FrP er ikke rasistisk - Her er beviset!

Sigvald

PKer av alle politiske farger har i alle år hevdet en hardnakket myte
om at FrP er rasistisk eller har rasistiske tendenser i sin politikk.
Denne myten er nå knust en gang for alle:

http://fpu.no/2012/03/her-er-fpus-nye-sentralstyre/
Den 24.mars valgte FpUs landsmøte et nytt sentralstyre på Clarion
Hotel Royal Christiania i Oslo.
Det nye sentralstyret ble som følger:
Formann: Himanshu Gulati (Akershus)
1.Nestformann: Erik Tørrissen (Møre og Romsdal)
2.Nestformann: Sivert Bjørnstad (Sør-Trøndelag)
Sentralstyremedlem: Atle Simonsen (Rogaland)
Sentralstyremedlem: Julia Brännström (Østfold)
Sentralstyremedlem: Tristan Dupré (Hordaland)
Sentralstyremedlem: Christer Kjølstad (Oslo
---------------------

FpUs nyvalgte formann - inderen Himanshu Gulati - er fremmedkulturell,
bærer et fremmed navn og er lettere mørkhudet. Han ville aldri fått en
slik posisjon i et rasistisk parti. Ergo FrP er ikke rasistisk.

Så er det å håpe at han er godt skolert og at Siv Jensen har fortalt
ham hvor skapet skal stå i FrP. Han må f.eks. ha det klart for seg at
for den jevnte FrPer er han inder som Viswanathan Anand, ikke nordmann
som Magnus Carlsen - norsk pass eller ikke. Han kan godt være hindu i
det private, men må respektere at FrP er tuftet på den norske kristne
kulturav. Han kan godt være interessert i cricket i det private, men
må huske at FrP først og fremst er opptatt av å støtte opp om norske
idretter som vintersport samt fotball, håndball og ishockey. Han må
også respektere FrPs syn om at kjøtt og fisk er god mat, og ikke minst
at det er OK å spise oksekjøtt. Det området han som inder har størst
potensiale for å fronte FrPs syn på en solid og troverdig måte er i
synet på pakistan, pakistanere, islam og islamisme.

Konklusjon:
Alle som ønsker å gi sin stemme til et parti med reell takhøyde også
for seriøse innvandrere bør gi sin stemme til FrP ved neste valg!

Sigvald

Frank

Den 2012-04-03 10:41, Sigvald knastet inn: :
> PKer av alle politiske farger har i alle år hevdet en hardnakket myte
> om at FrP er rasistisk eller har rasistiske tendenser i sin politikk.
> Denne myten er nå knust en gang for alle:

Ikkeno' bevis, det heter alibi/fikenblad
!

Pelle Thomsen

On 03.04.12 10.41, Sigvald wrote:
> PKer av alle politiske farger har i alle år hevdet en hardnakket myte
> om at FrP er rasistisk eller har rasistiske tendenser i sin politikk.
> Denne myten er nå knust en gang for alle:

> Formann: Himanshu Gulati (Akershus)

Ha ha ha. - den var god.
Du er jaggu litt av en gjøk som nå skal late som om
du ikke er en vaskeekte rasist, ditt løgnaktige fjols.
Du er vel for tjukk i hue til å huske alle de rasistiske
kommentarene og siteringene du har skrevet her.

Stein

"Pelle Thomsen" <no...@noe.no> wrote in message
Hva er din definisjon på en rasist ?

Pelle Thomsen

On 04.04.12 00.28, Stein wrote:

> Hva er din definisjon på en rasist ?

Veldig glad for det spørsmålet, takk. Som du kanskje vet kommer
jo ordet opprinnelig fra ideen om at man tilhører en overlegen
rase, en dominerende forestilling man hadde fra 1500-tallet frem
til 1950+. Men etter at vitenskapen tok rotta på raseteoriene har
ordet fått en moderne og utvidet betydning:
En rasist er en person som tror/mener at hans egen etnisitet,
kulturelle bakgrunn eller nasjonalitet er bedre, (moralsk)
overlegen eller mer høyverdig/edlere enn andres.
Rasister er folk som sitter ved tastaturet sitt og venter
på en anledning - som f.eks. overfallsvoldtektene, og komponerer
subjektlinjer ala "neger voldtok igjen og igjen og igjen" eller
folk som svarer at "nei, det er kurdere som alltid bedriver voldtekt"
eller f.eks. folk som ljuger for å få sine egne rasistiske påstander
verifisert ved å hevde ting som f.eks. "jeg har flere slektninger
i politiet som sier at..." e.l.
Rasister er som oftest dårlig utdannet og ignoranter i den forstand
at de vet lite, eller forstår lite av verden og kulturforskjeller -
og av seg selv og sin egen bakgrunn. (Av folk som er bereiste og har
høy utdannelse, finner man svært lite eller så godt som ingen rasisme).
Ofte er det folk som er på bunnen av samfunnet, eller som har et
sterkt behov for å hevde seg opp fra sin egen gørr, som Siegwaldt
Lavik og Hitler. Mange ganger er det mentalt ustabile personer, eller
personer med usedvanlig lav intelligens som ikke klarer å skille
enkeltindivider fra grupper, eller som har behov for å skape seg et
fiendebilde - opportunister.
Og ofte er det redde, usikre og ikke spesielt smarte mennesker som
delvis irrasjonelt føler sin trygghet truet (xenofober - som man finner
svært mange av i FrP).

Stein

"Pelle Thomsen" <no...@noe.no> wrote in message
Her fikk du anledning til å gi et velbegrunnet godt svar
Du begynner også meget bra
men så plutselig går du over til personangrep som ei PMS kjerring
Det er merkelig at du skifter stil så fort
er du Schizofren eller klarer du ikke å styre deg selv i debatter ?

Det er også underlig at du skulle nevne "dårlig udannet"
Når jeg ser på din inntekt og formue så er det nesten ingenting i forhold
til hva man skulle forvente av en mann i din alder
Tyder det på at du har valgt en utdannelse som ikke gir penger i kassa?

I den gode ånd i disse tider vil jeg ønske deg fortsatt God Påske.

Pelle Thomsen

On 05.04.12 18.14, Stein wrote:

> [...]
> til hva man skulle forvente av en mann i din alder
> Tyder det på at du har valgt en utdannelse som ikke gir penger i kassa?

Bwhahaha for et latterlig tafatt feigt personangrep - du er nok ikke
smart nok til å lese noe som helst, heller ikke skatteetatens oversikt -
og i tillegg er du som man kan forvente feig nok til å gjemme deg bak en
anonymitet, mens du glatt benytter andres navn for å ramme dem.
Stort feigere, mer atal og smålig kan man vanskelig bli, men det er jo
fornøyelig at du er for tjukk i hue til å skjønne at du avslører deg selv.
Ikke noen overraskelse akkurat.
I tillegg klarer du selvfølgelig ikke å forholde deg til det som blir
skrevet - enda du selv spurte om det, ditt feige stupide slimete brød.

:-)

Stein

> [...]
> smart nok til å lese noe som helst, heller ikke skatteetatens oversikt -
> og i tillegg er du som man kan forvente feig nok til å gjemme deg bak en

Totalt feil
jeg har utdannelse i bl.a. økonomi
og kan meget vell lese skattelister
( det klarer egentlig hvilken som helst idiot )
Jeg har derfor lønn og formue som får din økonomi til å se ut som
en fjortis med sommerjobb.

Som jeg har sagt tidligere:
Jeg synes det er merkelig at du klaget på dårlig utdannelse
( jeg antar du siktet til meg )
når du selv har lav intekt og nesten ikke formue
Det henger ikke på greip

> mens du glatt benytter andres navn for å ramme dem.

Ja det stemmer
men det syntes jeg du fortjente etter ditt forrige innlegg

> [...]
> I tillegg klarer du selvfølgelig ikke å forholde deg til det som blir
> skrevet - enda du selv spurte om det, ditt feige stupide slimete brød.

Joda jeg klarte fint å forholde meg til det som ble skrevet
Jeg var også enig med deg helt til du
helt umotivert gikk over til personangrep

Fortsatt God Påske

Pelle Thomsen

On 06.04.12 00.54, Stein wrote:

> Totalt feil
> jeg har utdannelse i bl.a. økonomi
> og kan meget vell ...

Skal man dømme etter det du har skrevet, er det ingen ting som tyder på
at du har noen utdannelse nei - du lyver sikkert på samme måte som
du gjorde for å dekke dine rasistiske påstander.
Min inntekt er forøvrig godt over middels og antagelig godt over det du
tjener, men dette kan vi jo få sjekket bare du ikke oppfører deg som en
feig slimål.

:-)

Kom igjen da, din lille feite lurvete falskspiller - oppgi en link til
inntekten din, så vi får sjekket det - det er jo INGEN grunn til å
stole på noe av det udokumenterte mølet du påstår - har det vist seg
gang på gang...

> Jeg har derfor lønn og formue som får din økonomi til å se ut som
> en fjortis med sommerjobb.

Men dette er jo bare vås. Som sagt - du får dokumentere det litt bedre
enn den latterlige om "slektninger i politiet" da, skjønner du.
Ingen grunn til å stole på en "stein" med "utdannelse i bl.a. økonomi"
(hahaha) som ellers juger så det renner av han...
Mest sannsynlig, skal man dømme etter det du skriver og forstår ellers,
har du et vikariat som parkeringsvakt, kinobillettør eller
bensin-stasjonsbetjent(!).

:-)

Du lærte antagelig ikke så mye om næringsinntekt på kassa-apparat-kurset
ditt heller, antar jeg. Og hva er det forresten som får deg til å tro
at høy utdannelse automatisk fører til høy inntekt og formue, ditt naut ?
Bare der avslører du jo bløffen din og viser akkurat hvor smart du er...

Stein

"Pelle Thomsen" <no...@noe.no> wrote in message
Tror du at du kan forandre fakta ved å øke antall fornærmelser pr. inlegg ?
Tallene viser krystallklart at du er fattig
noe som sannsynligvis kommer av feil utdannelse.

Jeg har utdannelse som kan brukes til å tjene penger.

Du er en tragisk figur som tror du kan gjemme deg bak et stort antall
fornærmelser

Thomas Lundquist

Sigvald <sigv...@yahoo.no> writes:

> [...]
> idretter som vintersport samt fotball, håndball og ishockey. Han må
> også respektere FrPs syn om at kjøtt og fisk er god mat, og ikke minst

Dette er altså definisjonen på takhøyde.

> Konklusjon:
> Alle som ønsker å gi sin stemme til et parti med reell takhøyde også
> for seriøse innvandrere bør gi sin stemme til FrP ved neste valg!

Den reelle takhøyden er ikke veldig, hmm, høy.

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html

Pelle Thomsen

On 07.04.12 06.30, Stein wrote:

> [...]
> Jeg har utdannelse som kan brukes til å tjene penger.
> Du er en tragisk figur som tror du kan gjemme deg bak et stort antall

Gjeeeeeesp - ja da later vi som om det er riktig da.
Og likevel tjener jeg mer enn deg, tydeligvis.
Dette med din dårlige/manglende utdannelse er tydeligvis
bittert selv for en taper som deg. Men du kan trøste deg
med at jeg ikke ser ned på deg av den grunn, det er mange
folk med dårlig utdannelse som klarer seg mer enn godt. Ta
Olav Thon eller Kjell Inge Røkke f.eks., de tjener masse penger.

Imidlertid var poenget, som du som vanlig ikke forsto,
at rasister og FrP'ere generelt har lav grad av utdannelse
og ofte skremmende lav IQ, særlig det siste (som du enda
en gang vittig nok beviser her) i likhet med deg.

:-)

Frank

Den 2012-04-07 11:16, Thomas Lundquist knastet inn: :

> Den reelle takhøyden er ikke veldig, hmm, høy.

Et parti for mentale dverger

vilegentli...@hotmail.com

Et lykkelig valg, dette, ref VG-nett idag:

- "Vi har tatt til orde for at partiet skal føre en mer liberal familiepolitikk. Vi mener moderpartiet skal gå inn for homofil adopsjon, sier Himanshu Gulati, formann i FpU, til VG Nett."

Du nå være stolt og fornøyd nå