Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Champions League Trekningen

1 view
Skip to first unread message

Morten Nygaard Åsnes

unread,
Aug 27, 2009, 2:25:48 PM8/27/09
to
Årets Champions League grupper er klare. En meget hyggelig trekning
for Arsenal :-)

Gruppe A:
Bayern München
Juventus
Bordeaux
Maccabi Haifa

Gruppe B:
Manchester United
CSKA Moskva
Besiktas
Wolfsburg

Gruppe C:
AC Milan
Real Madrid
Marseille
FC Zürich

Gruppe D:
Chelsea
FC Porto
Atletico Madrid
Apoel

Gruppe E:
Liverpool
Lyon
Fiorentina
Debrecen

Gruppe F:
Barcelona
Inter
Dynamo Kiev
Rubin Kazaan

Gruppe G:
Sevilla
Rangers
Stuttgart
Unirea Urziceni

Gruppe H:
Arsenal
AZ Alkmaar
Olympiakos
Standard Liege

--
Morten Nygaard Åsnes http://twitter.com/mortenaa http://identi.ca/mortenaa

Henrik Grindal Bakken

unread,
Aug 28, 2009, 3:43:57 AM8/28/09
to
Morten Nygaard Åsnes <morten...@gmail.com> writes:

> Årets Champions League grupper er klare. En meget hyggelig trekning
> for Arsenal :-)
>
> Gruppe A:

> Bayern M.¼nchen
> Juventus
> Bordeaux
> Maccabi Haifa

Bayern klarer dette greit. Tipper Juve tar den andre.

> Gruppe B:
> Manchester United
> CSKA Moskva
> Besiktas
> Wolfsburg

Grei trekning for United også. Åpent om andreplassen. 4 gode lag,
men bare United i toppklassen.

> Gruppe C:
> AC Milan
> Real Madrid
> Marseille

> FC Z.¼rich

AC Milan og Real videre. Marerittrekning for Marseille og Zürich.

> Gruppe D:
> Chelsea
> FC Porto
> Atletico Madrid
> Apoel

Chelsea bør klare dette, men Porto og Athletico Madrid er jo bra lag.
Apoel blir slakt.

> Gruppe E:
> Liverpool
> Lyon
> Fiorentina
> Debrecen

Liverpool fikk kanskje hakket tøffere trekning igjen, men jeg tror de
klarer seg. Debrecen er vel kasteball i dette selskapet.

> Gruppe F:
> Barcelona
> Inter
> Dynamo Kiev
> Rubin Kazaan

Utrolig tøff gruppe. Litt usikker på nivået til Kiev for tida, og
Rubin har vel mista endel spillere, men definitivt to gode lag. Barca
og Inter bør allikevel gå videre.

> Gruppe G:
> Sevilla
> Rangers
> Stuttgart
> Unirea Urziceni

Har ikke hørt om sistnevnte... Tre solide lag ellers, som alle kan gå
videre. Ville vel omtrent være første gangen for Rangers?

> Gruppe H:
> Arsenal
> AZ Alkmaar
> Olympiakos
> Standard Liege

Dette klarer hvertfall Arsenal greit. Tipper Olympiakos på andre, men
jevnt. Arsenal vinner sikkert alle kampene.

--
HEnrik
"And eternity, my friend, is a long, fucking time!" - Bad Religion
1TBS /* ftrw */

Jon Schneider

unread,
Aug 28, 2009, 1:56:07 PM8/28/09
to
On 27 Aug, 20:25, Morten Nygaard Åsnes <morten.aas...@gmail.com>
wrote:

Skjønner meg ikke helt på seedinga. Synes at lag som måtte kvalifisere
seg inn burde vært ranket nederst, Arsenal f.eks.

Morten Nygaard Åsnes

unread,
Aug 28, 2009, 2:46:45 PM8/28/09
to
On 2009-08-28, Jon Schneider <jon.vidar...@gmail.com> wrote:

> Skjønner meg ikke helt på seedinga. Synes at lag som måtte kvalifisere
> seg inn burde vært ranket nederst, Arsenal f.eks.

Seedingen for gruppespillet var basert på lagenes uefa koefisienten,
helt uavhengig av hvilken runde de forskjellige lagene kom inn i
turneringen.

0 new messages