Mange muslimer er ikke bedre enn dyr

Sigvald

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/libya/artikkel.php?artid=10061183

(VG Nett) Her ramponerer libyske opprørere gravene til falne britiske
soldater.

Den libyske byen Benghazi ble i mars i fjor frigitt med hjelp fra de
internasjonale styrkene. Nå har de som da gjorde opprør mot Gaddafis
regime ramponert gravene til britiske soldater som ble drept i Nord-
Afrika for 70 år siden, skriver Daily Mail.

På videoen som etter ramponeringen ble postet på internett kan man se
opprørerne herje krigskirkgården.

Gravstøtter blir revet ned, og et stort kors blir knust med hammer.
Noen av ekstremistene som ramponerer kirkegården bærer med seg våpen
og er kledd i militærklær.

På krigskirkegården i Benghazi ligger 1214 soldater gravlagt. Av 1051
uidentifiserte kropper på kirkegården er av dem 851 britiske. De er
alle gravlagt på kirkegården øst i Libya.

Mange av de gravlagte på kirkegården spilte en avgjørende rolle for å
få kontroll på Libya og Egypt i 1941 og 1943.

Gravene til tidligere Royal Airforce (RAF)-piloter var også blant
gravene som ble ramponert av opprørerne.

VELTER: Her sees en av opprørerne mens han er i gang med å velte en
rekke med gravstøtter. Foto: PRIVAT
Angrepet på kirkegården som foregikk i to dager forrige uke virker
både iscenesatt og svært organisert. En av de involverte filmet
angrepet for senere å poste det på internett.

Mens de ramponerer gravene roper mobben av opprørere «de er hunder, de
er hunder». Ødeleggelsene er trolig ment som et svar på
koranbrenningen av amerikanske soldater i Afghanistan forrige måned.
Bildene i videoen viser hvordan opprørerne systematisk sparker ned
grav etter grav. Noen av dem blir også knust med hammere og slegger.

- Ødelegg det korset, de er hunder, roper en av de maskerte vandalene.

Når opprørerne oppdager en jødisk grav med en David-stjerne, sier en
av dem:

- Se hva som står på graven. Det er til og med skrevet på hebraisk.

Videre kan man se en av opprørerne sette en stige opp til et kors som
står like ved kirkegården. Han klatrer opp stigen, og begynner å hakke
på minnesmerket med en hammer.

Flere kommer til og korset knuses med store slegger.

Slektninger reagerer

Slektninger av de gravlagte på kirkegården har reagert med avsky på
ramponeringen.

En av de ødelagte gravstøttene tilhører pastoren Geofferey Bond, som
var kappellan for styrkene. Han ble drept nær Benghazi, bare 30 år
gammel i mars 1941.
---------------------

Ja så intolerante, hatefulle og direkte jævlige er svært mange
muslimer, dere! Er det egentlig rart at den jevne FrPer forakter slikt
pakk? Det er ikke de enkelt-muslimene som oppfører seg som folk som
blir foraktet- det er den typen muslimer som er som dette som blir
foraktet. De kaller oss hunder. Den jevne FrPer kaller dem søppel,
voldsaper og rotter.

Konklusjon!
Alle som tar avstand fra muslimske voldsaper bør gi sin stemme til FrP
ved neste valg!

Sigvald

Stein

"Sigvald" <sigv...@yahoo.no> wrote in message
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/libya/artikkel.php?artid=10061183

(VG Nett) Her ramponerer libyske opprørere gravene til falne britiske
soldater.

1. Det er ikke bare FRP som forakter slikt pakk.
2. De kristne har tidligere vært like ille som muslimene er nå
men den gangen kunne du ikke se det på Dagsrevyen hver dag.

Thomas Lundquist

Sigvald <sigv...@yahoo.no> writes:

[ snip ]

> Ja så intolerante, hatefulle og direkte jævlige er svært mange
> muslimer, dere! Er det egentlig rart at den jevne FrPer forakter slikt
> pakk?

Mens de ikke klager over Jobbik og deres kumpaner i Ungarn.

Men der er det hvite som dasker sigøynere og *det* må da være helt
greit?

ez
--
Med infrastruktur bygger vi landet.

Siteringsproblemer? : http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html

Pelle Thomsen

Kan ikke huske at overivrige Ziggwaldt var ute med nyheter om
amerikanerne som pissa på noen muslimske lik heller, men å
"ramponerer gravene til falne britiske soldater" er jo så mye
verre når pakket er mørkhudede og tror på en "annen" gud.

Pelle Thomsen

On 05.03.12 15.00, Pelle Thomsen wrote:

http://www.klartale.no/norge/soldater-tisset-pa-dode-taliban-opprorere/

Sorry - både Ziggwaldt og jeg glemte linken til de
kristne hvite soldatene som pissa på muslimske lik.
For min del var det en forglemmelse...
For FrP-Ziggwaldt er det derimot et stort problem -
da hans utsagn:

> Ja så intolerante, hatefulle og direkte jævlige er svært mange
> muslimer, dere!
> Er det egentlig rart at den jevne FrPer forakter slikt pakk?

må da nødvendigvis bli til:

> Ja så intolerante, hatefulle og direkte jævlige er svært mange
> AMERIKANERE, dere!
> Er det egentlig rart at den jevne FrPer forakter slikt pakk?

Nei Ziggwaldt, - det er det ikke, men dette må vel bety en kraftig
omlegging av FrPs utenrikspolitikk, om dere har noen ?

Og en ting til - tror du at du kommer inn i USA én gang til når du
antyder slike ting ?

Sigvald

On 5 Mar, 15:15, Pelle Thomsen <n...@noe.no> wrote:
> [...]

Dette er ren løgn om FrP. Fakta er at FrPere flest fordømmer de
mediene som viser slike opptak. Disse PK-mediene fremstår som Taliban-
propagandister og bør fjernes fra Afghanistans slagmarker.
Mediedekningen kan de millitære og eventuelle millitært godkjente
fotografer og journalister ta seg av. Det er i så måte mye å lære av
Pravdas dekning av krigføringen 1941-1945.

Sigvald

Pelle Thomsen

On 05.03.12 22.16, Sigvald wrote:

> Dette er ren løgn om FrP. Fakta er at FrPere flest fordømmer de
> mediene som viser slike opptak.

Du er faen meg akkurat så stupid som du fremstår, noe man skulle tro
var en umulighet.
Skjønte du ikke engang at det var dine egne ord og din egen logikk ?

Bwhahahahahahahaha

FrP i et nøtteskall...

Pelle Thomsen

On 05.03.12 23.10, Pelle Thomsen wrote:

> FrP i et nøtteskall...

egentlig tror jeg ikke noe på Ziggwaldts eksistens.
Det er umulig å være så gjennomført stupid, så dette må
være en person som er ute for å trekke FrP enda lenger
ned i gørra.

Thomas Lundquist

Sigvald <sigv...@yahoo.no> writes:

> Dette er ren løgn om FrP. Fakta er at FrPere flest fordømmer de
> mediene som viser slike opptak.

Så FrPere fordømmer det at man avslører hva som er gjort, ikke selve
handlingen.

Det er helt greit å pisse på lik og brenne koranen?

> [...]
> fotografer og journalister ta seg av. Det er i så måte mye å lære av
> Pravdas dekning av krigføringen 1941-1945.

Så du er ikke veldig glad i ytringsfrihet.