"Roar Stokke er TV3s hovedkommentator. Han har blitt en kjent og etablert kommentatorstemme på TV3. Gjennom mange år
med egen innsats på banen, som "trener" og fotballentusiast mangler det ikke på "kompetanse" eller engasjement hos
trønderen. Han kommer til å kommentere de fleste direktesendte kampene på TV3."
Fyren må jo være tidenes dårligste kommentator.
At han har jobben som hovedkomt. sier alt om Tv-3.
Jeg mener,K.Rike/Traaen ville følt seg forbigått -:)
--
Jeppe
Ikke enig i dette. Mange som er bedre enn Stokke, men jammen er det mange
som er dårligere også.
-tw
Enig med siste taler. Stokke befinner seg på øvre halvdel (blant norske
kommentatorer). Han er stort sett saklig, og virker som han kan både fotball
og kommentering. Selv liker jeg imidlertid best å høre på utenlandske
kommentatorer, når norske lag er involvert. Synes de fleste fleste av disse
(på de kanalene jeg disponerer) overgår alle de norske. Tror Carlsen og Rike
har satt en klovnestandard, som andre ungsauer tror de må følge.
Stig
Jeg har mer sansen for andre enn ham, men Stokke har mye bra kunnskaper om
fotball. Han er også stor Man U-fan om jeg ikke har lest feil(han er
gjesteskribent i supporterklubbens blad der sånn?). Så Stokke er grei han
etter min mening. Men jeg savner Gleditsch. Han var underholdende med sine
gullkorn og en moromann. I tillegg bra kunnskaper om fotball.
--
David Skywalker
Star Wars II - Attack of the Clones
22 May 2002 in Norway
> >
> > Ikke enig i dette. Mange som er bedre enn Stokke, men jammen er det
mange
> > som er dårligere også.
>
> Enig med siste taler. Stokke befinner seg på øvre halvdel (blant
norske
> kommentatorer).
Tja, sånn midt på treet, tenker jeg. Traaen er fremdeles min "favoritt"
!:-))
Svein
ENIG med alt du sier men hehe er han trener... ?
o'boy hvis han er like bra som trener som han er kommentator..... ;-)
Roar Stokke var trener for Orkdal en del år tilbake.
Laget ledet 2(?) div ved sommerferien og skulle bare kruse inn divisjonen
med herr Stokke ved roret. Samtlige kamper på høstparten endte med tap, og
man klarte det kunststykket å rykke ned til 3 divisjon. Tror ikke de tok ett
eneste poeng etter sommeren.
Vil likevel påstå at mannen er bedre som trener enn som kommentator...
Fredrik
>Roar Stokke var trener for Orkdal en del år tilbake.
>Laget ledet 2(?) div ved sommerferien og skulle bare kruse inn divisjonen
>med herr Stokke ved roret. Samtlige kamper på høstparten endte med tap, og
>man klarte det kunststykket å rykke ned til 3 divisjon. Tror ikke de tok ett
>eneste poeng etter sommeren.
Var dette etter at han sluttet i Nardo? Husker han var aktuell som ny
TIL-trener en gang for mange år siden da han var trener for Nardo.
Dersom vi hadde satset på han ville vi kanskje ha rykket ned for flere
år siden...
--
Ivar
"...historisk dokumentasjon fra folk som drikker morgenbajer kan ikke
tas på alvor."
Torkjell Berulfsen - Edle dråper
Dette var, om jeg husker rett, etter Nardo tiden. Mener btw. Odd Inge Olsen
var under Stokkes "kyndige" ledelse i Nardo. Tror dere skal være glade for
at dere ikke fikk inn Stokke i trener staben til gutan ja.
Fredrik
>
>"Johan Petter Naess" <jpn...@start.no> skrev i melding
>> Fyren må jo være tidenes dårligste kommentator.
>> At han har jobben som hovedkomt. sier alt om Tv-3.
>> Jeg mener,K.Rike/Traaen ville følt seg forbigått -:)
>
>Jeg har mer sansen for andre enn ham, men Stokke har mye bra kunnskaper om
>fotball. Han er også stor Man U-fan om jeg ikke har lest feil(han er
>gjesteskribent i supporterklubbens blad der sånn?). Så Stokke er grei han
>etter min mening. Men jeg savner Gleditsch. Han var underholdende med sine
>gullkorn og en moromann. I tillegg bra kunnskaper om fotball.
Man kan si hva man vil om Gle, men fotball hadde han ikke greie på.
Han kom bare med selvfølgeligheter. (Ikke alpint heller for den del.)
- -
Trond S
Credo Elvem ipsum etiam vivere
- -