Hobøl

Hans Olav Aker

Jeg har et problem når det gjelder Hobøl. Min 3.tippoldefar lyder navnet
Helge Sørensen Tolfshus, er født i ca. 1729, gift med Sofie Toresdatter
Riiser i Rygge, Dilling S., gnr. 68. Her levde disse to sammen til Helge
døde i 1803. (Sofie døde i 1814.) Så langt er alt greit, men så vidt meg
bekjent er det ikke bygdebøker ifra Hobøl. Kan noen hjelpe meg på sporet
videre. Det er to gårder i Hobøl som heter Tolfshus, såvidt jeg vet.
Med hilsen Hans Olav Aker
olav...@online.no

Ketil Thorsen

Hans Olav Aker <olav...@online.no> wrote in message

Still heller dette spørsmålet i no.fritid.slektsforsking.etterlysing.
da denne gruppen skal legges ned.
FUT satt.

--
Ketil Thorsen