Muslimer vil danne egen stat i Oslo

Sigvald

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10067780

(VG Nett 17.08.2012)
En radikal gruppe norske muslimer advarer om et nytt 22. juli eller
11. september på norsk jord.

Dette kommer frem i et brev til norske politikere. Brevet er også
sendt flere norske redaksjoner.

Etter det VG Nett erfarer er flere av medlemmene i gruppen personer
som også tidligere har vært i PSTs søkelys. Dette skal også være en
del av bakgrunnen for at etterretningstjenesten tar saken alvorlig.

Begrunnelsen for advarslene er den radikale islamistgruppens ønske om
å opprette en islamsk stat på Grønland i Oslo:

«Vi vil ikke være en del av det norske samfunnet. Og vi ser det heller
ikke som nødvendighet å flytte ut av Norge da vi er født og oppvokst
her. Og Allahs jord tilhører alle. Men la Grønland bli vårt. Sperr av
bydelen og la oss styre den slik vi ønsker. Dette er til det beste for
begge parter. Vi ønsker ikke leve sammen med skitne udyr som dere.»

---------------------

Dette synes å bekrefte FrPs mange advarsler om at muslimske
innvandrere i betydelig er uintegrerbare og at dette med stor
sikkerhet vil lede til krav om islamisering og forsøk på islamsk
maktovertakelse i deler av eller hele Norge.

Konklusjon:
Alle som tar avstand fra islamisering av Norge bør ta ansvar for
landets fremtid ved å gi sin stemme til FrP ved neste valg!

Sigvald

Hans Petter Nenseth

Den 17.08.12 21:03, skrev Sigvald:
> http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10067780
>
> (VG Nett 17.08.2012)
> En radikal gruppe norske muslimer advarer om et nytt 22. juli eller
> 11. september på norsk jord.

I det minste advarer de. Det var mer enn FrPeren ABB gjorde.

> Konklusjon:
> Alle som tar avstand fra islamisering av Norge bør ta ansvar for
> landets fremtid ved å gi sin stemme til FrP ved neste valg!

Jeg tar avstand både fra ilamisering og FrPering.