Start-legenden Karsten Johannessen roser Vidar Kleppe

Sigvald Grøsfjeld

I siste nummer av den seriøse avisen Fremskritt er det et langt intervju med
Start-legenden Karsten Johannessen som nå er lokal-politiker for FrP i
Kristiansand. Intervjuet viser til fulle at Karsten Johannessen fremdeles er
fullt oppegående.

I en kommentar til de tragiske barnedrapene i Baneheia sier han at han savner
en institusjon av typen Reitgjerde hvor man kan holde farlige folk sperret
inne. Videre uttrykker beundring over den innsats Vidar Kleppe har gjort for
Kristiansand og Sørlandet forøvrig. I den forbindelse sier han også at han
håper å komme inn på Stortinget i neste periode slik at han og Vidar Kleppe
kan bli parhester.

For fotballinetesserte kan jeg legge til at han også kommenterte dagens
begredelige situasjon i Start ved å kritisere den sittende ledelsens politikk
når det gjelder å kjøpe inn nye spillere. Alt for ofte ender Start opp med 2.
og 3. sortering mens gode spillere drar utenlands eller ender opp i klubber
som Rosenborg, Molde, Viking, Brann, Stabæk og Vålerenga. Skal Start
konkurrere med disse klubbene må de også sikre seg spillere av samme
kvalitet sier Karsten Johannessen til avisen Fremskritt.

Konklusjon 1:

Hadde det ikke vært for at Karsten Johannessen sikter mot Stortinget kunne han
fremstått som en mulig arvtaker etter Nils Johan Semb. Han ville unektelig
fremstått ganske annerledes enn kommunisten Drillo.

Konklusjon 2:

Hadde flere fotballtrenere hatt samme politiske nese som Karsten Johannessen
hadde man nok sett mindre til etnisk diskriminering av spillere som Tore A.
Flo (Chelsea) og Ole G. Solskjær (M.Utd.).

Sigvald

--
Sigvald Grøsfjeld
sigv...@stud.ntnu.no

Gjermund Haugestol

Sigvald Grøsfjeld <sigv...@stud.ntnu.no> wrote in message

> [...]
A.
> Flo (Chelsea) og Ole G. Solskjær (M.Utd.).

Hæh, hva menes med dette?
Nuvel, det blir et glimrende tillegg til lista over udødelige Grøsfjeld
sitater.

--
Gjermund Haugestol
"Jack of all trades, master of none....."

Rune Eresberg

Sigvald Grøsfjeld <sigv...@stud.ntnu.no> skrev

> [...]

A.
> Flo (Chelsea) og Ole G. Solskjær (M.Utd.).

Rune Eresberg - for anledninga mållaus
"Which United? There's only one United. Manchester United. And don't you
forget!"
- Joe Jordan on being asked to compare Uniteds after signing from Leeds.
http://home.no.net/runeeres/

Ina Kristine Berg

sigv...@stud.ntnu.no (Sigvald Grøsfjeld) wrote:

>I siste nummer av den seriøse avisen Fremskritt

^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Partiavisen til Fremskrittspartiet, tenker jeg vi sier.

[...]

>Konklusjon 2:
>
>Hadde flere fotballtrenere hatt samme politiske nese som Karsten Johannessen
>hadde man nok sett mindre til etnisk diskriminering av spillere som Tore A.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>Flo (Chelsea) og Ole G. Solskjær (M.Utd.).

?

fut nspd

Ina

--
I am watching your chest rise and fall
like the tides of my life and the rest of it all

Bjoernar

> [...]

>Kristiansand. Intervjuet viser til fulle at Karsten Johannessen fremdeles er

Med et sannhetsvitne som en gammel fotball-legende så må det jo stemme
at Vidar Kleppe vil være vår neste statsmann.

<sarkasme>
Etter det derre, så er vi overbevist om at vi bare MÅ vi stemme Frp.
</sarkasme>

Bjørnar