Knehøner og pungdjevler.

Terje Henriksen

Feb 21, 2003, 9:36:43 AM2/21/03
Det kaller jeg noen av de satanistene/Gudsutrydderne som terroriserer
omegnen for tiden. Knehønene har lange kniver som de ødelegger knær på våre
åndelige legemer med, og pungdjevlene saboterer våre åndelige arveegenskapr
på forskjellige vis. I tillegg kommer nåledjevler, sydamer og saksedjevler
som ødelegger ufødt og født livs åndelige legemer.

De fleste av disse har psykologiprofessorer og gale psykiatere som ledere,
som antakelig motiverer dem med at de utrydder djevelen, stanser folk som er
uegnede til å få barn, tror jeg.

I skiløypa i nærheten operer det i ånden et par psykologer eller psykiatere
av noe lavere alder. De går med kniver til angrep på folk som går på ski, og
kutter ånd. Det er tydelig at de har noe imot skiløpere, som trener av seg
de som stjeler dem slik at f.eks. psykologiprofessorene og psykiaterne får
atferdsproblemer.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Arild Karlsen

Feb 21, 2003, 12:48:31 PM2/21/03
On Fri, 21 Feb 2003 14:36:43 GMT, "Terje Henriksen"
<the...@trollnet.no> wrote:

> [...]
>som antakelig motiverer dem med at de utrydder djevelen, stanser folk som er

Dette avsnittet forstår jeg ikke. Du skriver begripelig om
psykologiprofessorer og psykiatere, men når du trekker inn djevelen og
og folk som er uegnede til å få barn så virker du noe forvirret.

> [...]
>kutter ånd. Det er tydelig at de har noe imot skiløpere, som trener av seg

¨
Det er uredelig av deg å slenge ut meninger om psykologer og
psykiatere uten noen form for dokumentasjon. At psykologer og
psykiatere er i stand til å operere i ånden er en svært
oppsiktsvekkende påstand. Atferd er materielle prosesser i kroppen som
kan påvirkes av de betingelsene den forekommer under.

Du har meget ukritisk overtatt psykologiens tro på psyken og de
såkalte åndsprosessene. Vitenskapsmenn studerer atferd og dens
betingelser, og trenger ikke å dikte opp psyke og ånd for å forklare
det som foregår.

Det kryr av psykologer og psykiatere som støtter ditt syn når det
gjelder psyke og ånd, men ingen av dem tør å si det høyt her på news.

--
Arild Karlsen
http://home.no.net/gladmann/index.htm

J.M.SKOGAN

Feb 21, 2003, 5:23:54 PM2/21/03
<the...@trollnet.no> wrote:

> [...]
>på forskjellige vis. I tillegg kommer nåledjevler, sydamer og saksedjevler
>som ødelegger ufødt og født livs åndelige legemer.

Jeg forstår at det eksisterer en problemstilling i dette, men har det
noe med religion å gjøre? Altså; befinner du deg på rett gruppe?

jms

Terje Henriksen

Feb 22, 2003, 3:43:39 PM2/22/03

"Arild Karlsen" <ak1...@alfanett.no> skrev i melding

> Dette avsnittet forstår jeg ikke. Du skriver begripelig om
> psykologiprofessorer og psykiatere, men når du trekker inn djevelen og
> og folk som er uegnede til å få barn så virker du noe forvirret.

Neida, det er psykologene og psykiaterne som er forvirrede, eller onde.

> ¨
> Det er uredelig av deg å slenge ut meninger om psykologer og
> psykiatere uten noen form for dokumentasjon.

Alt er bevitnet av meg selv. Det jeg skriver er derfro dokumentasjon.

>At psykologer og
> psykiatere er i stand til å operere i ånden er en svært
> oppsiktsvekkende påstand. Atferd er materielle prosesser i kroppen som
> kan påvirkes av de betingelsene den forekommer under.

Tilbakestående avviser gjerne andre muligheter.

> Du har meget ukritisk overtatt psykologiens tro på psyken og de
> såkalte åndsprosessene.

Jeg har ikke overtatt noe som helst. Alt er sett av meg selv.

>Vitenskapsmenn studerer atferd og dens
> betingelser, og trenger ikke å dikte opp psyke og ånd for å forklare
> det som foregår.

Dersom de avviser det åndelige, som ahr vært bevitnet i mange tusen år, er
de ikke verdige til åkalle seg vitenskapsfolk.

> Det kryr av psykologer og psykiatere som støtter ditt syn når det
> gjelder psyke og ånd, men ingen av dem tør å si det høyt her på news.

Nei, for da kommer Gudsutrydderne (parasitter, satanister, psykologer,
psykiatere) og tar dem. Sannheten om det åndeliges eksistens gir en nemlig
Guds ånd, og det vil gudsutrydderne forhindre.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Bjørn Hansen

Feb 25, 2003, 6:30:39 AM2/25/03
In article <lrnc5v07eg6h270r5...@4ax.com>, J.M.SKOGAN
<jmsk...@c2i.net> wrote:

det er vel det nærmeste en kan komme rett gruppe ..?

--
Bjørn Hansen

Bjørn Hansen

Feb 25, 2003, 6:43:11 AM2/25/03
In article <%hR5a.361$sg2.17...@news.telia.no>, "Terje Henriksen"
<the...@trollnet.no> wrote:

> Dersom de avviser det åndelige, som ahr vært bevitnet i mange tusen år, er
> de ikke verdige til åkalle seg vitenskapsfolk.

dersom de avviser virkeligheten er det vel riktig. det åndelige
er virkelighet for mange. men vitenskap forutsetter observasjoner
som kan måles. forkomsten av plukkdjevler og hellige måser fx.
mangler vi metoder eller instrumenter til å kunne påvise
ev. kvantifisere

--
Bjørn Hansen

Kjell I. Johnsen

Feb 25, 2003, 6:43:13 AM2/25/03

"Terje Henriksen" <the...@trollnet.no> wrote in message

Selv foretrekker jeg punghřner og knedjevler.

Kjellemann

J.M.SKOGAN

Feb 25, 2003, 10:08:53 AM2/25/03
On Tue, 25 Feb 2003 12:30:39 +0100, bjoe...@nfh.uit.no (Bjørn Hansen)
wrote:

altså ingen grupper for mentalt forvirrede?

jms

Magne Aga

Feb 27, 2003, 2:45:31 PM2/27/03

> [...]
> Det kaller jeg noen av de satanistene/Gudsutrydderne som terroriserer
> omegnen for tiden. Knehønene har lange kniver som de ødelegger knær på

Benytter knehønene "Tontoo style"?

Terje Henriksen

Feb 28, 2003, 3:38:06 PM2/28/03

"Magne Aga" <magn...@monet.no> skrev i melding

Jeg vet dessverre ikke hva "Tontoo style" betyr.

--
Terje Henriksen
Kirkenes