Navn på svenske formel-1 kjørere

Erik Ottershagen

Jeg er på utkikk etter et navn på en svensk formel-1 kjører.

Jeg tror det skal være totalt tre svensker som har kjørt F1, bl.a Ronnie
Petterson, Keke
Rosberg, men husker ikke navnet på den siste.

Kan noen hjelpe meg med det siste navnet?

Med Vennlig Hilsen

Erik Ottershagen

nsc...@c2i.net

to Erik Ottershagen

Erik Ottershagen wrote:

> [...]
>
> Kan noen hjelpe meg med det siste navnet?

> Han du er på jakt etter heter Stefan "Lill-Lövis" Johansson

MvhNs

Jan Egil Jenssen

Erik Ottershagen skrev i meldingen <01bde9a4$72d4d0e0$60d2d8c1@default>...

> [...]
>Petterson, Keke
>Rosberg, men husker ikke navnet på den siste.
>
>Kan noen hjelpe meg med det siste navnet?

(Keke Rosberg er finsk)
Ronnie Petterson (kjørte 1970 - 78)
Reine Wisell (1970 -74)
Bertil Roos (1974)
Steffan Johansson ( 1983 - 1991)
Conny Andersson ( 1976 - 77)
Jo Bonnier (1956 - 1971)
Slim Borgund ( 1981 - 82)

Hilsen Jan Egil Jenssen

p...@riksvei.no

Du glemte Gunnar Nilsson (Som døde av kreft 78)