Slik er somaliere i Norge!

Sigvald

http://www.dagbladet.no/2012/03/04/nyheter/vold_and_barn/vold/innenriks/politi/20517479/

(Dagbladet): Torsdag kveld på Oslos vestkant skjedde det som har fått
faren til 17-åringen til å reagere sterkt.

En guttegjeng på syv somaliere i alderen 14 - 17 år herjet i Røa-
krysset og kom hoppende inn på bussen og nappet telefonen ut av
hendene til Cecilie. Hun prøvde å få telefonen tilbake, men til ingen
nytte. Hverken bussjåføren eller andre medpassasjerer prøvde å hjelpe
den unge kvinnen.

- Ingen turte å blande seg inn. Da jeg reiste meg stilte de seg i ring
rundt meg og dultet borti meg og slo i luften. De gikk av på samme
busstopp som meg og begynte å slå og puffe meg. De kalte meg for en
nedverdigende, sier Cecilie som ikke rakk å bli redd for etterpå.

Hun løp hjem og fortalte faren hva som hadde skjedd. Sammen satte de
seg i bilen og kjørte ut for å finne guttegjengen. Etter bare noen
minutter støtte de på dem.
- Da ringte jeg politiet og fortalte dem hva som hadde skjedd og
forklarte dem hvor vi var. Jeg fortalte dem at jeg hadde et balltre,
og at jeg kom til å knuse dem med mindre politiet kom umiddelbart. De
sa at det måtte jeg ikke gjøre, og like etterpå dukket det opp fem
politibiler og de ble pågrepet, sier faren til Cecilie som velger å
være anonym i redsel for hva guttegjengen kan finne på.

- De har ingen skrupler. Da de ble arrestert sto de og gapskrattet
politiet opp i ansiktet. De har ingen respekt for noe, og herjer rundt
i byen som de vil. De driver med rein maktdemonstrasjon og tøffer seg
for hverandre. Hvor går deres grenser, spør faren som mener dette er
et samfunnsproblem som må tas på alvor.

Ja slik er veldig mange av somalierne som Nenset, Lund, Thomsen, AUF
og resten av PK-røkla totalt ukritisk ønsker hjertelig velkommen til
Norge! Alle som mener at alle disse guttene og hele deres familier bør
hjemsendes prompte bør gi sin stemme til FrP ved neste valg!

Så gjenstår det å se om Kadra har nok anstendighet til å be Cecilie,
Oslo og Norge om unnskyldning på vegne av det anstendige mindretallet
av somaliere som faktisk finnes i Norge.

Sigvald