TMG - database for gode tips

torleif haugødegård

Repostet her etter oppfordring fordi noen foreløpig ikke har teknisk
mulighet for å ta inn den nye it-gruppa:

Thu, 03 Jun 1999 16:23:42 GMT, haug...@online.no (torleif
haugødegård) i no.fritid.slektsforsking.it:

> [...]
>Adressa er ftp://listserv.northwest.com/public/tmg-basen/
>
>4.
>Melding/innlegg til alle abonnenter på tmg-basen sender du til
>tmg-...@genweb.net
>
>Meldinger kan omfatte ethvert tema som du tror har
>interesse for brukere av TMG, eller for lesere som vurderer
>å bli brukere av The Master Genealogist.
>
>Ett ufravikelig krav: innlegg skal ikke være anonyme.
>____________________________________________
>Hilsen Torleif Haugødegård, Hamar, haug...@online.no
>Listeeier 'tmg-basen' (startet 1. juni 1999)

mvh THa

Leif B. Kristensen

On Sat, 05 Jun 1999 14:39:38 GMT, haug...@online.no (torleif
haugødegård) wrote:

>Repostet her etter oppfordring fordi noen foreløpig ikke har teknisk
>mulighet for å ta inn den nye it-gruppa:

[klipp]

Tusen takk, Torleif -- jeg har meldt meg på :-)

Leif Biberg Kristensen mailto:leif...@alfanett.no
Nils Kirkeruds vei 8 B phone: +47 67 13 22 64
N-1339 VØYENENGA, NORWAY Researching Solum, Telemark