BK5 Windows oppdatering 5.2.1.20

1 view

Knut Hildal

Er BK eit prøveprogram? Det var ein ny versjon 7/5, og ein nyein no
i denne meldinga 10/5.

Helsing
Knut Hildal

Leif B. Kristensen

On Mon, 24 May 1999 15:36:13 GMT, khi...@newmedia.no (Knut Hildal)
wrote:

>Er BK eit prøveprogram? Det var ein ny versjon 7/5, og ein nyein no
>i denne meldinga 10/5.

John Steed forsøker nok å havne i Guinness' rekordbok med verdens
lengste kontinuerlige betatest :-)

Leif Biberg Kristensen mailto:leif...@alfanett.no
Nils Kirkeruds vei 8 B phone: +47 67 13 22 64
N-1339 VØYENENGA, NORWAY Researching Solum, Telemark