GRAFISK FAMILITRE I FARGER

Knut Johansen

Jeg har tenkt å legge ut noen såkalte familitrær på hjemmesidene mine og jeg
er på utkikk etter å vise dette i en grafisk fremstilling (med grener og
blader) Jeg vet det kan bli mye informasjon på en side, men jeg kan jo dele
det opp i flere trær og ha en forside som viser "skogen". Jeg har leitet meg
grønn for å finne noe der ute slik at jeg slipper å finne opp hjulet igjen.
Jeg tenkte dette kunne være det rette forumet for å motta gode tips.

Ps I min leting har jeg funnet et klippe familitre programmer som lager
såkalte flate "kort" eller "rekker" og er flott nok, men det altså et tre
jeg er ute etter. Men likevel, hva er mest brukt av disse programmene ?

Mvh. Knut Johansen - http://home.sol.no/knutj

torleif haugødegård

Sat, 12 Jun 1999 02:16:25 +0200, "Knut Johansen" <kn...@online.no> :

På min slektsside er vist eksempler på endel gode grafiske utskrifter
fra bl.a. slektsprogrammene WinFamily og TMG.
Dog er det ingen som ligner på ei buske ;)

PS: kopi av denne meldinga er også sendt til den nye nyhetsgruppa
no.fritid.slektsforsking.it, da herværende gamle gruppe *.programmer
skal legges ned om kort tid.
mvh Torleif Haugødegård, Hamar.

Slektsforsking, programvareoversikt mm:
http://home.sol.no/~toha/slektforsk.html