Professor mistet flyet fordi somalis taxisjåfør stanset for å be

Sigvald

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10113767

Øystein Noreng skulle rekke et fly til Uganda 31. januar. Derfor
fortalte han drosjesjåføren i Oslo Taxi at han måtte til Gardermoen så
fort som mulig.

- Jeg var helt målløs. Det var som i en film. Drosjesjåføren svinger
plutselig inn på krabbefeltet ved Jessheim, går i bagasjerommet, tar
ut bønneteppet og setter på seg bønneluen. Han ruller ut bønneteppet
foran bilen og begynner å be. I flere kuldegrader, sier Øystein Noreng
til VG.

- Sjåføren sa at det bare tar noen minutter, og før jeg rakk å reagere
var han ute av bilen, forteller professoren.

VG har vært i kontakt med den somaliske sjåføren som sier
- Jeg vil fortsette å gjøre min plikt overfor Allah.

Fremme på Gardermoen valgte Noreng å betale for turen og så løpe inn
på flyplassen. Der ble han fortalt at innsjekkingen ble stengt for to
minutter siden.
---------------------

Dette er ikke enestående:
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Stoppet-flybussen-for-a-be-2780994.html
I oktober i fjor skjedde det samme med en flybuss som var på vei til
Flesland.

Muslimene er selvsagt seg selv nærmest. Det er derfor FrP hele tiden
har vært skeptisk til innvandring av muslimer. Man kan ikke ha det
slik at man ikke kommer frem i tide p.g.a. forrykte muslimer som ber i
tide og utide. En måte å løse dette problemet på er merke alle
offentlige transporttmidler med muslimsk sjåfør med en grønn halvmåne
e.l. så vil kundene kunne velge disse bort dersom de ikke ønsker å
riskere å komme for sent frem til bestemmelsesstedet.

Konklusjon:
Alle som tar avstand fra forsinkende bønnepauser innen
transportsektoren bør gi sin stemme til FrP ved høstens valg!

Sigvald

Svein Erik Fotland

On 14 Feb, 14:15, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> Muslimene er selvsagt seg selv nærmest. Det er derfor FrP hele tiden
> har vært skeptisk til innvandring av muslimer.

I så fall er FrP eit jordnært og rasjonelt fundert parti.

> Man kan ikke ha det slik at man ikke kommer frem i tide
> p.g.a. forrykte muslimer som ber i tide og utide.

Ingen normale menneske kan være ueinige i dette.

> [...]
> e.l. så vil kundene kunne velge disse bort dersom de ikke
> ønsker å riskere å komme for sent frem til bestemmelsesstedet.

Ei enkel løysing som sikkert kunne ha løyst problemet, men slik vil
ikkje FrP få andre parti med på. Til det er det for mange PKar som
assosierer slikt med merkinga av fangane i nazisiske fangeleirar under
siste verdskrig. Hadde dette i staden vore knytta til Stalin sine
Gulagleirar hadde nok motforestillingane vore både færre og mildare.

Svein Erik

Hans Petter Nenseth

Den 14.02.13 14:15, skrev Sigvald:

> [...]
> har vært skeptisk til innvandring av muslimer. Man kan ikke ha det
> slik at man ikke kommer frem i tide p.g.a. forrykte muslimer som ber i

Er dette noe alle muslimer gjør?

Terje Henriksen

Det er visstnok påbudt for alle muslimer å be 5 ganger om dagen til
faste tider. Folk som har det travelt bør få anledning til å velge vekk
muslimske taxisjåfører. Det bør også opplyses om når bønnetidene er.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Terje Henriksen

Dessuten bør det kanskje være med i ansettelsesvilkårene at bønnen
utsettes til taxituren er over.

--
Terje Henriksen
Kirkenes