Gruppe A:
Bayern München
Juventus
Bordeaux
Maccabi Haifa
Gruppe B:
Manchester United
CSKA Moskva
Besiktas
Wolfsburg
Gruppe C:
AC Milan
Real Madrid
Marseille
FC Zürich
Gruppe D:
Chelsea
FC Porto
Atletico Madrid
Apoel
Gruppe E:
Liverpool
Lyon
Fiorentina
Debrecen
Gruppe F:
Barcelona
Inter
Dynamo Kiev
Rubin Kazaan
Gruppe G:
Sevilla
Rangers
Stuttgart
Unirea Urziceni
Gruppe H:
Arsenal
AZ Alkmaar
Olympiakos
Standard Liege
--
Morten Nygaard Åsnes http://twitter.com/mortenaa http://identi.ca/mortenaa
> Årets Champions League grupper er klare. En meget hyggelig trekning
> for Arsenal :-)
>
> Gruppe A:
> Bayern M.¼nchen
> Juventus
> Bordeaux
> Maccabi Haifa
Bayern klarer dette greit. Tipper Juve tar den andre.
> Gruppe B:
> Manchester United
> CSKA Moskva
> Besiktas
> Wolfsburg
Grei trekning for United også. Åpent om andreplassen. 4 gode lag,
men bare United i toppklassen.
> Gruppe C:
> AC Milan
> Real Madrid
> Marseille
> FC Z.¼rich
AC Milan og Real videre. Marerittrekning for Marseille og Zürich.
> Gruppe D:
> Chelsea
> FC Porto
> Atletico Madrid
> Apoel
Chelsea bør klare dette, men Porto og Athletico Madrid er jo bra lag.
Apoel blir slakt.
> Gruppe E:
> Liverpool
> Lyon
> Fiorentina
> Debrecen
Liverpool fikk kanskje hakket tøffere trekning igjen, men jeg tror de
klarer seg. Debrecen er vel kasteball i dette selskapet.
> Gruppe F:
> Barcelona
> Inter
> Dynamo Kiev
> Rubin Kazaan
Utrolig tøff gruppe. Litt usikker på nivået til Kiev for tida, og
Rubin har vel mista endel spillere, men definitivt to gode lag. Barca
og Inter bør allikevel gå videre.
> Gruppe G:
> Sevilla
> Rangers
> Stuttgart
> Unirea Urziceni
Har ikke hørt om sistnevnte... Tre solide lag ellers, som alle kan gå
videre. Ville vel omtrent være første gangen for Rangers?
> Gruppe H:
> Arsenal
> AZ Alkmaar
> Olympiakos
> Standard Liege
Dette klarer hvertfall Arsenal greit. Tipper Olympiakos på andre, men
jevnt. Arsenal vinner sikkert alle kampene.
--
HEnrik
"And eternity, my friend, is a long, fucking time!" - Bad Religion
1TBS /* ftrw */
Skjønner meg ikke helt på seedinga. Synes at lag som måtte kvalifisere
seg inn burde vært ranket nederst, Arsenal f.eks.
> Skjønner meg ikke helt på seedinga. Synes at lag som måtte kvalifisere
> seg inn burde vært ranket nederst, Arsenal f.eks.
Seedingen for gruppespillet var basert på lagenes uefa koefisienten,
helt uavhengig av hvilken runde de forskjellige lagene kom inn i
turneringen.