Cecilie Brækhus VS Vinni Shovgard!

Herr-Mann

Hvorfor i *HELVETE* sendte ikke Viasat Sport den annonserte direkte boksekampen mellom Cecilie Brækhus og Vinni Shovgard klokken 21:30 i går kveld? *FAEN OG*!

Så ser jeg i dag at TV2-Sport sender hele stevne fra Kiel, direkte mellom klokken 19.30 og 00.30!?!
*Fuck* Viasat Sport asse, som blankt kutter ut et program de lover å sende direkte, uten så mye som en kommentar eller noen ord om det på skjermen.

Noen som fikk sett kampen på TV2-Sport i går? For på Viasat Sport sendte de kun noe *forpult* tennis helt frem til klokken 22.40 :-(

*Satan i innerste helvete*

--
Herr-Mann

Trond Svendsen

"Herr-Mann" <h...@ifjern.invalid.com> skrev:

>Hvorfor i *HELVETE* sendte ikke Viasat Sport den annonserte direkte
>boksekampen mellom Cecilie Brækhus og Vinni Shovgard klokken 21:30 i går
>kveld? *FAEN OG*!

>*Satan i innerste helvete*

Hva er så interessant med et katteslagsmål?

--
Trond

Alf P. Steinbach

* Herr-Mann:

> boksekampen mellom Cecilie Brækhus og Vinni Shovgard

Damer må få lov til å konkurrere med menn i /alle/ sportsgrener.

Ellers er det (per definisjon) diskriminering.

Og vi vil ikke ha diskriminering, og slett ikke diskrimering basert på kjønn
eller seksuell legning, vil vi vel?

--
Due to hosting requirements I need visits to <url: http://alfps.izfree.com/>.
No ads, and there is some C++ stuff! :-) Just going there is good. Linking

Herr-Mann

Det var ikke det som var spørsmålet Herr Svendsen, men siden du er inne på det; *ingenting* er som å se to kvinnfolk i kattekamp, hvor den ene kan risikere å ligge igjen blodig og forslått, samt mangle noen tenner (:=^)

Tilbake til spørsmålet; Var det noen som i det hele tatt fikk sett fighten? I så fall på hvilke TV2 Sport kanal? For Viasat Sport sendte den *for faen* ikke!

--
Herr-Mann

Herr-Mann

Alf P. Steinbach wrote:
> * Herr-Mann:
>
> Damer må få lov til å konkurrere med menn i /alle/ sportsgrener.

Hvorfor ikke? Den største selvfølgelighet.

> Ellers er det (per definisjon) diskriminering.

Nemlig, og likestilling _skal_ det være! Jeg banner på at om jeg hadde gått i ringen med Brækhus, hadde jeg trolig blitt slått knockout på etter 5-10 sek, mistet en del tenner, og det skulle jamre meg ikke forundre meg om hun hadde røsket *ballene* av meg. (For å sette kronen på verket).

> Og vi vil ikke ha diskriminering, og slett ikke diskrimering basert
> på kjønn eller seksuell legning, vil vi vel?

Det vil vi ikke, absolutt ikke! Men spørsmålet mitt i utgangspunktet var som følger;

Var det noen som i det hele tatt fikk sett fighten? I så fall på hvilke TV2 Sport kanal? For Viasat Sport sendte den for faen ikke!

--
Herr-Mann

Albatross

På Sun, 15 Mar 2009 18:23:26 +0100, skrev Herr-Mann
<h...@ifjern.invalid.com>:

Må du banne sånn? Må du bruke så ufine ord?

--
Albatross