Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Spillere på Benken!!+ mitt lag

0 views
Skip to first unread message

Herleif Nikolaisen

unread,
Sep 2, 2001, 4:07:25 AM9/2/01
to
Semb må slutte og bruke spillere som ikke spiller på klubblaget sitt,Ole
Gunnar Solskjær er jo milevis fra den formen han hadde da han spilte fotball
i MU, det bør han jo ta konsenkvensen av da han for tiden er et 5-6 valg på
klubblaget!!
Og så må han begynne og se etter nye spillere til sin midtbane,en midtbane
bestående av Petter Rudi,Roar Strand,Øyvind Leonardsen bør umidelbart
skiftes ut med Runar Berg venstre indreløper (når ikke broren vil spille på
lanslaget!)Odd Inge Olsen Som høyre indreløper og Eirik Bakke som sentral på
midtbanen, på høyre kanten foran hadde det vært gøy og se Lasse Olsen i
midten foran er det sånn som jeg ser det to alternativ Sigurd Ruhsfeld eller
Steffen Iversen,Iversen kan kansje også brukes på venstre siden foran,en
plass det også kunne vært gøy og se John Arne Riise, men han bør vel helst
brukes på venstre siden i forsvar, i mittforsvaret Er det vel ikke
alternativ til Berg-Johnsen og høyre backen får vel Basma ha til eventuelt
Heggem bli frisk og i mål så er det vel ett fett om keeperen heter Thomas
Myre eller Frode Olsen begge er vel like gode sånn ca(Må bruke den som
spiller mest på klubblaget)Så her mitt forslag til Semb som han bør bruke:
I min 4-3-3 formasjon
.Thomas Myre
Vegard Heggem
Henning Berg
Ronny Johnsen
John Arne Riise
Odd Inge Olsen
Eirik Bakke
Runar Berg
Lasse Olsen
Sigurd Rushfeldt
Steffen Iversen ( i mangel av en god venstre ving)

HN


P.H. Stuken

unread,
Sep 2, 2001, 4:48:10 AM9/2/01
to

"Herleif Nikolaisen" <her-...@online.no> skrev i melding
news:uLlk7.7283$1T5....@news1.oke.nextra.no...
Tja, Solskjær har vel nå spilt alle kamper som har gått skeis for Norge de
siste åra. På klubblaget er fyren reservelags-spiller.Går ut fra at han
spiller der, ellers mangler han ihvertfall totalt kamptrening.
Eirik Bakke er verken kreativ eller god nok.
Steffen kan værre en god midtspiss(han også), men for all del ikke bruk ham
som kombinert sideback og midtbanespiller
Og til neste landskamp, ta ut maks 2 midtspisser--- en spiller og en er
reserve.
Det som er foregått i de site åra med å ta ut en haug med typiske
midtspisser er for dumt.
Å tro at jo flere målscorere på laget jo flere mål, er ren
barnehage-tenking, men et sånt nivå er vel ikke nytt for de ledende herrer
med lite hår på hodet.
La Solsjkær være i fred på reservelaget sitt nå. Skal han igjen spille spiss
på landslaget trenger han en krafig og sterk medspiller, så kan det kanskje
gå litt bedre
h


David Storoy

unread,
Sep 2, 2001, 7:10:34 AM9/2/01
to

"P.H. Stuken" <stu...@online.no> skrev i melding

> Eirik Bakke er verken kreativ eller god nok.

Har du sett Leeds-kamper med Erik Bakke? Neivel....der spiller han til tider
glitrende. Og mot Arsenal har jeg aldri sett ham bedre. Han er kreativ -
slår flotte pasninger på sitt beste og er en fighter av rang -duellspiller
på midtbanen. Men på landslaget har han ikke helt slått til. Var en av få
positive under EM. Men Leeds-Bakke vs Norge-Bakke er to helt forskjellige
ting og det gjelder ikke bare for Bakke, men andre spillere også. Et tegn på
at Semb ikke får det beste ut av spillergruppa.

--
---
David Skywalker - A spiritual warrior
[Spiritual knowledge=Intuition=Soul=
Heart=Healing=Energies=Nature=Meditation
Spirit=Shamanism=Native American philosophy=
Earth=Universe=Alternative medicine]


0 new messages