Norsk al-Qaida-terrorist med fortid i Blitz

Sigvald

http://www.dagbladet.no/2012/07/05/nyheter/terror/jemen/pst/innenriks/22420897/

Den norske konvertitten som skal ha fått terrortrening i Jemen
konverterte til islam i 2008, etter at han hadde hatt tilhold i flere
miljøer på venstresiden av norsk politikk. I papirutgaven av Dagbladet
kan du lese hele historien om det som fram til 2007 var en helt
alminnelig Oslo-mann med plettfri vandel.

Han er en tidligere venstreradikal 33-åring med plettfri vandel, født
og oppvokst i Oslo-området. Han vokste opp med hvite, norske foreldre
og hadde sin ungdomstid i miljøet rundt Blitz. På CV-en har han
oppført jobber i byggefirmaer og en barnehage. Mannen har et
familiemedlem som jobber i et departement og han er gift med ei
diplomatdatter.

---------------------

Så er det nok en gang bevist at det er nær og utvetydig sammenheng
mellom islamisme, anti-semittisme og ytre venstre. Lars Gule er intet
isolert enkelt-tilfelle. Det bør nå være klart for alle at Blitz-
miljøet i praksis er en utklekkingsanstalt for politisk ekstermisme,
anti-semittisme, voldskriminalitet og altså terrorisme. Blitzerne må
nå forstås som det de faktisk er - er en gjeng tikkende bomber. Dette
farlige og samfunnsnedbrytende miljøet bør derfor oppløses og forbys.

Sigvald

Sigvald

On 5 Jul, 10:53, "christopher.l...@getmail.no"
<christopher.l...@getmail.no> wrote:

> Pga *en* tulling? Det er tettere sammenheng mellom FrP og ABB, for å si det slik.

Ikke vær så sinnsvak dum!
Det er intet som tilsier at den norske al-Qaida-terroristen har brutt
med sitt ideologiske, anti-Israelske/anti-semittiske, anti-vestlige,
anti-kapitlistiske ståsted. ABB på sin side er et isolert særtilfelle
- en gal mann. Han har dessuten også åpent både brutt med FrP/FpU og
kritisert partiets innvandringspolitikk. Fra FrP-hold ansees dette som
et temmelig radikalt brudd med partiet og dets ståsted. Fakta ser
således slik ut:

a) Blitz *tiltrekker* seg tikkende bomber og potensielle al-Qaida-
terrorister.

b) FrP *frastøter* seg galninger, tikkende bomber og potensielle
terrorister.

Skjønner du det nå?

> Akkurat som "anti-islam" miljøene.

Ikke vær dum!
Ingen i disse miljøene vill blitt radikalisert dersom de hadde blitt
behandlet med tilbørlig respekt.
Du skjønte ikke dette?
OK, la oss ta en anaologi.
Hvor fredelige tror du klimahysterikerene hadde vært dersom de hadde
blitt forfulgt, angrepet og mobbet på samme vis som SIAN og andre
motstandere av islamisering.Tror du virkelig at Al Gore & Co ville
sittet stille og sett på dersom de hadde blitt nektet å ytre seg om
klimaspørsmål - dersom mottoet hadde vært "ingen talerstol til
klimahysterikerne"?

Skjønner du det nå?

Sigvald

Pelle Thomsen

On 05.07.12 11.40, Sigvald wrote:

> a) Blitz *tiltrekker* seg tikkende bomber og potensielle al-Qaida-
> terrorister.
>
> b) FrP *frastøter* seg galninger, tikkende bomber og potensielle
> terrorister.

Dette er vel det dummeste jeg har lest på lenge - ingen overraskelse at
det kommer fra nettopp Ziggwalt, som forsvarer Breivik.

Der ligger forskjellen - Lund forsvarer ikke tankegodset til Islamister,
men Ziggwalt forsvarer altså tankegodset til breivik.

nei - og ikke du heller, åpenbart...