Nederland VM-finalen i 1974

> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
Skeid-Viking Cupfinalen 1974

> Hva er den beste kampen du har sett?
Nederland-Sovjet i EM-finalen 1988
> Hvor mye veier du?
Ingen kommentar (Ikke så mye, da omtrent som Poppe)

> Hva er den beste kampen du har sett live?
Svært subjektivt; cupfinalen 1997 VIF-Godset 4-2

> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
Størst: Wembley; Best: Stade Velodrome (Norge - Brasil i VM :o)), San Mames
i Bilbao

> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
15-20/120

> Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
I dag: ??, For et halvt år siden Man Utd (Dessverre)

> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
Batistuta, kanskje

> Hvilket lag har de fineste draktene?
Vål'enga

> Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
Ja

> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
Elektonisk overvåking av offside

> Hvilke andre idretter interesserer deg?
Ishockey

> Hvilke andre interesser har du?
Familie, jobb, data, litteratur

> Hva slags musikk/litteratur liker du?
Bøker: Sci-fi, humor, fag

> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
nok er nok :o)

Morten Hjellegjerde

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Clas Rye skrev i meldingen ...

>>Hva er den beste kampen du har sett live?
>

>Norge-Brasil 2-1 i VM98. Tror jeg.
>

>>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

>Ullevaal.


Er det ikke noe som skurrer her, du har sett Norge-Brasil i Marseille live,
men Ullevaal er den største stadion du har vært på?


>>Hvilke andre interesser har du?
>

>skolelekser :-)


Heldiggris, hadde jeg bare hatt et snev av interesse i å studere.

Per Steinar

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to

Rune Eresberg <rune...@sf.telia.no> skrev i
meldingsnyheter:PBE24.1154$Sfm.18...@news.telia.no...

> Per Steinar skrev i meldingen <69A24.2656$I96.1...@juliett.dax.net>...
>
> > Hvilke andre idretter interesserer deg?
> >Absolutt alle. Har spilt volleyball i første div. Følger sykkel og
langrenn
> >tett nå, vi har i avisens område to utøvere i verdenstoppen. (Vet du
hvem)
>
>
> Espen Bjervig og Anders Aukland ?

Espen er rett, den andre driver sykkel

per steinar-

Daniel Nygaard

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Kenneth Myrberg wrote:

> > > Hvilke andre idretter interesserer deg?

> > Basket! Synes faktisk basket er mye morsommere enn fotball!
> > Der skjer det noe hele tiden! Så alle som er i tromsø
> > bør gå å se på TBBK spille! Det er verd 50-lappen!!! Belive me!
>
> Hvor spiller de hjemmekampene sine?? Jeg hørte engang at de nesten måtte
> spille i Krokenhallen, men jeg ble skuffet når de ikke gjorde det.

De spiller kampene sine i Tromsøhallen. Kampen på søndag var helt rå.

Daniel

Kai Charoen Bardal

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to

Thomas Grønbech skrev:

> Tor Ove Gabrielsen wrote:
>
> > Meningen med livet?
> > 42
>
> Åssen i huleste fant du frem til spørsmålet?
>

Det der er kopiert fra en bok av Douglas Adams jeg ikke har lest.

Kai

Thomas Grønbech

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Kai Charoen Bardal wrote:

> Det der er kopiert fra en bok av Douglas Adams jeg ikke har lest.

Det er HELT KORREKT!

Thomas
undrende på spørsmålet

Vegard Villmones

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Kai Charoen Bardal wrote:
>
> Thomas Grønbech skrev:
>
> > Tor Ove Gabrielsen wrote:
> >
> > > Meningen med livet?
> > > 42
> >
> > Åssen i huleste fant du frem til spørsmålet?
> >
>
> Det der er kopiert fra en bok av Douglas Adams jeg ikke har lest.

The Ultimate answer.

Ivar Musum

unread,
Dec 6, 1999, 3:00:00 AM12/6/99
to
Ole A. Vik <ol...@sensewave.com> wrote in message
news:3849210E...@sensewave.com...
> > Favorittlag:
> Arsenal, Vål'enga, Ham-kam, Preston NE

Kjekt med noen flere som følger fotball litt nede i divisjonene i England.
Har fulgt litt med på PNE jeg også helt siden en komis av meg fikk tilbud om
å bli læregutt der på slutten av 80-tallet. Det har gått litt opp og ned for
klubben siden den gang, men det virker nå som de er på vei opp nå, mange
gode unge spillere.

Ivar

Morten Olsen

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
On 03 Dec 1999 17:34:50 +0100, s8...@admiral.ii.uib.no (Kristian A.
Vaksdal) wrote:

>
>Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
>saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
>Alle maa svare!
>
>

>Navn: Morten Olsen
>
>Alder: 26
>
>Bosted: Arendal
>
>Favorittlag: Liverpool,Barcelona
>
>Favorittspiller(e): Rivaldo
>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? Aner ikke
>
>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? Lokal 4-5.divisjonskamp....
>
>Hva er den beste kampen du har sett? Liverpool - Newcastle 4-3 ("Første kampen")
>
>Hvor mye veier du? hehe
>
>Hva er den beste kampen du har sett live? Liverpool - Chelsea 4-2 ,5/10-97
>
>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)? Anfield,Liverpool
>
>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? 10 / 40
>
>Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Barcelona
>
>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Rivaldo
>
>Hvilket lag har de fineste draktene? Barcelona
>
>Spiller du, eller har spillt, fotball selv? Har spilt for mange kilo siden


>
>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
>

>Hvilke andre idretter interesserer deg? Håndball,Amerikansk "fotball"
>
>Hvilke andre interesser har du? Musikk
>
>Hva slags musikk/litteratur liker du? Musikk = Creedence,Led Zeppelin o.l .....Litteratur = Fantomet


>
>Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?
>
>
>
>

Chris Erik Haugli

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
Karl Morten Dahl <k...@totem.fix.no> writes:

> Ser det er mange som mener dette. Skjønner dere ikke at å fjerne
> offsideregelen vil gjøre fotball til et helt nytt spill? Den vakre
> fotballen vil forsvinne og vi får hawaiifotball.

Det er vel ingen av oss som vil fjerne den helt, men å forandre den
tror jeg ville vært bra. Jeg kunne tenkt meg en slags sone offside,
hvor offside ikke gjaldt når ballen ble spilt fra motstanderens
banehalvdel, men kun fra egen over til motstanderen. Man kunne da ikke
hatt en spiss liggende på topp hele tiden, men så snart man var på
motstanderens banehalvdel så var det mulig. Jeg tror ikke det hadde
blitt så mye værre enn i dag. Man hadde i alle fall sluppet alle de
feilavblåsningene som er i dag.

chriseh
--
...og forøvrig mener jeg at HiST/idb burde hatt en egen linux-labb!!

Karl Morten Dahl

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
On Sat, 4 Dec 1999, Geir Hongrø wrote:
>
> > Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
>
> Fjerne offsideregelen.

Ser det er mange som mener dette. Skjønner dere ikke at å fjerne
offsideregelen vil gjøre fotball til et helt nytt spill? Den vakre
fotballen vil forsvinne og vi får hawaiifotball.

Karl M;

Bj|rn Jervell Hansen

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to

>Navn:

Bjørn Jervell Hansen

>Alder:

26

>Bosted:

Oslo

>Favorittlag:

FFK og Arsenal

>Favorittspiller(e):

Ingen spesielle...

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?

FFK-Drøbak/Frogn 6-1 i øøøhhh... 1979?

>Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?

Som forrige


>Hva er den beste kampen du har sett?

FFK-Viking 3-2 cupfinalen 1984. Det er i alle fall
den jeg husker best :-)

>Hvor mye veier du?

cs 62 kg ;-)

>Hva er den beste kampen du har sett live?

>Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?

Råsunda.

>Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?

10-12/30-40

>Hvilket lag mener du er verdens beste idag?

Barcelona

>Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?

>Hvilket lag har de fineste draktene?

Arsenal

>Spiller du, eller har spillt, fotball selv?

Mest av type løkkefotball

>Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?

>Hvilke andre idretter interesserer deg?

Ishockey

>Hvilke andre interesser har du?

Musikk

>Hva slags musikk/litteratur liker du?

Musikk: Beatles, Dire Straits, Øystein Sunde, Lillebjørn Nilsen, ++++

Litteratur: Tolkien, men er relativt altetende


--
Biørn http://www.math.uio.no/~bjervell
"Ob-la-di, ob-la-da"
- the Beatles

Henrik Bakken

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
"David Storoy" <dst...@rl.telia.no> writes:

> Henrik Bakken skrev i meldingen ...
> >Alan Kimble, Jason Euell, Morten Fevang
>
> Utradisjonelt å lese at du har en favorittspiller som ikke er god
> nok for 1 laget til Wimbledon. :-)

Hvem ? Fevang ? He da man.


> >> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
> >

> >Sudden Death. Måtte djevelen spise de som fant det på.
>
> Hvorfor?Elsker du ekstraomganger?:-)

Ekstraomganger er kult, noen av de hvertfall. Sudden Death har ført
til laga nå spiller 30 minutter traskefotball før de går til straffer.
Har knappast vært en god omgang med SD.


--
HEnrik
"And eternity, my friend, is a long, fucking time!" - Bad Religion
ftrw

Henrik Bakken

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
vega...@stud.cs.uit.no (Vegard Villmones) writes:

> > Hva er den beste kampen du har sett live?
>

> Tromsø - Odd :=)
>

Møkkakamp. (Ikke at jeg så den, men det var nok med en titt på
resultatet)

Henrik Bakken

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
Karl Morten Dahl <k...@totem.fix.no> writes:

> On Sat, 4 Dec 1999, Geir Hongrø wrote:
> >

> > > Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
> >

> > Fjerne offsideregelen.
>
> Ser det er mange som mener dette. Skjønner dere ikke at å fjerne
> offsideregelen vil gjøre fotball til et helt nytt spill? Den vakre
> fotballen vil forsvinne og vi får hawaiifotball.

Får jeg bare si : _Helt_Enig_![tm]

Offsideregelen er _viktig_ i fotball.

Fredrik Kristiansen

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to

"Kristian A. Vaksdal" wrote:

> Hoy! Paa tide med en ny hvem-er-hvem, det er saa lenge siden sist og
> saa mange nye er komt siden da. Alle maa svare!
>
> Alle maa svare!
>

> Navn: Fredrik Kristiansen
>
> Alder: 30
>
> Bosted: Oslo
>
> Favorittlag: Kongsvinger, Liverpool & Carlisle :-)
>
> Favorittspiller(e):
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa? Vet ikke
>
> Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live? Tror det må
> ha vært Brann-Sogndal i 1976 (?)
>
> Hva er den beste kampen du har sett? Sverige-Romania i USA-Vm var bra.
> Frankrike-Brasil i 1982 (?)
>
> Hvor mye veier du? Alt for mye...(90+)
>
> Hva er den beste kampen du har sett live? Kongsvinger-RBK (3-0) kanskje ?
>
> Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)? Highbury
>
> Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)? Tja...en 10-14
> vil jeg tro
>
> Hvilket lag mener du er verdens beste idag? Lazio kanskje ?
>
> Hvilken spiller mener du er verdens beste idag? Vet ikke...
>
> Hvilket lag har de fineste draktene? Crystal Palace :-)
>
> Spiller du, eller har spillt, fotball selv? Aldersbestemt t.o.m guttelag
>
> Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert? Slått
> hardere ned på usportslig opptreden.
>
> Hvilke andre idretter interesserer deg? Tja...følger litt med på det meste.
> Bedriver litt orientering selv.
>
> Hvilke andre interesser har du? Data,
>
> Hva slags musikk/litteratur liker du? Musikk: Altspisende..

Litteratur: Ambjørnsen, Follett, Grisham ++

>
>
> Hvilke andre spoersmaal burde jeg stillt (og hva ville du svart paa det)?

> tja...dette er vel bra ?
>

-=Fredrik=-


Vegard Villmones

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
Henrik Bakken wrote:

>
> vega...@stud.cs.uit.no (Vegard Villmones) writes:
>
> > > Hva er den beste kampen du har sett live?
> >
> > Tromsø - Odd :=)
> >
>
> Møkkakamp. (Ikke at jeg så den, men det var nok med en titt på
> resultatet)

Vel.. Odd spilte dårligere enn Mosjøen IL bruker å spille i sine
bortkamper, men jeg har ikke så stort sammenligningsgrunnlag, Arsenal -
Swindon 1-1 eller no, visste knapt hva offside var den gang.

Ivar Musum

unread,
Dec 7, 1999, 3:00:00 AM12/7/99
to
Per Steinar <smar...@online.no> wrote in message
news:69A24.2656$I96.1...@juliett.dax.net...
> Navn:
> Per Steinar Markussen
>
> Alder:
> 34 - eldst?
>
> Bosted:
> Tjøme
>
> Favorittlag:
> Liverpool og Tromsø - og jeg kommer til å følge Helsingborg

Du er ikke den eneste som nå begynner å følge HIF. Hjemmesida deres er
forresten http://www.hif.se/ . Prøvde å finne noen lokalaviser for
Helsingborg på nettet, men fant ingen. Noen som har peiling?

Ivar

Morten Hjellegjerde

unread,
Dec 8, 1999, 3:00:00 AM12/8/99
to
Ivar Musum skrev i meldingen ...

>Du er ikke den eneste som nå begynner å følge HIF. Hjemmesida deres er
>forresten http://www.hif.se/ . Prøvde å finne noen lokalaviser for
>Helsingborg på nettet, men fant ingen. Noen som har peiling?


Ikke verre enn å ta en liten tur innom svensk yahoo, fant denne i farten:

http://www.hd.se

Har ikke studert hjemmesida, men det er ihvertfall fra Helsingborg.

Clas Rye

unread,
Dec 8, 1999, 3:00:00 AM12/8/99
to

>
>
>Er det ikke noe som skurrer her, du har sett Norge-Brasil i Marseille live,
>men Ullevaal er den største stadion du har vært på?
>
>
Jo visst. Det skulle jo være omvendt.
Norge-Brasil (tv)

Brann Lillestrøm live

Ivar Musum

unread,
Dec 8, 1999, 3:00:00 AM12/8/99
to
Morten Hjellegjerde <fakt...@online.no> wrote in message
news:lbl34.5316$8Z4....@news1.online.no...

> Ivar Musum skrev i meldingen ...
>
> >Du er ikke den eneste som nå begynner å følge HIF. Hjemmesida deres er
> >forresten http://www.hif.se/ . Prøvde å finne noen lokalaviser for
> >Helsingborg på nettet, men fant ingen. Noen som har peiling?
>
> Ikke verre enn å ta en liten tur innom svensk yahoo, fant denne i farten:
>
> http://www.hd.se
>
> Har ikke studert hjemmesida, men det er ihvertfall fra Helsingborg.

Tok en titt på den, og den må være en virkelig lokalavis... Husker å ha sett
tilsvarende aviser i Norge som kommer ut 2 ganger i uka. Ikke har de noen
sportsdel heller, men derimot en egen avdeling som heter "babybilder". :-)

Men når fotballsesongen kommer i gang, er det vel mulig at
fotballresultatene kommer inn under de generelle nyhetene...

Ivar

Morten Hjellegjerde

unread,
Dec 9, 1999, 3:00:00 AM12/9/99
to
Ivar Musum skrev i meldingen ...

>Tok en titt på den, og den må være en virkelig lokalavis... Husker å ha


sett
>tilsvarende aviser i Norge som kommer ut 2 ganger i uka. Ikke har de noen
>sportsdel heller, men derimot en egen avdeling som heter "babybilder". :-)


Babybilder? Første gang jeg har hørt at en avis kjører meg egen seksjon for
babybilder, det virker ihvertfall utrolig lokalt som du sier.

>Men når fotballsesongen kommer i gang, er det vel mulig at
>fotballresultatene kommer inn under de generelle nyhetene...


Skulle tro at de har en god del ord om Helsingborg når sesongen starter, en
lokalavis for Helsingborg har vel litt vanskelig å overse at de har sveriges
beste fotballag i byen, selv en avis uten sportseksjon bør ha problem med
det.

Morten
ICQ: 21890466

"For every problem there is a simple solution, and it's always wrong."

Fredrik Heggelund

unread,
Dec 9, 1999, 3:00:00 AM12/9/99
to
Ivar Musum wrote:
>
> Morten Hjellegjerde <fakt...@online.no> wrote in message
> news:lbl34.5316$8Z4....@news1.online.no...
> > Ivar Musum skrev i meldingen ...
> >
> > >Du er ikke den eneste som nå begynner å følge HIF. Hjemmesida deres er
> > >forresten http://www.hif.se/ . Prøvde å finne noen lokalaviser for
> > >Helsingborg på nettet, men fant ingen. Noen som har peiling?
> >
> > Ikke verre enn å ta en liten tur innom svensk yahoo, fant denne i farten:
> >
> > http://www.hd.se
> >
> > Har ikke studert hjemmesida, men det er ihvertfall fra Helsingborg.
>
> Tok en titt på den, og den må være en virkelig lokalavis... Husker å ha sett
> tilsvarende aviser i Norge som kommer ut 2 ganger i uka. Ikke har de noen
> sportsdel heller, men derimot en egen avdeling som heter "babybilder". :-)

Det virker også usannsynlig at en stor (?) by som Helsingborg ikke
skulle ha
en avis som kommer oftere enn to ganger i uka.

> Men når fotballsesongen kommer i gang, er det vel mulig at
> fotballresultatene kommer inn under de generelle nyhetene...

Tviler på det, ettersom dette virker å være en avis som baserer seg på
litt "eldre" stoff,
og ikke på de ferskeste nyhetene.

Mvh
Fredrik

Mona Hagen

unread,
Dec 10, 1999, 3:00:00 AM12/10/99
to
Du er vel ikke så spesiell at du trenger å skrive så mange ganger????

"Kristian A. Vaksdal" wrote:

> [Kristian A. Vaksdal]
> :
> :Alle maa svare!
>
> OK, da!
>
> :Navn:
>
> Kristian Andreas Vaksdal
>
> :Alder:
>
> 22
>
> :Bosted:
>
> Bergen
>
> :Favorittlag:
>
> Brann (og tidligere Stoke City, men dem gir jeg egentlig faen i naa)
>
> :Favorittspiller(e):
>
> Diego Maradona. Eller mener du av dagens spillere? I saa fall er det
> Gabriel Batistuta (sp?).
>
> :Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa?
>
> Frankrike-Brasil, VM '86
>
> :Hva var den foerste fotballkampen du (husker at du) saa live?
>
> Brann-Stroemmen, 1988. (1-0, scoring av Alte Thorvanger tror jeg)
>
> :Hva er den beste kampen du har sett?
>
> Vet ikke.
>
> :Hvor mye veier du?
>
> hehe...
>
> :Hva er den beste kampen du har sett live?
>
> Brann-LSK 4-1, semi 1995.
>
> :Hva er den stoerste stadion du har vaert paa (evt. flest tilsk.)?
>
> Sikkert White Hart Lane.
>
> :Hvor mange kamper ser du i loepet av et aar (live/totalt)?
>
> 7-8/30-35.
>
> :Hvilket lag mener du er verdens beste idag?
>
> Det er som oftest det beste italienske, => Lazio.
>
> :Hvilken spiller mener du er verdens beste idag?
>
> Rivaldo
>
> :Hvilket lag har de fineste draktene?
>
> Franske lag har ofte fine drakter. Ellers liker jeg Fiorentina sine lilla.
>
> :Spiller du, eller har spillt, fotball selv?
>
> La opp da jeg var 17.
>
> :Hvis du kunne endre EN ting ved dagens fotball, hva ville det vaert?
>
> Det kune vaert interessant aa proeve fotball uten
> offside. Offside-doemmingen fungerer svaert daarlig, og uansett brukes
> den mest til den saakalte offside-fellen, som jeg synes er sleip og
> destruktiv.
>
> :Hvilke andre idretter interesserer deg?
>
> Alpint.
>
> :Hvilke andre interesser har du?
>
> Musikk, datamaskiner, litteratur, historie.
>
> :Hva slags musikk/litteratur liker du?
>
> Musikk: The Smiths, prog-rock, Santana, jazz. Av gitar-musikk er jeg
> alt-etende.
>
> Litteratur: Leser mye science-fiction/fantasy, men ogsaa annet "mer
> serioest". Mest engelsk.
>
> Yrkestittel: Student. (Historie/matematikk :)

Fredrik Heggelund

unread,
Dec 10, 1999, 3:00:00 AM12/10/99
to Mona Hagen
Mona Hagen wrote:
>
> Du er vel ikke så spesiell at du trenger å skrive så mange ganger????

Du er vel ikke så spesiell at du trenger å sende inn dritt til
nsf? Hold deg unna om dette er representativt for ditt intellekt!

Fredrik

It is loading more messages.
0 new messages