Henry med stolpe UT, Chelsea med stolpe INN! Små marginer.
Ellers er Arsenal snytt for scoring. Det var IKKE offside på Van Persie.
Likevel, Chelsea ble vel snytt for straffe i begynnelsen av kampen.
En helt rå stemning og syk intensitet. Jeg gleder meg til 2.omgang. Får håpe
Arsenal klarer å snu dette!
Kåre
....... pluss sikkert mange flere feilaktige avgjørelser som burde vært
nevnt Når det er sagt så vant Chelsea 100% fortjent.
Svein
Det er de fortsatt med 8-0-1 i statistikk! :-)
Du har nok rett i dette med Essien. Han blir nok ikke bare supporterenes
hatobjekt nummer én men også FAs hatobjekt også. På to kamper nå har han
vært ute med styggedom, og FA bør reagere i samsvar med deres reaksjoner
i tidligere episoder.
Det er synd at Chelsea vant denne kampen, selv om det var fullt fortjent.
Arsenal er skremmende dårlige for tiden, fakstisk sjokkerende dårlige. At
de er mideelhavsfarere akkurat nå er ingen overraskelse. Men det som
overrasker mer er at Chelsea er så suverene på tabellen når de ikke
finnes SÅ suverene på banen. De kampene jeg har sett av Chelsea så langt
denne sesongen har de ikke "herjet" i det heletatt. De har sett vinglete
ut og blitt utspillt i perioder i flere av dem men allikevel har de
kommet unna med en seier. Det er godt vi har lag som ManU som kan ta fra
dem poeng i ny og ne.
--
V. Nilsen
"Yeah, that's right, or we'll tie you to a tree,
f*** you in the ass while we jerk you off!
That'll show you what we do to perverts around here!"
Det er vel nettopp derfor de er så suverene. Uansett hva de gjør så står de
igjen som vinnere. De har matchvinnere i spillere som Drogba, Lampard,
Robben m.fl. som gjør at de kan snu de vanskeligste kamper til seier, selv
om de ikke er suverene på banen. United var slik for noen år siden, og
Chelsea er det nå. Dessverre.
Helge
Nope, United var ikke slik i det heletatt. United var som regel overlegne
på banen, noe Chelsea ikke er nå. Vel det var vel noen kamper som United
gikk heldige ut ifra, emn slik er det med alle lag. Chelsea har hatt for
mange "heldige " seire til at de to kan sammenlignes.
Chelsea kom heldig ut av begge kampene mot Wigan, den første mot Arsenal,
Aston Villa og Boro. Deres kamp mot Blackburn er et hån mot
fotballrettferdighet osv. Og mot Everton hadde de fortjent å tape, men
fikk uavgjort. Dette bare etter 17 serierunder. Jeg får håpe flaksen ikke
holder ut sesongen. Det KAN den ikke gjøre.
> - Feilaktig annulering av Arsenals "mål".
Det til van Persie er helt klart diskutabelt, IMHO. Henry ligger
klart i offside, og han trekker jo bort en forsvarer, noe som vel kan
tolkes til at han drar fordel av sin posisjon. Syns ikke den er
opplagt, selv om Andreas sikkert vil korrigere meg.
Nå så jeg den riktignok bare en gang, så det er mulig jeg ikke fikk
det ordentlig med meg.
--
HEnrik
"And eternity, my friend, is a long, fucking time!" - Bad Religion
1TBS /* ftrw */