Fridtjof Frank Gundersen er død

Sigvald

Tidligere stortingsrepresentant for FrP, Fridtjof Frank Gundersen døde
fredag 11.11.11 etter lenger tids sykdom. Mediene nekter selvsagt å
omtale hva han døde av, men vi kan vel anta at det må ha vært en eller
annen form for kreft.

Den jevne FrPer husker ham selvsagt godt på både godt og vond. Han
blir husket for sin utenrikspolitiske ekspertise som da han i et
utspill fulgte opp tradisjonen fra Anders Lange og konkluderte med at
ledere som Francisco Franco og Augusto Pinochet slett ikke var ille
sammenliknet med diktatorer og tyranner som Stalin, Mao, Kim Il Sung,
Hoxha, Ceaușescu, Mugabe, Khomeini, osv. Beviset på dette fant
Gundersen i at både Franco og Pinochet overlot makten til demokratiske
krefter. Fridtjof Frank Gundersen var også en arkitekt i forhold til å
sikre FrP som en lojal støttespiller for USA og Israel. Slik sett
fortjener han honnør for sin innsats mot den fremvoksende anti-
semittismen i det norske samfunnet. Dessverre huskes Gundersen også
som en dårlig taper som forlot partiet da han ikke lenger ble nominert
på toppen av FrPs stortingsliste i Akershus. Han ble i den forbindelse
omtalt som useriøs klovn og illojal solospiller i avisen Fremskritt.

Fridtjof Frank Gundersen
29.10.1934 - 11.11.2011
R.I.P.

Sigvald

Hans Petter Nenseth

Den 15.11.11 11:39, skrev Sigvald:
> [...]
> fredag 11.11.11 etter lenger tids sykdom. Mediene nekter selvsagt å
> omtale hva han døde av, men vi kan vel anta at det må ha vært en eller

Når du antar noe er det som regel feil, og dødsårsaken er da helt
uvesentlig for andre mennesker.

> [...]
> Hoxha, Ceaușescu, Mugabe, Khomeini, osv. Beviset på dette fant
> Gundersen i at både Franco og Pinochet overlot makten til demokratiske

Bikkja til Lucky Luke er slett ikke dum sammenliknet med deg.

> Fridtjof Frank Gundersen var også en arkitekt i forhold til å
> sikre FrP som en lojal støttespiller for USA og Israel.

Det er en av mange grunner til å ikke støtte FrP. Om det var sant. Jeg
kjenner FrPfolk som tar sterk avstand fra Israels utenrikspolitikk.

> Slik sett
> fortjener han honnør for sin innsats mot den fremvoksende anti-
> semittismen i det norske samfunnet.

Lojale støttespillere for Israel bare bidrar til å øke antisemittisme.
For de som ikke vet forskjell på jøder og Israel, that is.

> Dessverre huskes Gundersen også
> som en dårlig taper som forlot partiet da han ikke lenger ble nominert
> på toppen av FrPs stortingsliste i Akershus.

Det er nok en del som ikke husker ham i det heløe tatt, før du drar
navnet hans gjennom gjørma her.

Sigvald

On 15 Nov, 12:59, Hans Petter Nenseth <h...@nenseth.no> wrote:

> Bikkja til Lucky Luke er slett ikke dum sammenliknet med deg.
>
> Det er nok en del som ikke husker ham i det heløe tatt, før du drar
> navnet hans gjennom gjørma her.

For ordens skyld!
H. P. Nenseth, som her i kjent nedlatende stil, harselerer med
meningsmotstander fremfor å holde seg strengt til sak, har for lengst
blitt karakterisert som stupid, useriøs og tidvis ruset av debattanter
som Edvin Vik, Chrisjoy, Georg Lavik, Dag Ragnar Pettersen, Trond
Svendsen, Johan S. Tauler med flere. Hans tirader kan således selvsagt
ikke tas alvorlig.

Sigvald

Hans Petter Nenseth

Den 15.11.11 23:28, skrev Sigvald:

> For ordens skyld!
> H. P. Nenseth, som her i kjent nedlatende stil, harselerer med
> meningsmotstander

Du er da ingen meningsmotstander, du har ikke én selvstendig tanke i
stratoshjernen din.

> fremfor å holde seg strengt til sak,

Ei heller har du noen sak, du lirer kun av deg urin som ikke en gang har
kroppstemperatur.

> har for lengst
> blitt karakterisert som stupid, useriøs og tidvis ruset av debattanter
> som Edvin Vik, Chrisjoy, Georg Lavik, Dag Ragnar Pettersen, Trond
> Svendsen, Johan S. Tauler med flere.

Rene hedersbevisningen. Har noen av dem noengang sagt noe positivt om deg?

> Hans tirader kan således selvsagt ikke tas alvorlig.

Hvorfor da bruke så mye tid på å prøve å avvise dem?

christop...@getmail.no

On Nov 15, 11:39 am, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:
> [...]
> Hoxha, Ceaușescu, Mugabe, Khomeini, osv. Beviset på dette fant
> Gundersen i at både Franco og Pinochet overlot makten til demokratiske

Du er like glad i forsvare høyresidens diktatorer som alltid.

> Fridtjof Frank Gundersen var også en arkitekt i forhold til å
> sikre FrP som en lojal støttespiller for USA og Israel.

"Løyal støttespiller" = "kjeledegge." USA er gjennomkorrupt og Israel
er et apartheidland som bedriver etniske rensing. Ikke rart du støtter
de landene der.

> Slik sett
> fortjener han honnør for sin innsats mot den fremvoksende anti-
> semittismen i det norske samfunnet.

Det er rart hvordan dere som støtter Israel ikke klarer å skille
mellom rasisme og avsky for israelsk statsrasisme.

> [...]
> på toppen av FrPs stortingsliste i Akershus. Han ble i den forbindelse
> omtalt som useriøs klovn og illojal solospiller i avisen Fremskritt.

Rart hvor opptatt du er av lojalitet. Blind loyalitet.

> Sigvald

Johan S. Tauler

On Tue, 15 Nov 2011 14:28:14 -0800 (PST), Sigvald <sigv...@yahoo.no>
wrote:
Det trenger du ikke si, for dette er selvfølgeligheter! Vi trenger
ikke å få det inn med teskje!

H. P. Nenseth humper avgårde på autopilot og er så kjedelig at det
unisone gjespet som kommer - fra den delen av news-leserne som ennu
ikke har kill-filtrert ham bort - hver gang H. P. Nenseth poster, er
så høyt at det kan måles på Richters skala så lang unna som i Beijing.
--
«Og lyset skinner i mørket, men mørket tok ikke imot det»
© GNU Free Documentation License.

Hans Petter Nenseth

Den 16.11.11 15:21, skrev Johan S. Tauler:

> [...]
> ikke har kill-filtrert ham bort - hver gang H. P. Nenseth poster, er
> så høyt at det kan måles på Richters skala så lang unna som i Beijing.

Falsketauler tar i kjent stil ballen i stedet for mannen uten å vite at
han spiller på kunsgress. Falsketauler er stemplet som en ikkekristen
idiot av skrullingen Falck, og som en hedersmann av stratoshjernen
Sigvald, og er ikke å oppfatte som tilregnelig. Ønsker man at slike
anonyme puddinger skal ha innflytelse i politikken holder man seg i
sofaen ved neste valg.

Christer Solskogen

Mer skulle det ikke til altså, for å få meg til å smile :-)

--
chs, for fellesskapets beste.

Sigvald

On Nov 18, 12:24 am, Hans Petter Nenseth <h...@nenseth.no> wrote:

> Falsketauler tar i kjent stil ballen i stedet for mannen uten å vite at
> han spiller på kunsgress. Falsketauler er stemplet som en ikkekristen
> idiot av skrullingen Falck

Andreas Falck når ikke opp til Johan S. Tauler. Falck har blitt
kritisert av Chrisjoy for å fremme et ukristelig syn på samboerskap.

Sigvald

Stein

"Christer Solskogen" <sols...@antarctica.no> wrote in message
Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av HPN

Christer Solskogen

On 2011-11-18, Stein <st...@mail.no> wrote:

> Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av HPN

Du må gjerne holde kjeft når du har bestemt deg.

Stein

> Du må gjerne holde kjeft når du har bestemt deg.

Uffda
Har kona di rød uke eller har sjefen gikk deg kjeft igjen ?

Hans Petter Nenseth

Den 18.11.11 11:25, skrev Sigvald:
Det synet skulle jeg gjerne vite mer om. Uansett er det opp til de
enkelte par hvordan man innretter seg. Hverken Falck eller Chrisjoy har
noe med slikt.

Christer Solskogen

On 2011-11-18, Stein <st...@mail.no> wrote:

> "Christer Solskogen" <sols...@antarctica.no> wrote in message

> Uffda
> Har kona di rød uke eller har sjefen gikk deg kjeft igjen ?

Det bare irriterer meg så jævlig at du ikke har svart på om du har sluttet
å slå din kone eller ei.

Stein

> Det bare irriterer meg så jævlig at du ikke har svart på om du har sluttet
> å slå din kone eller ei.

Uffda
Du lar deg lett irritere

Kan jeg få lov til å svare som politikere ?
De svarer jo på noe annet en spørsmålet

Svaret er:
strøket av sensuren